imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pozostatky po pôvodnej električkovej trate pri železničnej stanici
Midibus vchádza cez bránu sv. Pankráca do starého mesta
Úzke uličky v starom meste Castello obsluhovali trolejbusy aj autobusy, dnes sa sem chodí už len otočiť minibus
Minibus v bráne, cez ktorú do roku 1971 jazdili aj trolejbusy
Nástupištia na autobusovej stanici
Na Námestí dvoch staníc sa nachádzajú tri stanice
#7422, GJ 848 CD, linka AP, Viale Giovanni XXIII, Piazza Mercede
E-Atak pri kostole Nostra Signora della Mercede
Cestovný poriadok zrušenej sezónnej autobusovej linky
Zastávky autobusov pred železničnou stanicou
#323, EC 092 GF, linka VV, Piazza Santa Maria
Zastávkový prístrešok s trasami liniek na zadnej strane
Premávka verejnej dopravy na Sardínii značne závisí od vyučovania na školách, keďže linky sú využívané najmä školákmi
#12423, GJ 647 CD, Lanusei, Lanusèi, Piazza Marcia
Minibus Irisbus Daily 65 C 10 / IndCar z roku 2006
Mestečko Lanusei so 6000 obyvateľmi má vlastnú MHD, ktorú zabezpečujú dva minibusy
Predstaničný priestor prišiel o trolejbusové trolejové vedenie a predtým aj o električkovú trať, ktorej pozostatok je sotva vidieť v ľavej časti fotky
Nástupištia trolejbusov a autobusov pri železničnej a autobusovej stanici pôsobia provizórne, avšak v tomto stave sú dlhodobo
Trolejbusová linka 5 sa počas jesene 2024 dostala k stanici len v jednom smere
Displeje autobusov hrajú všetkými farbami
#543, GB 967 TY, linka 1, Piazza Giacomo Matteotti, Via Roma
Linka QEX (Quartu Express) vznikla ako náhrada za trolejbusovú linku 31 v roku 2022
Budova, pod ktorou od roku 2008 končila novozriadená električková linka
Predĺžená električková trať v mieste pôvodného ukončenia Piazza Repubblica. Pôvodne sa tu nachádzalo ostrovné nástupište a trať bola predĺžená cez novozriadený koridor v existujúcej budove s kanceláriami dopravcu
Zastávky regionálnych autobusov často nemajú vyvýšené nástupištia
#3370, FG 240WH, linka 1, Piazza Camillo Benso Conte di Cavour
BredaMenariniBus M240
BredaMenariniBus M240
#3159, FP 736ZB, linka 4, Piazza del Popolo
Malá autobusová stanica pre regionálne linky v meste Como
#1185, GP 931DD, linka C30, Piazza Giacomo Matteotti, Como Sant'Agostino
Midibus z roku 2007 na autobusovej stanici
Zastávkový označník regionálnej linky
Autobus z MHD požičaný na regionálnej linke
Cestovný poriadok regionálnej linky
Cestovný poriadok liniek z Bellagia
Turistický vláčik od Dotto Trains
Vzhľadom na úzke cesty značnú časť regionálnej dopravy zabezpečujú midibusy
Malá autobusová stanica pre regionálne linky v meste Como
Nabíjačka pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Električka Peter Witt stále v premávke
Nabíjačky pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Sirio pred stanicou Milano Centrale
Električka typu Peter Witt pri železničnej stanici
#3073, GF 959KT, linka 42, Piazza Quattro Novembre
Zelená konečná električiek pred Centrálnou stanicou
#3045, GD 958HT, linka 81, Piazza Duca d'Aosta
#3039, GE 477AL, linka 60, Piazza Duca d'Aosta, Stazione Centrale
Do polovice roku 2024 bolo do Milána dodaných až 216 elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
#3042, GE 425AL, linka 60, Piazza Duca d'Aosta, Stazione Centrale
Reklamná historická električka Peter Witt
#843, MI 843, linka 91, Piazza Caiazzo
#827, MI 827, linka 90, Piazza Caiazzo
Dvojica električiek typu Peter Witt
Zelené Trollino v zeleni
Prestupný uzol pred železničnou stanicou Genova Piazza Principe
Rampini Alè z roku 2016
Prestupný uzol pred železničnou stanicou Genova Piazza Principe
Dvojica elektrických midibusov Irizar ie bus 10.8m pri jednom z početných tunelov v Janove
#4952, FS 504MT, linka 40, Piazza della Nunziata
V čase fotografovania 21-ročný autobus OmniCity
BredaMenariniBus Avancity M240LU z roku 2006
Prestupný uzol pred železničnou stanicou Genova Piazza Principe
#5311, BV 924PE, E826, GJ 723KV, linka 54, 3, Piazza Acquaverde, Principe F. S.
V roku 2022 bolo do Janova dodaných 30 elektrobusov Solaris Urbino 12 IV electric
#9172, Piazza Dinegro
Električka typu Peter Witt radu 1500
#840, MI 840, linka 92, Piazza Caiazzo
Trollino pod pavučinou
Električka typu Peter Witt je postavená na báze Clevelandských vozidiel
#817, MI 817, linka 90, Piazza Argentina
#832, MI 832, linka 90, Piazza Argentina
Trollino pri centrálnej stanici
Okružná linka 90 jazdí v smere hodinových ručičiek, o čom hovorí aj označenie na displeji
Všetky milánske trolejbusy Solaris Trollino 18 sú vybavené trakčnými batériami a ich dobíjaním z trakčného vedenia
V rokoch 2019 - 2020 bola do Milána dodaná flotila 80 IMC trolejbusov Solaris Trollino 18 s výzbrojou od Kiepe
#310, TI 76229, linka 1, Piazza Rezzonico
Zastávková tabuľa na elektronickom papieri
Autobusová (a električková) stanica na Piazza Venezia
Vyhliadkový doubledecker
#797, GH 350 NH, linka 64, Piazza Venezia
Linka 19 čaká na odchod
Pohľad na električkové obratisko na Piazza del Risorgimento z vatikánskych múzeí
Električkové obratisko 30 metrov od hranice Vatikánu
Nenápadný vstup do spodnej stanice "lanovky"
#14197, FV 144 SN, linka 5, Orvieto, Piazza Matteotti
Iveco Daily 50 C 15 pri spodnej stanici pozemnej lanovej dráhy
Spodná stanica lanovky pred železničnou stanicou
#14194, FN 889 ME, linka CC, Orvieto, Piazza Cahen
Midibus pri hornej stanice pozemnej lanovky
Pôvodné stanice lanovej dráhy boli nahradené novými
Interiér spodnej stanice
Po 20-ročnej pauze bola zrekonštruovaná lanová dráha opäť otvorená v roku 1990
Regionálne Crosswaye v prístave
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy na Capri
#5134, GD 951 LZ, Sorrento, Piazza Giovanni Battista de Curtis
Autobusová "stanica" v Amalfi nemá žiadne nástupištia a vozidlá tu parkujú v stiesnených podmienkach
Regionálny autobus na malom námestí, kde sa musel otočiť cúvaním do presne vymedzeného priestoru medzi parkoviskom bicyklov a reštauráciou
Zastávka električiek pred železničnou stanicou
V centre sa pri trati nachádzajú fontány
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie