Dôkaz o tom že aj na SAD sa tresta predčasny odchod je že po sťažnosti na vodiča za predč.odchod vodič zaplatil cestujucemu taxi KNM-ZA.Takto to bolo povedane v MT.
Ja som ťa varoval. Ty si sa začal navážať do mňa osobne. Ako myslíš.
V mojich príspevkoch čítaš, čo som nenapísal, privlastňuješ si právo stanovovať, kto má právo do čoho kafrať (pričo msám kafreš úplne do všetkého, napríklad do dopravy v mestách, kde si v živote nebol.
tvoju zažratosť do jednej značky chápem a je mi ťa úprimne ľúto, že vidíš ako najlepšiu vec na trhu iba jednu vec. Ty spoza svojho stola vo svojej železničnej spoločnosti vieš určite lepšie ako tí čo sa v BA vozia denne v 18m SORke, čo to je zač ? ak sa zmôžeš iba na prenasledovanie mňa, opäť ťa môžem iba poľutovať, navyše ani nevieš čo robím ? odporúčam ti : hraj sa svojími vláčikmi, ja ti tiež do nich nekafrem, tak nekafri ty do MHD v BA, keď tu si iba tak sviatočne.
Počúvaj, ty vymastená polovica dážďovky, ak neprestaneš, tak naozaj požiadam, aby si bol zabanovaný a budem strážiť každý tvoj nový nick.
Tam bež skrutkovať Q7-čky ? !
to sú tie 5-dverové s interiérom kde sa dá stáť iba v úzkych uličkách a vo dverách + miesto kde sú sklopné sedačky, miesto v točni akurát pre 4 ľudí na státie (aj to s odretými ušami). Radšej si počkajte až budú peniaze a bude šanca na trolejbusy od Solarisu (možno aj 15-metrové)
Až taká blbosť to nie je, ak to teda nebola reakcia na to, čo som písal, lebo od 1.5. došlo k zmene CP a to tak, ako som písal, viac info na http://www.zssk.sk/fileadmin/dokumenty/2011_pdf/redukcia_2011_zilina.pdf kde je upravený CP s kopou zrušených spojov práve na tejto linke a tie, čo ostali, väčšinou končia v Turzovke. Ale ak to bol len názor na túto zmenu, je to blbosť, lebo tým sa Makov odreže ešte viac, Turzovka stratí význam (všetci pôjdu už radšej do Čadce) a celkovo sa tam zmenia pomery..
To som chapal.Na 15M po vypadnuti automatu a opätovnom nahodeni ide iba jeden trak.motor.Teda je možny dojazd.Na 15 sa voz po vypnuti 1.tr.motora nepohne.
dalsi problem je nedostatok zaloznych vozov.. 202 a 204 docasne odstavili ako nepotrebne, medzitym z nich zobrali polovicu veci na ND a teraz ked ich bolo treba zistili ze su nepojazdne
233 uz bola na dielni,ale rozsah opravy je asi narocnejsi tak sa docasne "odlozila"
231 sa uz riesi
a 240 uz ma odstraneny aj problem s vyhadzovanim automatu
kolosálna blbosť ? zruší sa jeden vlak a jak to poznáme, tak si kraj doobjedná ako suplovačku 2-3 autobusové spoje lebo kapacitne bus Makovu stačiť nebude ? takisto, akonáhle sa niekde zruší vlak, tak v momente v tej istej polohe kraj objednáva autobusový spoje alebo aj dva ako náhradu ? zaujímavé, že na trati 128 jazdia 811 vo dvojiciach, dakedy aj trojičky jazdia a podľa ZSSK je to nerentabilné? Potom prečo v ČR alebo v Rakúsku majú aj malé regio vlaky, ktoré majú kapacitu ako dva 12m prímestské busy? ? to nemôže ZSSK zisk (ak má niekde) z vyťažených tratí presunúť na dotácie na lokálne vlaky? Keď si to tak spočítam tak ZSSK neredukoval sa takmer nič na hlavných tratiach a pár regionálnych, ktoré by spočítal človek aj na jednej ruke. Zaujímavé, že štát nedokáže na trati BA - Komárno prevádzkovať v takom takte ako chce student agency prevádzkovať a dokonca to súkromník dokáže za lacnejšie. Zaujímavé je tiež, že železnice chcú ozdraviť za 3-4 mesiace a iba skrz to, že budú rušiť a skracovať vlakové spoje. To je asi to jak keď rok čo rok počúvame na zasadnutí MsZ v Bratislave, ako treba zatraktívniť MHD a v januári/februári počúvam, že nejakí byrokrati a politici chcú šetriť na redukcii nosných liniek a inde aj na linkách, bez ktorých by sa veľmi ťažko ľuďom existovalo. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
petter
Niekde to ide, inde sa iba hladajú výhovorky ?