imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pôvodná pozemná lanová dráha fungovala na princípe vodnej protiváhy v rokoch 1888 - 1970
Pôvodne lanovka fungovala na gravitačnom princípe
Lanovku vyrobila firma Doppelmayr-Von Roll a ako posledná vo Švajčiarsku funguje na princípe protiváhy vody
Pôvodné vozidlo najstaršej pozemnej lanovky vo Švajčiarsku
Pôvodný vozeň lanovky s pohonom na princípe protiváhy vody je vystavený neďaleko dolnej stanice
Van Hool AG300T v letovisku Rimini
Trať Gütschbahn je dlhá 170 m a má rozchod 1000 mm
Prestupná stanica metra Príncipe Pío
Renfe Civia
Metro CAF série 8400
Jedna z dvoch staníc linky R
CAF série 3000
CAF série 3000
Pôvodne lanová dráha fungovala na princípe protiváhy vody, neskôr bola prebudovaná na elektrický pohon
Dráha Mühleggbahn najskôr fungovala ako lanová s výhybňou na princípe vodnej protiváhy (od roku 1893), potom ako ozubnicová (od roku 1950) a od roku 1975 funguje ako lanová s navíjaním lana v hornej stanici
Pôvodná lanová dráha z roku 1889 fungovala na princípe zaťaženia horného vozňa vodou; bola trojkoľajnicová s Riggenbachovou ozubnicou, ktorá sa používala na brzdenie. Od roku 1911 má lanovka Abtovu výhybňu a je poháňaná elektrinou
Električková linka ML1 vedie prevažne v podzemí, na povrchu je segregovaná, avšak s úrovňovými priecestiami
Stav viac ako 70-ročných električiek Stanga nie je práve najlepší, z viacerých vykukuje hrdza
Socimi T8000 prechádza popri odbočke do (linkami) nepoužívanej trate na Via Emanuele Filiberto
Lanovka až do roku 1966 premávala na princípe vodnej protiváhy, od uvedeného roku je elektrifikovaná
Spodný úsek lanovej dráhy slúži od roku 1890, pričom pôvodne fungoval na princípe vodnej protiváhy
Lanovka pracuje na princípe vodnej protiváhy, kedy vozeň idúci zhora vytiahne spodný vozeň nahor
Pôvodný vozeň lanovky s pohonom na princípe protiváhy vody je vystavený neďaleko dolnej stanice
Pôvodný vozeň lanovky s pohonom na princípe protiváhy vody je vystavený neďaleko dolnej stanice
Lanovka fungovala na princípe protiváhy, keď vozeň plný uhlia smerujúci nadol ťahal prázdny vozeň smerujúci hore
Trať lanovky je dlhá 609 metrov, prekonáva výškový rozdiel 119 metrov a dosahuje maximálne stúpanie 19,8 %
Wellingtonské lanovky fungovali na rovnakom princípe ako napríklad v San Franciscu; pripájali sa na lano a odpájali z neho podľa potreby
Ozubnicová železnica Ferrovia Principe-Granarolo funguje od roku 1901
Spodná stanica ozubnicovej železnice
#5311, BV 924PE, E826, GJ 723KV, linka 54, 3, Piazza Acquaverde, Principe F. S.
Prestupný uzol pred železničnou stanicou Genova Piazza Principe
BredaMenariniBus Avancity M240LU z roku 2006
V čase fotografovania 21-ročný autobus OmniCity
Pozemná lanovka Funicolare Sant'Anna bola otvorená v roku 1891 a až do roku 1980 fungovala na princípe vodnej protiváhy
Prestupný uzol pred železničnou stanicou Genova Piazza Principe
Rampini Alè z roku 2016
Prestupný uzol pred železničnou stanicou Genova Piazza Principe
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie