Ešte k podjazdu: napadla ma taká bláznivá myšlienka, že by podjazd zatiaľ zostal bez troleja a kúpili by sa na to trolejbusy s pomocným batériovým pohonom a tak by sa popod neho pretiahli. Ale fakt Juraj kdesi na fóre písal, že sa s jeho prehĺbením ráta, dokonca sklon križovatky Hviezdoslavova - Kálov - Sasinkova - Kysucká bol pri poslednej rekonštrukcii urobený tak, aby sa pri prehlbovaní podjazdu nemusela rozkopať, ale plynule nadväzovala. Keď som sa na to pozeral, naozaj som tam videl taký mierny zlom medzi vozovkou v križovatke a v podjazde a keby od tej križovatky sklon vozovky plynule pokračoval, mohlo by to vyjsť.
Miro
Ináč Juraj sa chcel dostať popod železnicu hlavne preto, že sa budujú nové športoviská pri zimnom štadióne a bývalom ZK Slovena. Tak k tomu ma napadlo, že aj na pravom brehu Váhu má byť v (blízkej?) budúcnosti rekreačno - športový areál zameraný na vodné športy. Už dnes tam športujú vodní slalomári. Je to vlastne pri konečnej L29 pod Dubňom. Nechce sa Juraj v budúcnosti pretrolejovať až tam, keď by tam ľudia začali húfne chodiť? ?
Ad problém s domom: a čo vyvlastnenie? Aspoň sa za ním dá schovať zastávka pre smer do mesta. Kde podľa teba bude zastávka pre smer do mesta?
Je to tam celé natesnané, no uvidíme. Nenafotil si to?