Žltý "Zlíňak" ex. #338 stojí naľavo od umývraky a vôbec nie je schopný premávky. Nemá totižo mech, zberače nie sú pripevnené lanom ku sťahovákom, vo vnútri sú ešte nedomontované sedačky, všetky kryty s podlahy su zhodené... Teda je na ňom roboty až až. Tak skoro ho v premávke neuvidíme.
K tvojmu návrhu: Hájik dnes má, a aby sme boli spravodliví aj ekonomickí, aj by mal mať, cca 12 spojov v špičke a 4 spoje v sedle. Ak by sme to mali podeliť medzi 4 linky, ktoré navrhuješ, tak by každá z nich musela mať 20-min. interval v špičke a 60-min. v sedle. Tým pádom aj opačne, z Vlčiniec, by trolejbus išiel ku žel. stanici len raz za 20-minút. Podľa toho, koľko cestujúcich sa dnes z Vlčiniec prepraví, čo je orientačne 2x viac ako z Hájika, by to žiaľ možné nebolo. Možné by to bolo, keby z Hájika cestovalo 2x viac ľudí ako z Vlčiniec a Soliniek. Ale verím, že po čase sa z tohto fora dačomu naučíš a ešte niečo vymyslíš. ?
Nie, bývam na Hlinách VIII, vystupujem na Hálkovej, pracujem v Bytčici takže 22 a 2. Ale zaujíma ma dianie v MHD a čítam pravidelne diskusiu na IMHD. Páčil sa mi tvoje spracovanie linkového vedenia pred zavedením AVTD.
To upchávanie je tréning na dopravný kolaps, ktorý tam bude po dostavaní Auparku, keď budú prúdiť autá do podzemného (bezplatného a prakticky priamo v centre, v inak platenej zóne ) parkoviska.
1. Neviem, či to dostavajú, alebo nie. Tento spor je taký zamotaný, že sa nedá nič predpokladať.
2. Prečo by tú zastávku vracali na pôvodné miesto? No predsa preto, aby ľudia vystupujúci a nastupujúci na tejto zastávke celkom prirodzene prešli cestou do/z centra Auparkom okolo všetkých obchodov, ktoré tam budú ?
3. Nemohli tú dočasnú zastávku urobiť za námestím, čiže pri Slovakii? Mám pocit, že je tam rovnaká šírka vozovky a tak by sa tam dva jazdné pruhy plus zastávka zmestili. Okrem toho je tam rovina.
No je to možné, že by tu zastávku vrátili, ale spor ktorý tu je sa môže ťahať kľudne ďalších 5 rokov. To akože do tej doby majú ľudia stáť na tej pidizastávke čo tam je? Je to priam nádherné ako tam stoja vo vláčiku tri trolejbusy a upchávujú sa tam cesty, nechcem to vidieť za chvíľu keď príde september.
Trošku nekorektné, Hájik nemôže mať lepšie spojenie ako Solinky ?
Keby si tam hodil aj časy, dalo by sa na to aj pozrieť. Intervaly a dodržanie vozokilometrov tu zohráva veľkú rolu. Solinky, Vlčince len 1 linka do centra...
Som čerstvo zaregistrovaný na tomto fóre a odvažujem sa niečo napísať k novému
trasovaniu trolejbusových liniek.
Môj návrh trasovania trolejbusových liniek je nasledovný:
Linka číslo 1: Hájik – Železničná stanica - Predmestská ulica – Cyrila a Metoda – Matice Slovenskej – Vlčince, Fatranská.
Linka číslo 2: Hájik – Polícia – Štúrovo námestie – Spanyolova, Nemocnica– Cyrila a Metoda – Matice Slovenskej – Vlčince, Fatranská
Linka číslo 3: Hájik – Železničná stanica – Štúrovo námestie – Komenského ulica – Solinky, Jaseňová – Veľký Diel – Fatranská ulica – Matice Slovenskej – Vlčince, Cyrila a Metoda.
Linka číslo 4: Hájik – Polícia – Štúrovo námestie – Spanyolova, Nemocnica – Bôrik – Solinky, Jaseňová - Veľký Diel – Fatranská ulica – Matice Slovenskej – Vlčince, Cyrila a Metoda.
Linka číslo 5: Solinky, Jaseňová – Komenského ulica – Štúrovo námestie – Spanyolova, Nemocnica – Careffour.
Vozidlá všetkých liniek , ktoré by končily by po linke číslo 1 a 2 nešli na Hájik ale na Kvačalovu do vozovne.
Samozrejme, ze sa vrati. Osobne som videl projekty, kde bola zakreslena, aj cca 7 stlpov sa bude kvoli tomu premiestnovat. Nenechaj sa ovplyvnit recami roznych Nevedkov.
NO to dúfam že nie, ja ešte stále verím aj ked len v kútiku duše, že tu tá mátoha stáť nebude. Aj tak pochybujem, keby sa ten Aupark postavil, že by tú zastávku vrátili naspäť tam kde bola, však načo by to investor robil? A keď som pozeral plán ako žilina bude vyzerať po dobudovaní Auparku, tak som tam žiadnu zastávku DPMŽ NEVIDEL. Investora absolútne nezaujíma, aké nevýhody to pre naše mesto obnáša a ešte musí robiť aj ľuďom napriek. Nič sa na tom úseku nespravilo, akurát že si ohradili pozemok...
Tak ma napadla hriesna myslienka. Na vacsine for na svete sa ludia prihlasuju pod nickom. Scasti preto, ze si ludia chcu zachovat anonymitu /na co maju pravo/, scasti preto, aby sa vyhli pripadnym nevrazivostiam za svoje nazory, lebo ludia su rozni. Avsak najma pri odbornych forach z roznych profesii /dopravu nevynimajuc/ sa nazory vysvetluju na vysokej kulturnej urovni a po case sa dokonca uskutocnuju rozne stretavky kolegov z fora, kde sa ludia spoznaju osobne, ziskavaju navzajom doveru a aj odhalia v dobrej viere svoju identitu.
Co by ste mi tu na fore pocedali /napisali/, keby som tak vytrubil na inych forach, kto pod akym nickom vystupuje, co robi atd. Ze som asi pekna spina, vsak?
No pekne, dneska som to mal možnosť vidieť ako ľudia vystávajú na posunutej zastávke Štúrovo námestie. Nechcem vidieť tú dopravu v Žiline ak sa ten aupark postaví. Dúfam že Mesto ŽIlina vyhrá ten spor.
Miro
2. Prečo by tú zastávku vracali na pôvodné miesto? No predsa preto, aby ľudia vystupujúci a nastupujúci na tejto zastávke celkom prirodzene prešli cestou do/z centra Auparkom okolo všetkých obchodov, ktoré tam budú ?
3. Nemohli tú dočasnú zastávku urobiť za námestím, čiže pri Slovakii? Mám pocit, že je tam rovnaká šírka vozovky a tak by sa tam dva jazdné pruhy plus zastávka zmestili. Okrem toho je tam rovina.