imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Rôzne spôsoby predaja cestovných lístkov počas dlhej histórie MHD v Osle
Električka Strømmen / NEBB E2 z roku 1937 prezývaná Kolíska
Historická vozovňa slúži historickým vozidlám
"Kolíska" #163
Autobus Berliet / Skabo #2 bol v prevádzke u spoločnosti Ekebergbanen v rokoch 1924 - 1931
Električka Skabo / SSW S/S #1001 z roku 1917 prezývaná "žehlička" alebo "vikingská loď"
Električka výrobcov van der Zypen & Charlier / SSW typu A #3 vyrobená v roku 1924 pre Bærumsbanen
E2 #163 upravená na prepravu lyží
Električka Kristiania Sporveisselskab / Siemens HaWa #121 z roku 1922
Autobus Scania-Vabis / Per Schøyen B63S #A-15163 (ex SBC 163) z roku 1951
Scania-Vabis / Per Schøyen B63S (od roku 1968 výrobca používa už iba názov Scania)
Autobus Arna #0431
Volvo/Larvik z roku 1955 pôvodne patriace NSB
Medzimestský autobus Volvo B615 / A. W. Iversens Karosserifabrikk bol vybavený aj rádiom a hodinami
Autobusy Strømmens Værksted premávali v Osle medzi rokmi 1935 a 1959
Volvo/Larvik z roku 1955 pôvodne patriace NSB
Trolejbus NEBB / Strømmen z roku 1951 bol zaradený do premávky o rok neskôr na začiatok zimnej olympiády
Citroën HZ z roku 1959 slúžiaci ako predajňa cestovných lístkov
Citroën HZ slúžiaci ako predajňa cestovných lístkov
Trolejbus NEBB / Strømmen z roku 1951
Električka Skabo / ELIN /AEG #183 z roku 1940 premávala úctyhodných 45 rokov
Obojsmerný vlečný vozeň HaWa #634 bol vyrobený v Hannoveri v roku 1924 a premával až do roku 1967
Kristiania Sporveisselskab / AEG Union #6 je výsledkom modernizácie 32 električiek z roku 1899
Kristiania Sporveisselskab / AEG Union #6 predstavuje typickú električku 1930- a 1940-tych rokov v Osle
Električka Kristiania Elektriske Sporvei / Siemens #322 z roku 1918
Úzke čelá električky S/S #1001 umožnili vyhýbanie sa vozidiel aj v ostrých oblúkoch v centre
Električka Kristiania Sporveisselskab / Siemens HaWa #121 z roku 1922
V Osle sa už v roku 1917 nastupovalo vo výške 35 mm - rovnako ako v dnešných nízkopodlažných električkách
Električka Kristiania Elektriske Sporvei / Siemens #322 z roku 1918
Autobus Skabo / Berliet z roku 1924
UEG / Falkenried typ Union #32 z roku 1899 po rekonštrukcii do pôvodného stavu
Vozidlo #6 bolo jedným z 22 kusov, ktoré v roku 1875 otvárali premávku mestskej koňky
Herbrand / Siemens-Schuckert typ SS #307 z roku 1913 v nátere spoločnosti Kristiania elektriske Sporvei
Skabo / Siemens-Schuckert typ SS #95 z roku 1914 v nátere spoločnosti Kristiania Sporveisselskab
Električka Skabo z roku 1911 vyrobená priamo v Osle
Skabo / Siemens-Schuckert typ SS #96 z roku 1914
Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957 a Skabo / Siemens #1013 z roku 1932 (v tom čase najmodernejšia električka v Nórsku)
Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957 slúžila až do roku 1994
Modernizovaná električka Strømmen #563 z roku 1956
Modernizovaná električka Strømmen #563 z roku 1956
Električky SM83 vznikli prestavbou starších vozidiel Høka
"Zápalková škatuľka" #8 z roku 1898 pre Holmekolbanen
Vozeň Skabo / Westinghouse #110 postavený pre Holmekolbanen v roku 1930 slúžil až do roku 1964
Høka #661 je zástupcom typu električiek prezývaných "nepoddajné sane" kvôli ich správaniu v prevádzke
Električka Oslo Sporveier / Høka / Siemens #38 z roku 1957 prezývaná "kura"
Skabo / Siemens #1013 z roku 1932 (v tom čase najmodernejšia električka v Nórsku)
Vozidlo #6 bolo jedným z 22 kusov, ktoré v roku 1875 otvárali premávku mestskej koňky
Vlečný vozeň Skabo SS #347 z roku 1913
Vozeň Skabo / Westinghou #110 postavený pre Holmekolbanen v roku 1930
Autobus Skabo / Berliet z roku 1924
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie