V TT je výhoda, že ozaj pár linkami sa obslúži celé mesto. Preto klbaky sa ponúkajú na vyťažené linky, a ani o prejazdnosť sa netreba báť, ak niečo nie je mimo normu.
Minulý týždeň sa v plánovači ciest na chvíľu zjavili cestovné poriadky platné od 30.06., následne zmizli. Čo som si stihol poznačiť (ospravedlňujem sa za kvalitu typu „neviem-používať-počítače“) je toto:
1, 3, 4, 6 — špička 20’, sedlo 30’, víkend 30’
5 — len cez pracovné dni
7 — len cez školský rok
11 — “nočná” polookružná linka (nočná = do 00:30).
Zároveň prehlasujem, že nechcem šíriť nepreverené / nepravdivé informácie, nič na tomto mojom tvrdení nemusí byť pravdivé. Tak, ako sa to tu objavilo, tak to aj za pár hodín zmizlo, takže sa kľudne môže jednať o fikciu
Zelený kríčok A sme si nechali v zálohe zámerne, keďže v tejto lokalite chceme ešte porobiť zmeny. Zelený kríčok C bol zvolený z dôvodu, že ľudia na prímeste si aj tak vždy pýtali lístok na kríčok a keďže sme nechceli dáke krkolomne dlhé názvy, zvolili sme tento. V hre boli aj názvy ako Kalinčiakova alebo Parný mlyn, podľa toho zeleného mlyna v blízkosti, ale to by už dupľom nikto nevedel, kde to je
Pretože ponovom sú zastávky Zelený Kríček dve — jedna tá klasická (v smere z Prednádražia), a druhá (nová, v smere na Prednádražie) na tom parkovisku pozdĺž bytoviek oproti Lidlu. Ono by dávalo asi väčší zmysel aby sa Šrobárova a Zel. Kríčok volali rovnako (keďže sú oproti sebe) a tá nová inak, ale to už je len môj nevýznamný názor.
Prečo má linka 6 v smere jazdy Sibírska - Prednádražie v CP zastávku aj na Šrobárovej aj na Zelenom Kríčku. Veď to nedáva logiku, lebo v podstate by stála dvakrát na rovnakom mieste.