Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dôkaz o tom že aj na SAD sa tresta predčasny odchod je že po sťažnosti na vodiča za predč.odchod vodič zaplatil cestujucemu taxi KNM-ZA.Takto to bolo povedane v MT.
Reply on: no.ev.di. #19564:
Ak si si nevšimol, si na žilinskej diskusii.
Reply on: no.ev.di. #19564:
Ja som ťa varoval. Ty si sa začal navážať do mňa osobne. Ako myslíš.
V mojich príspevkoch čítaš, čo som nenapísal, privlastňuješ si právo stanovovať, kto má právo do čoho kafrať (pričo msám kafreš úplne do všetkého, napríklad do dopravy v mestách, kde si v živote nebol.
Reply on: S499.1023 #19563:
tvoju zažratosť do jednej značky chápem a je mi ťa úprimne ľúto, že vidíš ako najlepšiu vec na trhu iba jednu vec. Ty spoza svojho stola vo svojej železničnej spoločnosti vieš určite lepšie ako tí čo sa v BA vozia denne v 18m SORke, čo to je zač ? ak sa zmôžeš iba na prenasledovanie mňa, opäť ťa môžem iba poľutovať, navyše ani nevieš čo robím ? odporúčam ti : hraj sa svojími vláčikmi, ja ti tiež do nich nekafrem, tak nekafri ty do MHD v BA, keď tu si iba tak sviatočne.
Reply on: no.ev.di. #19562:
Počúvaj, ty vymastená polovica dážďovky, ak neprestaneš, tak naozaj požiadam, aby si bol zabanovaný a budem strážiť každý tvoj nový nick.
Tam bež skrutkovať Q7-čky ? !
Reply on: petter #19561:
to sú tie 5-dverové s interiérom kde sa dá stáť iba v úzkych uličkách a vo dverách + miesto kde sú sklopné sedačky, miesto v točni akurát pre 4 ľudí na státie (aj to s odretými ušami). Radšej si počkajte až budú peniaze a bude šanca na trolejbusy od Solarisu (možno aj 15-metrové)
Reply on: no.ev.di. #19548:
Až taká blbosť to nie je, ak to teda nebola reakcia na to, čo som písal, lebo od 1.5. došlo k zmene CP a to tak, ako som písal, viac info na http://www.zssk.sk/fileadmin/dokumenty/2011_pdf/redukcia_2011_zilina.pdf kde je upravený CP s kopou zrušených spojov práve na tejto linke a tie, čo ostali, väčšinou končia v Turzovke. Ale ak to bol len názor na túto zmenu, je to blbosť, lebo tým sa Makov odreže ešte viac, Turzovka stratí význam (všetci pôjdu už radšej do Čadce) a celkovo sa tam zmenia pomery..
Reply on: geto1 #19558:
s tym len suhlasim, ale vodici(niektori) si zvykli na poblikavanie tej kontrolky a nic si z toho nerobia, az zrazu ejhle, su za Tatrou
Reply on: tux #19556:
To aj signalizuje ibaže vodič si toho nevšima a tlači na podlahu.To je o cite a uchu.
dnes 113 bola videná na L4, ak to pôjde takto ďalej fakt budeme môcť zažiadať o EU fondy
Reply on: geto1 #19553:
lenze TrM by mal taky stav signalizovat kontrolkou "Porucha pohonu", co na 240 nesignalizovalo
Reply on: geto1 #19554:
buď rád, že nie je a modli sa aby nebolo nikdy ?
Reply on: BB-Schuhu #19552:
Dik.Bodaj by to bolo aj v Žiline.
Reply on: tux #19551:
To som chapal.Na 15M po vypadnuti automatu a opätovnom nahodeni ide iba jeden trak.motor.Teda je možny dojazd.Na 15 sa voz po vypnuti 1.tr.motora nepohne.
Reply on: geto1 #19549:
V Banskej Bystrici už premáva (ešte ako skúšobná prevádzka) prvý trolejbus 30 Tr #3001, v premávke od 15.4.2011. Ostatné sa zaradia do 30. júna 2011.
Reply on: geto1 #19545:
nevravim o vypadavani jedneho motora, ale automatu
Reply on: geto1 #19549:
o BB nemam ziadne info

dalsi problem je nedostatok zaloznych vozov.. 202 a 204 docasne odstavili ako nepotrebne, medzitym z nich zobrali polovicu veci na ND a teraz ked ich bolo treba zistili ze su nepojazdne

233 uz bola na dielni,ale rozsah opravy je asi narocnejsi tak sa docasne "odlozila"
231 sa uz riesi
a 240 uz ma odstraneny aj problem s vyhadzovanim automatu
Reply on: tux #19546:
Keď čitam ten vypis poruch tak načom ešte jazdi MHD?Nevieš či už v BB maju tie nove Tr.
Reply on: Myscho #19547:
kolosálna blbosť ? zruší sa jeden vlak a jak to poznáme, tak si kraj doobjedná ako suplovačku 2-3 autobusové spoje lebo kapacitne bus Makovu stačiť nebude ? takisto, akonáhle sa niekde zruší vlak, tak v momente v tej istej polohe kraj objednáva autobusový spoje alebo aj dva ako náhradu ? zaujímavé, že na trati 128 jazdia 811 vo dvojiciach, dakedy aj trojičky jazdia a podľa ZSSK je to nerentabilné? Potom prečo v ČR alebo v Rakúsku majú aj malé regio vlaky, ktoré majú kapacitu ako dva 12m prímestské busy? ? to nemôže ZSSK zisk (ak má niekde) z vyťažených tratí presunúť na dotácie na lokálne vlaky? Keď si to tak spočítam tak ZSSK neredukoval sa takmer nič na hlavných tratiach a pár regionálnych, ktoré by spočítal človek aj na jednej ruke. Zaujímavé, že štát nedokáže na trati BA - Komárno prevádzkovať v takom takte ako chce student agency prevádzkovať a dokonca to súkromník dokáže za lacnejšie. Zaujímavé je tiež, že železnice chcú ozdraviť za 3-4 mesiace a iba skrz to, že budú rušiť a skracovať vlakové spoje. To je asi to jak keď rok čo rok počúvame na zasadnutí MsZ v Bratislave, ako treba zatraktívniť MHD a v januári/februári počúvam, že nejakí byrokrati a politici chcú šetriť na redukcii nosných liniek a inde aj na linkách, bez ktorých by sa veľmi ťažko ľuďom existovalo. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.