Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Včera poobede bola odovzdaná do používania zrekonštruovaná zastávka Spanyolova v smere do centra. Pri jej rekonštrukcii bol použitý normálny obrubník.
Reply on: mimi #12771:
vedenie EMtest-u sedí v tej modrej novej budove fy. HORVÁTH na prvom poschodí. V zelenej budove sedia iba programátori (vývoj a nejaká administratíva). Takže najlepšie je ísť rovno do modrej budovy (na prízemí má fy. HORVÁTH nejaké kacelárie, na prvom je EMtest - tam už uvidíš aj čítačku), poprípade v zelenej budove na vrátnici ťa nasmerujú... ?
Reply on: VLK #12770:
vdaka za info, anoanvstivim Em-test ?
Reply on: mimi #12769:
muhehe... ? chystáš sa navštíviť EMtest? ? pozdravuj... ?

na Bánovskú cestu premáva jedine L26 (a to aj priamo zo žst), avšak jej CP nie je nejak bohatý... ďalšou možnosťou je L22, vystúpiť na zastávke "Rajecká, Stavomontáže", prejsť cez železničné priecestie a pokračovať v tom smere uličkou smerujúcou ku sídlisku Hájik. Po niekoľko sto metroch sa napája na Bánovskú cestu, je nutné odbočiť doľava a ísť tým smerom (EMtest = zelená budova, vedľa firmy HORVÁTH, klimatizácie)...
Ahojte potreboval by som poradit.

Ktorou linkou by som sa co njrychlejsie a bez prestupov ak je to mozen dostal z Autobusovej stanice na Banovsku cestu.

Za rady vopred dakujem
pre zaujimavost par veci,ktore som odsledoval.Dnes sa zaradil do premavky bus č.18,vozidlo sa podrobilo oprave oplechovania na strane vodica,po mensej nehode este z maja.Takmer 6-mesiacov nebolo vidiet v uliciach voz č.68.V pon.bol zaradeny na svoju domovsku linku 26.Vodic jazdil celu dobu s karosou č.89.
Karosa č.56,premavajuca na nocnych linkach,bola preradena do zalohy a nahradena karosou č.02,kedze posadka tohto vozidla,obdrzala citelis line.
A este,vodici z city 08 jazdia kazdy den na inych vozidlach,nakolko ich milacik je znova k.o.
Reply on: Miro #12766:
Nie, z križovatky sa bude schádzať na Dlhú ulicu, ktorá je pokračovaním Rajeckej cesty a ide do Bytčice. Na fotografii vidieť oporný múr budúcej cesty z terasy križovatky, ktorý ju oddeľuje od Rajeckej železnice. Bytčická cesta je až za železnicou v priemyselnej zóne, kde sa bude schádzať až po prejdení cez mostné prepojenie. Stavba DP bude mať skutočný zmysel až po dokončení obchvatu Bytčice.
Reply on: Jozef #12765:
Takže na križovatke Solinky sa bude schádzať na Bytčickú a odtiaľ cez žel. priecestie do Bytčice. To mi nepripadá ako výhra oproti pôvodnému stavu.
Ako som povedal, táto stavba má zmysel len s obchvatom Bytčice.
Reply on: Miro #12764:
Obchvat Bytčice sa nestavia. Diaľničný privádzač bude končiť pri križovatke na Solinkách, odkiaľ bude z terasy križovatky cesta schádzať na stará cestu I/64 pred Bytčicou. Prvý úsek (Saleziáni - križovatka Váhostav) mal byť oficiálne otvorený do konca júla a druhý úsek (križovatka Váhostav - križovatka Solinky) do konca roka. Na prvom úseku ešte neodovzdanom sa už premáva s obmedzeniami a druhý úsek je nahradený obchádzkovou trasou. Na fotografii vidieť ako sa buduje cesta z križovatky Solinky na starú cestu do Bytčice kadiaľ bude premávať aj MHD:
http://zilina-gallery.sk/picture.php?/5032/category/305

a budovanie druhého úseku DP medzi Váhostavom a križovatkou Solinky, ktorý by mal byť odovzdaný do konca roka:
http://zilina-gallery.sk/picture.php?/5036/category/305

Podľa dostupných informácií, by sa malá kruhová križovatka pri Váhostave mala budovať v septembri. Ťažkosti pri budovaní tejto križovatky veľmi ovplyvnia aj MHD na tomto úseku. Cez túto križovatku budú prechádzať dôležité trolejbusové linky na trase Vlčince - Solinky - kruhová križovatka - centrum (- Hájik).
Reply on: marek231 #12760:
Stavia sa aj obchvat Bytcice alebo sa bude zliezat na staru cestu uz pred Bytcicou?
Reply on: Jozef #12759:
Pre mňa sú dôležité fakty a faktom podľa toho odkazu je, že DPMŽ dostal v rokoch 1995 a 1997 neporovnateľne vyššie investičné dotácie. Či sa za ne kúpil napr. nábytok do kancelárií, alebo nové trolejbusy nám bude vedieť povedať Juraj. Avšak toto minimálne zahmlieva tvoje čierno-biele videnie, že Žilina si budovala MHD len za vlastné.
Reply on: marek231 #12760:
Most je postavený správne, ale obchod s nábytkom tam nemal stáť. Podľa Žilinských novín: "... Vo verejnosti rezonoval názor, že most bol zle naprojektovaný. IVSC však tvrdí, že chybu urobil niekto iný. Pravdepodobne Stavebný úrad mesta Žilina. Na privádzač bolo ešte v roku 2004 vydané stavebné povolenie. Už po otvorení samotnej výstavby mesto Žilina vydalo stavebné povolenie aj na obchodnú budovu spoločnosti Geko, povedal námestník riaditeľa IVSC Ján Mikula." Celý článok o týchto dvoch stavbách si prečítajte v ŽN:
http://www.mynoviny.sk/c/3331910/Kto-urobil-chybu-pri-vystavbe-mosta.html
Reply on: Pišta #12757:
čo sa týka vystavby kruhového objazdu pri Vahostave tak ano vznikaju tam komplikacie. Prvy a zasadny problem je chybná vystavba privadzača od Kamennej ulice ku domu nabytku GEKO. Most je postavený tak ako by nemal. Proste to nejaky pan ING. zle vypocítal. V oblasti blizsie ku obchodnemu domu GEKO bude problem privadzac dokoncit. Problem by nebol takym problemom keby dom z nabytkom GEKO nestal tam kde stal a priestor parkoviska pred nim by sa vyuzil na zle rozostavanu stavbu.
Prace vsak pokracuju vysokým tempom na celom úseku smerom k Solinkám kde uz je položený celý asfaltový koberec stvorprudovej cesty smerujucej poza hypermarket METRO.

A co vymyslia s chybou pri Vahostave pani inzinieri a ako sa natiahne datum vystavby je vo hviezdach.
Reply on: Valec #12756:
Tak sa dobre mestu darilo, že Mesto Žilina a Mestský úrad Žilina vydali Komunálne obligácie v celkovom objeme emisií 100 mil. Sk, v jednej nominálnej hodnote 5.000 Sk v počte kusov 20.000 na financovanie trolejbusovej dopravy v Žiline, ktoré muselo cez toto "tvoje" obdobie Prvej komunálnej banke splácať. A v tom čase to boli iné peniaze. Táto problematika tu už bola v minulosti vysvetlená a tvoje bratislavské spochybňovanie miliardovej hodnoty diela v Žiline nebudem, a predpokladám že ani Juraj, komentovať. Komunálnu obligáciu v hodnote 5.000 Sk, ktorú si kupovali občania Žiliny, aby mali trolejbusovú dopravu, si môžete pozrieť na stránke:
http://zilina-gallery.sk/picture.php?/1773/category/101
Reply on: Valec #12756:
Kde "tu"? Nechýba nejaký odkaz?
Viem, že to nie je na toto fórum, ale nevie niekto povedať nejaké bližčše info okolo tej prestavby pri Váhostave? Ak sa dobre pamätám, práce mali byť hotové do konca októbra.... Podľa toho, ako to tam vyzerá, zrejme nebudú... Alebo? Kruhovému objazdu sa zatiaľ ani nesníva a DPMŽ zavedením novej koncepcie tento úsek ešte viac zaťaží.... Tak aká bude realita? Navyše kolónam v Závodí malo odzvoniť, tento kritický úsek podľa mňa bude v prípade nedorobenia v zime úplne hrozný.... ďakujem za informáciu.
Reply on: Papyr #12755:
Tu si pozri, ako si "za vlastné" vybudovala Žilina trolejbusy. Najmä investičné dotácie v rokoch 1995 a 1997 (ktoré že to strany boli pri moci) sú zaujímavé.
Reply on: Jozef #12741:
"Zatiaľ čo v iných mestách sa budovala MHD za štátne peniaze, mesto Žilina za vlastné a okrem toho sa muselo budovať mesto, ale aj mestské časti."

Kde ste v 90. rokoch tolko penazi nabrali? Vsetky ine mesta mali vtedy s peniazmi problemy... Vies o tom nieco blizsie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.