Reply on: Udiak #2551:
Ten s tým červeným súknom bol dobrý. ? Čo z toho, že ste sem hodili kvantá rôznych čísiel, keď výsledok z nich je:
1. Ľudia z okrajových častí sa nevedia dostať na šiestu do práce (a ak som dobre pochopil, tak ani po 22tej z nej). Riešenie: budú sa posúvať ranné spoje.
Kedy sa budú posúvať, ktorý dopravný odborník je zodpovedný za takúto chybu? ?
2. Sľubované boli nosné linky s intervalom 20/60. Tento je jednak výsmechom k pojmu "Nosná linka", ale čo je horšie, interval 20 je nanajvýš tak medzi troma spojmi, interval 60 je cez víkendy prerušovaný 120 minútovými dierami. Riešenie: žiadne avizované. ?
3. Preklady spojov snáď ani riešené neboli. Inak by sa nemohlo stať, že napr. z Linčianskej cez víkend odchádzajú spoje 17, 25, 41 a nasledujúcich 36 minút (v kritické hodiny až 96 minút) nejde nič. Riešenie: žiadne avizované. ?
"Podľa toho bol robený návrh linkovania, podľa potenciálu cestujúcich boli nasadené počty spojov v jednotlivých režimoch a denných časoch."
Podľa čoho ste odhadli potenciál? Podľa čísiel o počtoch ľudí, ktorí boli stále ochotní (i keď v tomto prípade skôr odkázaní) používať súčasný zlý systém? Potom sa nečudujem, že výsledok je taký aký je. ? ?
draxter
TT: žiadne nosné linky, žiadny pravidelný interval, doprava po 2. smene alebo na 3. smenu nikde, žiadne preklady liniek, diery až jeden a pol hodiny z najväčších sídlisk. Ľudia sa na 6-zu nedostanú do práce, okrajové časti sú mimo, budú zmeny....moja otázka je, komu tie zmeny zosobníme? Kto je zodpovedný za to, že sa kopec ľudí nedostane do práce v auguste? Ale to asi nie je možné, veď to robili odborníci.
PS: možnože si si všimol aspoň to, že v BB sú aj trolejbusy, ale výsledok tomu nezodpovedal. A za tie peniaze, stotisíce von oknom.