imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Comeng Melbourne A-class
Comeng Melbourne B-class
Comeng Melbourne Z1/Z2-class
Comeng Melbourne Z3-class
Melbourne
Električka typu X1 z roku 1926 pôvodne jazdila v Melbourne
Električka #244 radu W2 z Melbourne bola vyrobená v roku 1925 v uvedenom austrálskom meste
Električka W2 z roku 1927 pôvodom z austrálskeho Melbourne bola zakúpená pre novodobú električkovú dopravu v Christchurch, kde slúži ako pojazdná reštaurácia
Kyvadlová doprava na letisku
Prémiová letisková linka má svoje samostatné nástupište priamo pred terminálmi
Prémiová letisková linka má svoje samostatné nástupište priamo pred terminálmi
Kyvadlová doprava na letisku
Autobusový terminál na letisku
Mrežovaná kabína vodiča autobusu je v autobusoch v Melbourne bežná
Jednoduchá konečná linky 903 na predmestí Melbourne
Točňa a depo "pouličnej lanovky"
Staré budovy v Melbourne postupne nahradzujú mrakodrapy
Na medzinárodné letisko Melbourne sa dá dostať priamymi autobusovými linkami SkyBus z rôznych častí mesta za komerčnú cenu, alebo prímestským vlakom s prestupom na linku verejnej dopravy
Zatrávnená trať otvorená v roku 2003
Prestavovanie výhybiek je v Melbourne diaľkové, nie vždy však zafunguje
V rokoch 2001 - 2003 rozšírili flotilu električiek dva kapacitne podobné typy - jedným z nich bol Alstom Citadis 202
Výstupište pred univerzitou, ktorým prechádza 8 liniek (z nich 6 tam jazdu končí)
Po najfrekventovanejšej trati v Melbourne premáva 8 električkových liniek, ktoré sa vetvia po jednej do jednotlivých radiál
Pri melbournskej univerzite končí šesť z ôsmich liniek jazdiacich okolo
Na električkách radu Z3 spravidla na jednej strane električky zostala základňa pre pôvodný tyčový zberač
Pri melbournskej univerzite končí šesť z ôsmich liniek jazdiacich okolo
Pri melbournskej univerzite končí šesť z ôsmich liniek jazdiacich okolo
Špecialita v Melbourne: hákové odbočenie cez električkovú trať
Električkové trate v Melbourne sú prevažne v dobrom stave, nájdu sa však aj poškodenia rôzneho druhu
V Melbourne je stále veľa zastávok električiek bez nástupného ostrovčeka
Jednotky melbournského "metra"
Električky v Melbourne nemajú rovnakú šírku
Niektoré električky sú oblepené umeleckými dielami v rámci projektu Melbourne Art Trams
Melbourne žije trojuholníkovými geometrickými tvarmi - nachádzajú sa na polepoch vozidiel všetkých trakcií, v logu mesta, na streche železničnej stanice a aj na ďalších významných budovách v meste
Nízke nástupištia električiek boli postavené pri bývalých železničných nástupištiach
Linka 109 premáva sčasti po bývalej železničnej trati do Port Melbourne
Konečná linky 109 na konci bývalej železničnej trate
Z pôvodnej železničnej trate zostali železničné stanice aj časti nástupíšť
Linka 96 od roku 1987 používa značnú časť zrušenej železničnej trate do St. Kildy
Vodiči áut poctivo dodržiavajú povinnosť zastaviť pred električkou stojacou v zastávke
Porovnanie dvoch najkapacitnejších typov električiek v Melbourne
Električky Alstom Citadis 302 sa ocitli v Melbourne zhodou okolností
V Melbourne premávajú električky s prestávkou od roku 1906, história mestskej koľajovej dopravy je však dlhšia
Dlhá trasa linky 58
V Melbourne sa používa touch-in touch-out tarifný systém, preto je každej dvojici dverí až štvorica označovačov
Čítačka čipových kariet v električke
Melbourne pozná výluky električiek dva mesiace dopredu
Melbourne postupne segreguje električky od cestnej dopravy, napríklad žltými pozdĺžnymi prahmi
Melbourne má jednu z najrozsiahlejších sietí električiek na svete
V centrálnej časti Melbourne funguje bezplatná električková zóna
18-ročný autobus stále v prevádzke ďaleko za centrom Melbourne
Volgren Optimus v obci Monbulk v eukalyptových lesoch na východ od Melbourne
Električky v Melbourne obsluhujú takmer každú väčšiu ulicu a výnimkou nie je ani nová štvrť, ktorá vyrástla na mieste bývalého prístavu
Koľajové spojky pred konečnou električiek
Električky vyrobené firmou Duncan & Fraser: #25 z roku 1917 a #17 z roku 1913
Električky vyrobené firmou Duncan & Fraser: #44 z roku 1913 a #25 z roku 1917
Električky z troch miest: rad Y1 v Melbourne (#611 z roku 1930), rad 1050 v Nagasaki (#1054 z roku 1952) a rad R1 v Sydney (#1979 z roku 1936)
Električka radu Z2 pôvodom z Melbourne v múzeu električiek v Sydney
Systém segregovaných komunikácií pre autobusy - Busway - má dĺžku 27 km
Autobusová zápcha v popoludňajšej špičke
Autobusy v buspruhoch pri železničnej stanici
Veľká zastávka autobusov na pravom brehu rieky Brisbane v blízkosti železničnej stanice
Zástup autobusov vychádza z centra
Melbournská električka M&MTB #965 z roku 1950
Alstom Citadis Compact s regionálnym vlakom v pozadí
Električka #496 typu W2 bola privezená z austrálskeho Melbourne, zatiaľ čo vedľa stojaci vozeň #130 pôsobil iba v San Franciscu, pričom bol vyrobený v roku 1914 firmou Jewett Car Company
Austrálska električka W2 class z Melbourne
Posledné vozidlo z prvej dodávky električiek Siemens Combino Plus MST - #C024
Vyhliadková jazda po Wildlife Parku
Vozne Alstom Citadis sa v Melbourne označujú aj ako "C class"
Siemens Combino oslavuje 100 rokov električiek v Melbourne
Prvá električka typu Comeng Z3 #116 v Melbourne
Historické električky typu W6 jazdia v Melbourne v bežnej prevádzke
Električka Siemens Combino v Melbourne označovaná aj ako typ "D1"
Električka typu B2 z konca 1980-tych rokov
Električka #116 bola prvým vozňom typu Comeng Z3 v Melbourne
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie