Milý Udiak.Ja viem,že sa to zle číta,ale keby ste to urobili poriadne,tak určite by nebolo toľko pripomienok.
MHD fungovala aj predtým a s menším rozpočtom( napr. 2011-okolo 700 tis.eur, r.2010 ešte menej.)
Netvrdím,že bola ideálna (viem,budeš namietať,že nebola pravidelná,bez intervalov,veľa liniek...atď),ale určite bolo menej sťažností ako teraz, viac spokojných cestujúcich a aj menej stála.To nie je iba môj názor,ale názor niekoľko tisícok ľudí,ktorí každodenne cestujú MHD.Keby mali všetci nespokojný napísať,tak nestíhaš čítať.Viem,že veľmi veľa ľudí rezignovalo a radšej chodia autami.
Netvrdím,že všetko je zlé !
To,že ste navrhli niektoré linky zle,cest.poriadok,ktorý má vážne nedostatky musíš sám uznať. alebo všetko bolo perfektné a len my sme blbí,lebo sa nevieme dostať včas do práce,nestíhame vlaky,autobusy?
Ide tu skôr o to,že ste nedostatočne vyhodnotili údaje z palubných počítačov a následne zle navrhli niektoré linky(napr.L 11,15) a aj cest.poriadok.
To,že 6-8 ľudí sa ráno nevie dostať do práce Ti vadí,aleže na L 11 za CELÝ DEŇ sa odvezie 8-12 ľudí, na L 15,2,1- Gorkého- Strojárenská- Dohnányho,cestujú 3-4 ľudia to nevadí.Na to peniaze sú?
To,že chodia 2-3 spoje duplicitne na 1 smer počas 3-5min.- 1.plný a 2. s 3- 5 ľuďmi alebo aj prázdny a potom 50 min. nič, je efektívne? To sú Fakty!
Preštudoval som si Vaše štúdie podrobne, aj všetky tabuľky a grafy.Niekoľkokrát, a preto nechápem ako Vám unikli veci,ktoré bijú do očí.
Nezostáva mi nič iné len veriť,že sa dosiahne kompromis.
MHD fungovala aj predtým a s menším rozpočtom( napr. 2011-okolo 700 tis.eur, r.2010 ešte menej.)
Netvrdím,že bola ideálna (viem,budeš namietať,že nebola pravidelná,bez intervalov,veľa liniek...atď),ale určite bolo menej sťažností ako teraz, viac spokojných cestujúcich a aj menej stála.To nie je iba môj názor,ale názor niekoľko tisícok ľudí,ktorí každodenne cestujú MHD.Keby mali všetci nespokojný napísať,tak nestíhaš čítať.Viem,že veľmi veľa ľudí rezignovalo a radšej chodia autami.
Netvrdím,že všetko je zlé !
To,že ste navrhli niektoré linky zle,cest.poriadok,ktorý má vážne nedostatky musíš sám uznať. alebo všetko bolo perfektné a len my sme blbí,lebo sa nevieme dostať včas do práce,nestíhame vlaky,autobusy?
Ide tu skôr o to,že ste nedostatočne vyhodnotili údaje z palubných počítačov a následne zle navrhli niektoré linky(napr.L 11,15) a aj cest.poriadok.
To,že 6-8 ľudí sa ráno nevie dostať do práce Ti vadí,aleže na L 11 za CELÝ DEŇ sa odvezie 8-12 ľudí, na L 15,2,1- Gorkého- Strojárenská- Dohnányho,cestujú 3-4 ľudia to nevadí.Na to peniaze sú?
To,že chodia 2-3 spoje duplicitne na 1 smer počas 3-5min.- 1.plný a 2. s 3- 5 ľuďmi alebo aj prázdny a potom 50 min. nič, je efektívne? To sú Fakty!
Preštudoval som si Vaše štúdie podrobne, aj všetky tabuľky a grafy.Niekoľkokrát, a preto nechápem ako Vám unikli veci,ktoré bijú do očí.
Nezostáva mi nič iné len veriť,že sa dosiahne kompromis.
anaj