Čítanie s porozumením asi nič moc... Tak ešte raz - aj cez prázdniny sa jazdí do Sachsu a k Boge, ale nie je to linka 4, ale linka 1. Cez prázdniny sa jazdí len raz za pol hodinu (nie raz za 20 minút ako v školskom roku) - prečo? prázdniny pre školákov, dovolenky pracujúcich. Ak sa jazdí len raz za polhodinu, linka 4 by odchádzala 03 a 33, čo je pre pracujúcich nepoužiteľné, jedno je príliš skoro, druhé príliš neskoro. Preto tam ide linka 1 s odchodom na 18, čo je akurát. Na stanici je možný prestup na úplne všetky smery, prestup trvá 2 minúty (spoj prichádza na stanicu 35, prípoje odchádzajú 37).
Aj teraz po novej optimalizácii, jediný spoj aj teraz čo stojí na Nitrianskej (smer mesto) je 1/26, s odchodom 14:18 Nitrianska. Iné spoje tu nezastavujú. Všetky sa ženú cez Pedagogickú (čož je zbyotčnosť v určitých časoch a dosť času tam aj zabijú s výjazdom z križovatky Tamaškovičova/Bulharská) ale tak, ako spravili tak je. Tu to inak ani fungovať nebude
6 bude zastavovať od 14. júla na Tajovského, keď skončí rekonštrukcia cesty na Bedřicha Smetanu a tým pádom aj jej obchádzka. Cez Vodáreň idú iba 2 posledné spoje cez pracovné dni a cez víkendy sú to prvé a posledné 2 spoje, zvyšok ide štandardne na Sibírsku
Super - tak aj šestku takpovediac pokakali. Vysvetlí mi do prcic niekdo, prečo nezastavuje už na J.G.Tajovskeho? Taktiež - prečo to je tak nahovno urobené že zastavuje raz na Východnej, raz na Vodárni, a dvakrát na Sibírskej? Ako, ja viem že viaclinková doprava zarába, ale toto bolo nepotrebné a myslím si že to je aj krok dozadu. Za mňa velký palec dole.
jazdím busom do Sachsu už pomaly 15 rokov a nikdy to nebolo takto rozj*bané ako teraz..akože prečo cez školský rok áno a cez prázdniny nie? Stále som nedostal odpoveď aký súvis majú prázdniny s tým, že ľudia chodia ráno do práce..to majú všetci prestúpiť na jednotku a odviezť sa pohodlne a hlavne v normálnom čase až ku Sachsu či do Boge alebo máme ísť všetci pešo zo Strojárenskej? Toto vymyslel iba idiot
Cez prázdniny jazdí do Sachsu 1ka. Ak by to bola 4ka, mala by odchody buď 03 alebo 33, pričom obe sú nevhodné, riešenie s linkou 1 umožňuje odchod na 18.
Teraz sa celkom bohato jazdí dokonca na štyri smery v noci. Realita je taká, že spoje o 0:30 mali dokopy vždy toľko cestujúcich, že na to stačili prsty na rukách. Odchody linky N1 sú prispôsobené až po posledný príchod vlaku z BA, no nepochybujem, že ak v lete dôjde k zásadnejšiemu zvratu, odchody pribudnú.
Čaute chalani, zodpoviem vám tu pár otázok, nech máte prehľad z prvej ruky
Nové CP budú k dispozícii od 16.6.2024, respektíve v tlačovej správe Mesta Trnava budú cestovné poriadky všetkých liniek aj s mapou trasovania. Budú tam ešte zohľadnené aj obchádzky kvôli B. Smetanu a Stromovej. Čiže linky č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 a nočná N1 s platrnosťou od 30.6.2025.
Linky budú oveľa prehľadnejšie než pred tým. A čo sa týka nových autobusov, tak 17 elektrických vozidiel bude. Ale na väčšie informácie o nich si budete musieť ešte trochu počkať
V TT je výhoda, že ozaj pár linkami sa obslúži celé mesto. Preto klbaky sa ponúkajú na vyťažené linky, a ani o prejazdnosť sa netreba báť, ak niečo nie je mimo normu.
Minulý týždeň sa v plánovači ciest na chvíľu zjavili cestovné poriadky platné od 30.06., následne zmizli. Čo som si stihol poznačiť (ospravedlňujem sa za kvalitu typu „neviem-používať-počítače“) je toto:
1, 3, 4, 6 — špička 20’, sedlo 30’, víkend 30’
5 — len cez pracovné dni
7 — len cez školský rok
11 — “nočná” polookružná linka (nočná = do 00:30).
Zároveň prehlasujem, že nechcem šíriť nepreverené / nepravdivé informácie, nič na tomto mojom tvrdení nemusí byť pravdivé. Tak, ako sa to tu objavilo, tak to aj za pár hodín zmizlo, takže sa kľudne môže jednať o fikciu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MHD_fanda