Ešte k podjazdu: napadla ma taká bláznivá myšlienka, že by podjazd zatiaľ zostal bez troleja a kúpili by sa na to trolejbusy s pomocným batériovým pohonom a tak by sa popod neho pretiahli. Ale fakt Juraj kdesi na fóre písal, že sa s jeho prehĺbením ráta, dokonca sklon križovatky Hviezdoslavova - Kálov - Sasinkova - Kysucká bol pri poslednej rekonštrukcii urobený tak, aby sa pri prehlbovaní podjazdu nemusela rozkopať, ale plynule nadväzovala. Keď som sa na to pozeral, naozaj som tam videl taký mierny zlom medzi vozovkou v križovatke a v podjazde a keby od tej križovatky sklon vozovky plynule pokračoval, mohlo by to vyjsť.
Jozef
Keď sa pozrieme na mapu trolejbusových liniek, tak z malého dopravného okruhu nám vybiehajú linky takmer všetkými smermi, okrem severnej časti. Tu by sa mala niekedy v budúcnosti naplánovať trolejbusová linka (snáď do Pov. Chlmca). Výhľadovo DPMŽ uvažoval aj so zatrolejovaním do Bánovej, čiže ideálna linka Bánová - Považský Chlmec. S tým podjazdom budú ešte veľké problémy. Mám obavy, aby sa to celé aj so železnicou neprepadlo. ?
Dnes okolo 16 hodiny išla L29 pod ten Dubeň úplne prázdna. Možno späť sa viezli záhradkári. A v budúcnosti uvidíme.
Ten problém s tým domom sa ťahá už niekoľko rokov. Neviem ako je to s tým vyvlastnením, ale dnes som videl, že nové obrubníky akosi čudne obchádzajú uvedený dom. Zastávka do centra by mala byť za tým domom k mostu cez Váh. Musím sa tam ísť ešte pozrieť, lebo tam by mal byť podľa plánu niekde pri zastávkach aj podchod, ale ten som videl stavať severnejšie. Samozrejme, že čosi aj odfotím. ?