Šialenstvo tento výtvor
https://www.facebook.com/share/v/19XPKjpXij/
V tvare arašidu by ten kruháč mohol byť ok.
https://www.facebook.com/share/v/19XPKjpXij/
V tvare arašidu by ten kruháč mohol byť ok.



Pokúsim sa vysvetliť, prečo sa dospelo k niektorým rozhodnutiam, ktoré sú v časti nevýhody.
)
josh
Tú 6ku už chápem, cez víkend “prefrčí” cez Prednádražie rýchlo, takže napr. na stanicu sa stále dostane v rozumom čase. Len teda pre obyvateľov Š. Moyzesa a okolia to môže byť trošku mätúce, že iný spoj na iný smer premáva cez školský rok a iný cez prázdniny / víkend (6 vs. 7). A zároveň im premávka bude cez pracovný deň končiť už o 18. (resp. 19) hod.
Čo sa týka linky N1, je trochu zavádzajúci marketing na všetkých stránkach — všade sa prezentuje, že sa jedná o prvú nočnú linku v TT, čo je síce pravda, ale momentálne premávajúce kvázi—nočné linky (4, 5, 6) zo stanice ponúkajú viac spojov na viac smerov, než bude ponúkať N1. Chápem čísla, chápem vyťaženosť (nevyťaženosť), a určite nedáva finančný zmysel platiť prázdny autobus brázdiaci nočnou Trnavou. Zároveň chápem, že marketing neovplyvnia tí, čo majú na starosti CP. Príde mi to ale ako také to typické politické vytrhnutie z kontextu a pri-ohnutie pravdy.
Nechápem ale jednu vec: už dnes (28.06.) sú vyvesené cestovné poriadky platiace od pondelka (30.06.), a to len na niektorých zastávkach. Seniorky idúce na cintorín v Kamenáči vystúpili na zastávke, kde bol vyvesený cestovný poriadok linky č. 3 a žiadnej inej, a keď chceli ísť naspäť, na opačnej zastávke bol vyvesený cestovný poriadok linky č. 8 a žiadnej inej. A aj na iných zastávkach boli aktuálne odchody, platiace ešte 2 dni, odstránené a nahradené novými, platnými od pondelka. Nemyslím si, že je toto dobré PR pre finálnu optimalizáciu MHD.
Stále ale chválim preklad liniek, posilnenie obsluhy vymenovaných území, vzájomnú koordináciu liniek, a vylepovanie oznamov a máp na vchody bytoviek!