Reply on: MHD4 #2527:
Plánovali to ľudia, čo majú dopravné inžinierstvo - tak žiadne námietky, oni vedia ako je to najlepšie, my čo ho nemáme, to vôbec nevieme a vieme len komentovať... ako tu bolo povedané No keď tam čítam diskusie po sociálnych sieťach alebo pod článkami, názory tých ľudí, tak nevyzerajú spokojne a myslím že mestu aj SAD padne trošku ten "plánovaný" obrat z áut do autobusov, ale čo, taxikári budú mať aspoň vyššie obraty a možno sa tu zjavia ako blesk z číreho neba aj maršutky, podobne ako v Martine alebo nakoniec pribudne cyklistov ?
AAA
1. Otrasný SADistictický formát cestovného poriadku,
2. iné odchody cez prac. dni cez prázdniny a cez školský rok (je mi jasné, že je to pre iný "interval"), len mi celý ten cesťák príde neprehľadný,
3. "interval" - vzhľadom na počet spojov na nosných linkách v zásade imho o interval z pohľadu neTrnavčana nejde. Je mi jasné, že najmä špičky trvajú v TT dosť krátko a ten neinterval je daný najmä rýchlou zmenou prevádzkového režimu (prechod z 20 min. intervalu na 30 minútový (45 minútový?), hodinový a zas naopak.
4. dopravné špičky: Tej poobednej hodine celkom rozumiem, keďže MHD TT pravdepodobne na vozenie inej skupiny ako žiakov rezignovala. Ale ak tá MHD slúži zväčša žiakom, ktorý idú na 8:00, prečo je najhustejší interval ráno medzi 6:00-7:00? (Napr. na linke 3 je najhustejší interval smer Prednádražie medzi 5:46-6:26. V zásade celý ten 20 min. interval mi príde ako čisto marketingový ťah.