Reply on: marek231 #10276:
O nove vedenie by som sa nebal...skor by som sa bal o to,kedy tie t-busy konecne pridu...ale tak vezmime si, B741(1992) boli vyradene teraz, tak teda ak budeme optimisti a vezmeme to z toho najlogickejsieho hladiska,tak mozno buduci rok sa niecoho dockame... ? Idem fantazirovat...kebyze ja som vo vedeni,TAK- 205,210,227--okamzita cesta=srot--diferaky uplne out,ziarivky mimo...strasny zvuk vzadu od diferaku...a dieru po nich + aby sme mali zalohu, ktoru nemame...objednal by som (JA) 6x Solaris Trollino 18, ale nebudem sem tahat exotiku...takze 25 Tr Citelis...okamzite ich zaradil a do zalohy by odisli take vozy ako 204,202(ak to nie je zaloha),228....nuz, ale tak aspon 3 kusy by mohli dojst:)
)
Vladimír
Re #10266 marek231: Ja súhlasím. Len Tvoj pôvodný príspevok som pochopil tak, že netrebalo prerábať Obchodnú, bolo treba robiť Spanyolovu. Lenže otázka takto v skutočnosti nestojí, pretože investor potreboval presunúť zastávku Obchodná. Otázka teda bola, či sa zrekonštruuje zastávka Obchodná alebo nič. A preto si myslím, že akákoľvek zrekonštruovaná zastávka je lepšia ako nič.
Re #10269 marek231: Verím, že tentoraz mi už zodpovieš otázku, ktorú Ti položím ešte raz. AKÉ RIEŠENIE DANEJ SITUÁCIE považuješ za fér?
Žeby okamžité zastavenie premávky MHD do Kie a delimitáciu tých Citelisov do SAD? To by bolo fér?
Aby sme si rozumeli, mám z Tvojho príspevku pocit, že si niečo napadol, ale neponúkaš riešenie, ako by to mohlo byť lepšie.
Inak samozrejme osobne nič v zlom, len diskutujeme.
Re #10270 pavhob: A je počet spojov do automobilky definitívne ustálený? Pracuje automobilka už naplno? Verme predsa aspoň trochu ľuďom z DPMŽ, že asi nejaké školy doštudované majú, aby si vedeli spočítať, koľko vozov budú potrebovať po nabehnutí na plnú obsluhu Kie. Ostatne, teraz si nie som istý, ale tuším už teraz nie všetky spoje do Kie sú vedené pod L25 a 35.