imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Arth – Rigi-Bahn (ARB)
Kräbel – Rigi Scheidegg (LKRS)
Vitznau – Rigi Bahn (VRB)
Weggis – Rigi Kaltbad (LWRK)
Pohľad na #24 v prestupnej stanici Rigi Staffel
Krytý nadchod vedúci od nástupíšť Rigi Bahn
Visutá lanová dráha na Rigi Scheidegg s malou kabínkou bola otvorená v roku 1953 a viackrát modernizovaná
Spodná stanica visutej lanovej dráhy Kräbel – Rigi Scheidegg sa nachádza pri zastávke ozubnicovej železnice
Motorový vozeň z roku 1949
Vlak s historickým riadiacim vozňom #33 z roku začiatku prevádzky tejto dráhy - 1875
Pohľad do kabíny vodiča vo vozni z roku 1986
Ozubené koleso na ozubnicovej železnici
Kaviareň v starom osobnom vozni
Dva vlaky, ktorých vekový rozdiel je 36 rokov
Jednoduchší typ výhybky na Riggenbachovej ozubnici, kde sa oddeľuje železnica ARB od VRB
#21+31 na križovatke ozubnicových železníc ARB a VRB
Dielne Arth - Rigi Bahn
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Na vrchol Rigi vedú dve zubačky
Detail výhybky Riggenbachovej ozubnicovej železnice
Míňajúce sa vozidlá VRB
Jediný vozeň SLM / BBC Bdhe 4/4
Súprava vedená vozňom SLM / BBC typu Bdhe 4/4 #5 z roku 1964
Pôvodné vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #2 sprevádzkované po elektrifikácii trate v roku 1937
Detail Riggenbachovej ozubnicovej železnice
Súprava VRB na stanici Rigi Kaltbad, kde je prestup na lanovku
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 z roku 1986 boli v roku 2009 najnovšími na dráhe VRB
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) majú na bočných stranách zavesené držiaky na lyže
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) sú si napriek značnému vekovému rozdielu veľmi podobné
Vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #1 na Riggenbachovej ozubnicovej dráhe VRB s rozchodom 1435 mm otvorenej v roku 1871 s parnou prevádzkou
Vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #1 slúži už od elektrifikácie v roku 1937
Súprava #1+1 šplhá do kopca
Súprava SLM / SAAS BDhe 2/4 + Bt pod vrcholom
Súprava SLM / SAAS BDhe 2/4 + Bt na konečnej Rigi Kulm
Posilový vlak určený najmä pre sánkarov
Konečná stanica Rigi Kulm zubačiek ARB a VRB vo výške 1752 m n. m.
SLM / SAAS BDhe 4/4 #15 z roku 1982
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie