imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
B #608 pri centrálnom cintoríne
Stanica Sendlinger Tor
Jednotka metra DT4 vchádza do stanice Berliner Tor
Krátka súprava metra radu F79.2
Siemens Combino #405
Linka U55, Berlin, stanica Brandenburger Tor
Linka S1, S2, S25, Berlin, stanica Brandenburger Tor
#474.050-2, linka S1, Stanica Berliner Tor
Jednotka S-Bahn radu 474 prichádza na stanicu Berliner Tor
Stretnutie dvoch ULFov linky 6
Lohner T1 #408 z roku 1954 vedľa vlečného vozňa c4 #1344
M #4149 z roku 1929
ULF B #735 s reklamou
Súprava vedená vozňom Bombardier-Rotax E2 #4309
Súprava na čele s vozňom E2 #4309 vchádza do obratiska Zentralfriedhof 3. Tor
Súprava metra LEW typu G
Súprava vozňov typu A3L nadzemky z 1990-tych rokov
Míňajúce sa súpravy nadzemky HK a A3L
Stadler Variobahn prichádza z pešej zóny
SGP Graz radu 600 z rokov 1986 - 1987 s vloženým nízkopodlažným dielom
SGP Graz radu 600 z rokov 1986 - 1987 s vloženým nízkopodlažným dielom
SGP Graz Mannheim
Výlukový oznam v metre
Vlak metra typu F z roku 1979 pod Brandenburskou bránou
Stanica metra pod Brandenburskou bránou je jednou z tých, ktoré ponúkajú pohľad do histórie Berlína
Historická stanica metra Sliezska brána, kde po vybudovaní Berlínskeho múru končilo západoberlínske metro
Pôsobivá historická stanica metra Sliezska brána
Pohľad na súpravu metra "malého profilu" Bombardier HK
Súprava metra typu A3 prechádza stanicou Hallesches Tor
Mercedes-Benz Citaro II G prechádza cez Nauener Tor
Siemens Combino prechádza cez Nauener Tor
Stadler Variobahn v centre mesta Nauener Tor
Postupim je okrem Postupimskej dohody známy aj UNESCOm chránenými parkmi a bránou Nauener Tor
Električka na zastávke bez nástupného ostrovčeka
Nástupište v stanici metra Brandenburger Tor
História Berlína na stene stanice metra Brandenburger Tor
Strohý interiér stanice metra linky U55 Brandenburger Tor
Dvojvozová súprava metra typu F na konečnej Brandenburger Tor
Vlak metra typu F z roku 1979
Variobahn ako Vianočná električka
Električky Stadler Variobahn v centre
Bombardier Cityrunner #652 v historickom centre Grazu
Stadler Variobahn #225
Stadler Variobahn #202 s Mariánskym stĺpom
Električka Stadler Variobahn #241 s reklamným polepom
Stadler Variobahn #211 v centre Grazu
Prehľadná zastávková vitrína
Súprava metra mníchovského typu A2.3 z roku 1978
Kyvadlová náhradná doprava po jednej koľaji počas rekonštrukčných prác
Výlukový oznam o rekonštrukcii v metre
Prvé dni viacerých výluk električiek sa niesli v znamení brigádnikov v reflexných vestách, ktorí rozdávali informačné brožúry s popisom zmien a mapkou a poskytovali informácie cestujúcim
#5364, M VG 5364, linka 62, Sendlinger-Tor-Platz
#5595, M VG 5595, linka 52, Sendlinger-Tor-Platz
Električka prechádza popri presmerovaných autách, pre ktoré bola počas úprav uzla MHD vybudovaná dočasná komunikácia
BredaMenarinibus Avancity+ L
Triangel na konečnej Centocelle
Zastávkový označník Rímskej MHD
Mercedes-Benz Citaro C2 dopravcu Postbus stojí pri evanjelickom cintoríne
#6814, W 3289 MW, linka 41A, Pötzleinsdorfer Höhe, zastávka Neustifter Friedhof 3.Tor
Siemens Combino NF6 #411 pod Nauener Tor
#659, linka U3, Stanica Schlesisches Tor
#581, linka U3, Stanica Schlesisches Tor
#660, linka U1, Schlesisches Tor
Na trolejbusovej linke 74 s prvkami BRT mali byť nasadzované vozidlá Avancity+ 18 HTB, avšak v decembri 2021 na nej jazdili staré 12-metrové autobusy
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
V polovici decembra 2021 nebolo možné vidieť trolejbusy Avancity+ 18 HTB v premávke ani na jednej z dvoch trolejbusových liniek
Autobusové a trolejbusové depo na okraji Ríma
Autobusové a trolejbusové depo na okraji Ríma
Autobusy CityClass v depe
#W 3643 LO, linka 1, Josef-Wichner-Str., zastávka Steiner Tor
#487, linka U3, úsek Görlitzer Bahnhof - Schlesisches Tor
Električkový tunel v centre Karlsruhe bol otvorený v decembri 2021
Výstavba tunela pod miestnou "obchodnou" ulicou v Karlsruhe trvala 11 rokov
Stadtbahntunnel je určený pre električky aj tram-trainy
Dizajn tunela zvýrazňuje trolejovú "pavučinu" nad nástupišťami a koľajami
Nástpištia v električkovom tuneli sú dlhé 100 metrov, z čoho 80 metrov je vo výške 340 mm a 15 metrov vo výške 550 mm
Informačný systém v čase príchodu električky
Vchod do podzemnej stanice v Stadbahntunneli
Stanice v tuneli sú svetlé a čisté
Niektoré zastávky v tuneli sú na dohľad
Električková linka 7 prechádza popri 13 bránach závodu BASF a končí na prestupnom termináli
Prestupný uzol pri chemičke BASF
#5639, linka 7, Oppau (BASF Tor 12 + 13)
#552+544 na konečnej Dürkopp Tor 6
#544+552 v industriálnej štvrti v centre mesta
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie