Ešte k podjazdu: napadla ma taká bláznivá myšlienka, že by podjazd zatiaľ zostal bez troleja a kúpili by sa na to trolejbusy s pomocným batériovým pohonom a tak by sa popod neho pretiahli. Ale fakt Juraj kdesi na fóre písal, že sa s jeho prehĺbením ráta, dokonca sklon križovatky Hviezdoslavova - Kálov - Sasinkova - Kysucká bol pri poslednej rekonštrukcii urobený tak, aby sa pri prehlbovaní podjazdu nemusela rozkopať, ale plynule nadväzovala. Keď som sa na to pozeral, naozaj som tam videl taký mierny zlom medzi vozovkou v križovatke a v podjazde a keby od tej križovatky sklon vozovky plynule pokračoval, mohlo by to vyjsť.
Jozef
Dnes som bol aj v Budatíne poobzerať stavbu. Problém bude s tým rodinným domom, lebo tá majiteľka ho nechce predať a nechce ani nový, čiže dvojpruh sa zmení asi len na jeden pruh.
Zdalo sa mi, že je veľmi malý oblúk na komunikácii zo Zástrania popod most okolo železnice smerom do centra. V zime môžu autá, prípadne autobusy narážať do pilierov mosta. Ohľadom výšky pre prípadné vedenie netreba mať obavu. Kedysi v počiatkoch TB bola navrhovaná trasa aj do Budatína. Nedávno Juraj spomínal aj kúsok trolejbusovej trate od remeselníckeho domu k Športovej ulici. Ako by sa však dal rozťať gordický uzol popod železnicu v smere na Kysuckú cestu si neviem predstaviť.