imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električky Duewag GT8 vo vozovni na Eggenberger Straße
SABN #824 (ex Electrische Museumtramlijn Amsterdam, ex Haagsche Tramweg Maatschappij)
Dvojpodlažná električka F. C. Schultz #22 z roku 1900
Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Expozícia dobových fotografií, uniforiem, ocenení a vlajočiek
Expozícia dobových fotografií, uniforiem, ocenení a vlajočiek
Model električky T1 vyrobený v ruskom Petrohrade
Modely električiek z celého sveta
SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Vozeň kodanskej konky #51 z roku 1876
SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg) v hale múzea
SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
ASEA #12 (ex A/S Odense Sporvej)
Pohľad zhora na električku Scandia #437 z roku 1918
Historické električky z Nemecka
Kodanský omnibus z roku 1897
Kodanský omnibus #17 z roku 1897
De Dion Bouton #1 (ex A/S Frederiksberg Sporveje) z roku 1913
Stoly a stoličky vs. autobusy a električky
Trolejová veža Ford V8 #501-02 z roku 1938 a výstava rôznych modelov autobusov a električiek
Trolejbus z autobusu Leyland #101 vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Trolejbus z autobusu Leyland #101 vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Scandia #275 vyrobená v roku 1907 pre Københavns Sporveje
HAWA #36 z roku 1926 kedysi premávala vo Flensburgu
Melbournská električka M&MTB #965 z roku 1950
Flensburská električka HAWA #36 z roku 1926 vedľa autobusu DAB #8431 z roku 1993
Električka #1 vyrobená v Københavns Sporveje slúžila v Aarhuse
Poschodová električka #50 z roku 1915
Autobus Reo / Københavns Sporveje #314 z 1934 vedľa električky Københavns Sporveje #575 z roku 1938
Pohľad na odstavené autobusy a električky v múzeu
Vlečný vozeň Orenstein & Koppel #4384 z roku 1957 pôvodom z Hamburgu
Pohľad na odstavené historické električky a autobusy v hale
Spodné podlažie poschodovej električky #50 z roku 1915
Pohľad na dielne, kde prebieha oprava električiek
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Električka General Motors #74 z roku 1946 premávala v Malmö
Výstava rôznych vozidiel v interiéri múzea
V múzeu električiek je možné nájsť aj takýto nákladný bicykel
ASEA #12 (ex A/S Odense Sporvej)
Sústruh na nápravy a dvojkolie
Pracovná električka #S1 od roku 1952 slúžila ako sypač piesku
Električka Falkenried #17 z roku 1897
Vlečný vozeň #283 z roku 1870
Električka „Dukke Lise“ #701 z roku 1949 bola prvou viditeľne „inou“ a modernou električkou v Kodani
Dvojpodlažná električka F. C. Schultz #22 z roku 1900
Otvorený vlečný vozeň Scandia #389 pôvodom z Kodane
Električky F. C. Schultz #22 z roku 1900 z Kodane a Societé Anonyme la Brugeoise et Nivelles #824 z roku 1929 pôvodom z Haagu
SIG #213 vyrobený v roku 1933 jazdil do roku 1979 v Bazileji
Električka #1 vyrobená v Københavns Sporveje slúžila v Aarhuse
Trolejová veža z Aarhusu
Sklad rôzneho materiálu a električka z Aarhusu
Jedna z pôvodných kodanských električiek uprostred veľkej opravy
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
N. Larsen #100 z roku 1901 jazdil v Kodani
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Scandia #3 pôvodom z Aarhusu pripomína, že združenie prevádzkujúce múzeum oslávilo 50 rokov svojej existencie
Scandia #3 pôvodom z Aarhusu
Električková vozovňa s pracovným vozňom #252
Pohľad na 2. električkovú vozovňu, ktorá sa nachádza cez ulicu od 1. vozovne
Nepoužívané koľajnice s extrémnym oblúkom vedúcim do zrkadla a stromom uprostred slúžia ako upútavka pred vozovňou
Odstavné plochy vozovne sú prístupné priamo z ulice
Odstavené električky Stadler Variobahn a Duewag Mannheim pôvodom z Duisburgu
Z vozovne vykúkajú rôzne električky: Duewag Mannheim pôvodom z Duisburgu #525, SGP / Lohner E1 #265 a #268 a prestavaný typ SGP / Lohner E1 #582
Električka Bombardier Flexity Outlook 2 vo vozovni Kleinmünchen
Parná tramvaj #11 vo viedenskom múzeu verejnej dopravy
Mechanizmus, ktorým si návštevíci múzea môžu vyskúšať „jazdný odpor“ nosenia stoličky, koča na mačacích hlavách a vozňa na koľajniciach pre električky
Letný vozeň konky z roku 1868
Interiér letného vozňa konky #53
Vlečné vozne Lohner k6 #1501 a SGP b #1401
Električka typu T2 #432
Vlečný vozeň typu k8 z roku 1908 v stave z roku 1953
Električka typu T2 #432
Spojenie motorového vozňa #401 s vlekom #1501
Vlečný vozeň typu k8 z roku 1908 v stave z roku 1953
T1 #401
H2 #2280
Gräf & Stift H2 #2280
B #51 a T1 #401
„Američan“ vo Viedni
Interiér „Američana“
Električka typu D #244 z roku 1900
Interaktívny panel, ktorý uvedie návštevníkov do sveta elektrickej energie
Rôzne fragmenty elektrickej MHD
Kontrolér závislý na radiči smeru
Vlečný voz s2 #1504
Električka typu D #244 z roku 1900
„Američan“ #4208
Interiér vlečniaku s2 #1504 z roku 1871
Vlečný voz s2 #1504
K #2380
A #2
Električkový žeriav KM #6112 v stave z roku 1924
Pohľad do interiéru električkového žeriava
Nákladný vozeň gm #7059
Podvozky #7114 a #7115 slúžiace na prevoz koľajníc
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie