Reply on: marek231 #10268:
No jasne....to mas pravdu...ved sa kukni,napr. vo vsetkych SAD klesol priemerny vek vozov pod 10 rokov...u nas na trolikoch ten priemerny vek bude--hm--k 2007 bude mat vacsina 14 rokov,niektore 13 a potom tych 13 TrM nejako ten priemer nenapravi,ked 230-234 uz maju samy 9 rokov, 235-237 8 rokov, 238-240 6 rokov a 241-243 5 rokov...nuz s tymto by sa uz cosi zislo urobit:(Re #10269 marek231: Ja suhlasim s tebou....ved uz davnejsie som prezentoval nazor, ze 18-ky by mohli sluzit kombinovanie na linkach 2 a 21...to je taky moj davny sen...v Chlmci sa otocia,nie je problem a cez den by odjazdili sluzbu na 2-ke a doplnili si km na 21-ke...ved sa skuste rano natlacit do 2-ky a 21 tiez nie je zrovna uplne prazdna...ked uz nie 2, tak aspon 21.
☺
Vladimír
Re #10266 marek231: Ja súhlasím. Len Tvoj pôvodný príspevok som pochopil tak, že netrebalo prerábať Obchodnú, bolo treba robiť Spanyolovu. Lenže otázka takto v skutoènosti nestojí, pretože investor potreboval presunúť zastávku Obchodná. Otázka teda bola, èi sa zrekonštruuje zastávka Obchodná alebo niè. A preto si myslím, že akáko¾vek zrekonštruovaná zastávka je lepšia ako niè.
Re #10269 marek231: Verím, že tentoraz mi už zodpovieš otázku, ktorú Ti položím ešte raz. AKÉ RIEŠENIE DANEJ SITUÁCIE považuješ za fér?
Žeby okamžité zastavenie premávky MHD do Kie a delimitáciu tých Citelisov do SAD? To by bolo fér?
Aby sme si rozumeli, mám z Tvojho príspevku pocit, že si nieèo napadol, ale neponúkaš riešenie, ako by to mohlo byť lepšie.
Inak samozrejme osobne niè v zlom, len diskutujeme.
Re #10270 pavhob: A je poèet spojov do automobilky definitívne ustálený? Pracuje automobilka už naplno? Verme predsa aspoò trochu ¾uïom z DPMŽ, že asi nejaké školy doštudované majú, aby si vedeli spoèítať, ko¾ko vozov budú potrebovať po nabehnutí na plnú obsluhu Kie. Ostatne, teraz si nie som istý, ale tuším už teraz nie všetky spoje do Kie sú vedené pod L25 a 35.