imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#352, S 871 TB, linka 9, Peter-Pfenninger-Straße, Europark
Do Europarku sa jazdí aj v nedeľu, keď je Europark zatvorený, keďže sa tu nachádza obratisko
Električka Peter Witt stále v premávke
Električka typu Peter Witt pri železničnej stanici
Dvojica električiek typu Peter Witt
Električka typu Peter Witt
Električka typu Peter Witt radu 1500
Električka typu Peter Witt je postavená na báze Clevelandských vozidiel
Tango pri kancelárskych budovách v blízkosti železničnej stanice
SWP Be 4/8 a Be 4/6 #254+225
Regionálne električky jazdia pri hlavnej železničnej stanici na samostatnom telese
Pohľad do vozovne električiek
ELektrička OFM CT139K Peter Witt z roku 1935 v depe
Električky OFM CT139K Peter Witt z roku 1934 v spoločnosti nízkopodlažnej električky Sirio
Krátka a dlhá verzia Citara C2 sa stretli na konečnej električkovej linky 6 toho času bez električiek
Električky Peter Witt sa v Miláne používajú aj na rôzne reklamné kampane
Peter Witt #1822 ako reklamná električka pre Ikeu
Električka Peter Witt #1754 prechádza cez Námestie Republiky
Peter Witt na konečnej Roserio (Ospedale Sacco)
Ešte vyše 150 električiek "Peter Witt" pravidelne zasahuje do premávky v Miláne
Peter Witt #1738
Zadný pohľad na legendarnú električku "Peter Witt"
Nástupištia Metrolinku sú vysoké 900 mm
Električka pri vysokom nástupišti
Električky Bombardier M5000 nahradili nespoľahlivé vozidlá AnsaldoBreda T-68 a T-68A po 15 - 22 rokoch prevádzky
Elektrobus Optare Versa EV
Elektrobus Optare Versa EV
Bombardier M5000 zo série električiek dodávaných od roku 2009
Bombardier M5000 pred radnicou a verejnou knižnicou
Špecialitou manchesterských električiek Bombardier Flexity Swift je ich vysoká podlaha, preto na zabezpečenie nízkopodlažnosti musia byť nástupištia vyššie a vybavené nájazdovými rampami
Námestie sv. Petra sa zmenilo z asfaltovej plochy na centrálny prestupný uzol električiek
Elektrobus Optare Versa EV
Vetvenie električiek na St. Peter´s sq. – linka 5 do Rochdale odbočuje do Princess st
Vetvenie električiek na St. Peter´s sq. – linka 5 do Rochdale za chvíľu odbočí do Princess st
Vetvenie električiek na St. Peter´s sq. – električka linky 5 prichádza z Princess street
Vetvenie električkových liniek na St. Peter´s square
Vetvenie električkových liniek na St. Peter´s square
Vetvenie električkových liniek na St. Peter´s square
St. Peter´s square – električka smeruje do Moseley street a Piccadilly Gardens
Vysoké nástupište na St. Peter´s Square, kde sa trať v centre mesta vetví
Vysoké nástupište na St. Peter´s Square, kde sa trať v centre mesta vetví
Zastávka na St. Peter´s square
Zastávka na St. Peter´s square
Modely milánskych električiek, tramvají a omnibusu
Električky Ventotto AKA Peter Witt na obraze vo výklade obchodu na Via Giuseppe Ponzio
Električky Ventotto AKA Peter Witt vystriedali počas svojho (v čase fotografovania) 90-ročného pôsobenia v Miláne tri nátery, až sa vrátili k prvému z nich
Električka Ventotto AKA Peter Witt vyrobená firmou Officine Elettroferroviarie Tallero (OEFT) prechádza popri monumentálnom cintoríne
Električky série 1500 (#1501 - 2002) sú nazývané Ventotto alebo Peter Witt podľa svojej americkej predlohy
Pôvodná železničná stanica po rekonštrukcii
Električky Peter Witt na konečnej linky 5
Peter Witt na konečnej Greco Roveretto
Drevený interiér električky Peter Witt #1611
Pracovisko vodiča v električke Peter Witt #1611
Interiér električky Peter Witt
Električka Peter Witt #1940
Warhol na električke Peter Witt #1582
Peter Witt #1600 na križovatke Piazza Firenze
Peter Witt s celovozidlovou reklamou
Električka Peter Witt na linke 19
Električka Peter Witt na konečnej linky 19
Električka Peter Witt #1818 (ex. Milano)
Bicykel, jedna z možností dopravy po Miláne, v pozadí električka Peter Witt
Električka Peter Witt #1802 a Giuseppe Garibaldi
Električky Peter Witt a Stanga / Tibb
Stará električka Peter Witt stále v premávke
Električka Peter Witt z 1920-tych rokov
Staručká električka Peter Witt stále v prevádzke
Double Decker Peter Pan
História firmy Peter Pan
Alexander RL / Volvo Olympian slúžiaci ako kyvadlová doprava pre univerzitu
Mercedes-Benz 709D po prejdení Westgate
Optare Metrorider na prvej zastávke vovnútri hradieb
Optare Metrorider vychádza z centra mesta
Optare Metrorider pôvodne slúžil v Manchesteri
Duobusy MAN / Hess / Kiepe NGT 204 F sa podobajú trolejbusy Swisstrolley 2
PCC #1058 v zelenokrémovej kombinácii a milánska električka #1895
Milánske električky Peter Witt #1895 a #1859
Riadenie vozňa Peter Witt #1895
Interiér električky Peter Witt #1895 - zadná časť
Interiér električky Peter Witt #1895 - predná časť
Električky Peter Witt sa vyrábali koncom 1920-tych rokov
Električka Peter Witt #1926
Električka Peter Witt pred operou
Peter Witt #1859 (ex. Milano)
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie