Aj som si myslel ze je to tak. Pretoze rozoznat B 952 z prvych dvoch serii a 3 a 4 serie dokaze asi len zlomok cestujucich v ZA Niektory ani od B 932 a ked by sa v a-busoch vybavenych dopytom zacal dopyt pouzivat 3/4 cestujucich by hromzili a divili sa ze preco sa dvere na niektorych a-busoch neotvaraju AJ ked by tam mali KONSKY napis ,,otvaranie dveri" U t-busov je to podla mna ine pre bezneho lajika existuju len 2 druhy t-busov ,,stary" a ,,novy" a postupom casu si uz vsetci zvykli ze na novych si dvere otvaraju sami ALE kolko existuje pre bezneho lajika druhov a-busov ,,co ja viem milion" Napr. citelisy 12m dopyt nemaju ale 18m maju s toho by bol bezny ZA cestujuci na prasinu
NO uvidime ako to bude na novych a busoch co sem pridu
Najskôr boli olepované čiernou izolačkou, potom (asi) demontované.
Prečo sa vlastne dopyt nevyužíva? Dôvodom by mohlo byť že sú aj s dopytom aj bez dopytu a že by to mohlo spôsobiť u cestujúcich zmätok, no u t-busov je to to isté, su aj staré - bez dopytu, aj nové s dopytom. A predsa to funguje.
Nevie niketo ci budu nove a-busy vybavene dop.otvaranim dveri ?? A nevie este niekto preco boli zvnutra demontovane tlacitka dop. otvarania dveri v sucasnych a-busoch ktore nim vybavene boli??
No ak dobre rátam, tak po príchode nových NP autobusov tu budeme mať 12 krátkych NP, a 2 dlhé NP (ale tie sa využívajú buď ako posila na t-bus linky - L4,L7 alebo majú teda svoje hlavné využitie - KIA linky, a vtedy sú vlastne tieto dva klbáky využité)
Čo sa týka krátkych tak máme 10 A-bus liniek, a budeme mať 12 NP vozidiel, minimálne jeden z nich ostane nevyužitý, keby niečo vypadlo, jeden údržba, takže nám zostane rovnaký počet NP vozov ako liniek. Aj keby z nejakej linky ubrali jeden NP, stále je ich málo a robiť nejakých 7-8 NP poradí je podľa mňa zbytočné. Navic autobusy majú v šablóne veľmi veľa prejazdov medzi linkami takže by asi bola garancia zbytočná, možno by na nejakú linku vyšli max 1-2 NP spoje. Na garanciu na A-bus je podľa mňa ešte priskoro.
Ozaj uvazuje sa uz po prichode dalsich piatich NP a-busov o zavedeni garantovanych NP spojov na autobusovych linkach Myslim ze zariadit par garantovane NP spojov by nemal byt az taky problem CI?
Inač minule som tu písal o slabo svietiacich zadných transparentoch na 241 a 242. Keď niekedy stojí jeden z týchto busov v obratisku s iným 15Tr napr. 227 tak som pekne videl rozdiel v svietivosti transparentov. 242 už má tento problém vyriešený, no keď ide aj 241 ráno v pítmí tak nevidno na zadný transparent, a je to podľa mňa čoraz horšie.
Jedna vec mi akosi stale neda spavat a to ta ze sedadla v 251-260 su stale take ake su (bohuzial povodne) naozaj by ich treblo vymenit alebo ak je to technicky mozne spohodlnit lebo je to hroza A uz vobec to nie je novy rozmer cestovania ako pisali v demembri 2012 ale krok 100 rokav nazad (rozmislal som uz davnejsie ci by sa nedali vymenit za sedadla z vyradovanych t-busov ale to by asi neslo)
keksino
Čo sa týka krátkych tak máme 10 A-bus liniek, a budeme mať 12 NP vozidiel, minimálne jeden z nich ostane nevyužitý, keby niečo vypadlo, jeden údržba, takže nám zostane rovnaký počet NP vozov ako liniek. Aj keby z nejakej linky ubrali jeden NP, stále je ich málo a robiť nejakých 7-8 NP poradí je podľa mňa zbytočné. Navic autobusy majú v šablóne veľmi veľa prejazdov medzi linkami takže by asi bola garancia zbytočná, možno by na nejakú linku vyšli max 1-2 NP spoje. Na garanciu na A-bus je podľa mňa ešte priskoro.