imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Caminho de Ferro do Monte
Ferrovia Monte Generoso (MG)
Funicolare Cassarate – Monte Brè (FMB)
Funicolare Monte San Salvatore (MS)
Teleférico Funchal - Monte
Vnútorný informačný displej v režime so zobrazením najbližších odchodov
Netradične delený vnútorný informačný displej
Jednotka #305 bola vyrobená dodatočne v roku 2010 podľa vzoru jej o 27 rokov starších sestier
Dve generácie elektrických lokomotív SLM/ABB (vľavo) resp. SLM/BBC (vpravo) z rokov 1995 a 1983
Hneď sa údolnou stanicou v Montreux sa nachádza tunel
Jednotka Stadler ABeh 2/6
Dva druhy najnovších vozidiel od Stadleru pre železnicu MOB (v pozadí staršie vozne)
Jednotky SLM / Siemens z rokov 1983 a 2010 spolu s nákladnými vozňami
Vlak na čele s motorovým vozňom Stadler Be 4/4 sa pripravuje na dlhú jazdu po úzkorozchodnej železnici MOB
Konečná autobusovej linky 27 približne v tretine trasy bývalej zubačky
Konečná linky 22 vysoko nad centrom Funchalu pri kaplnke sv. Márie
#525, AQ-03-FC, linka 21, Funchal, Monte, Estrada dos Marmeleiros, Largo Fonte
#205, AD-11-IF, linka 48, Funchal, Monte, Estrada dos Marmeleiros, Largo Fonte
#3048, GA 926EG, linka 31, Aleja Niepodległości, zastávka Bohaterów Monte Cassino
Pôvodne bola lanovka rozdelená na dve časti, každá fungovala s dvoma kabínami
Lanovka ponúka výborné výhľady na Barcelonu
Veža Torre Jaume I bola až do roku 1966 najvyšším pylónom visutej lanovej dráhy na svete
Súprava 213.84 + 213.33 pod Montserratom
Nové kríženie trolejového vedenia je pripravené k montáži
#3287, linka 22, Montpellierbrücke
Lanová dráha na povrchovom úseku
Krátky tunel pod cestou
Vozeň lanovky #2 prichádza do stanice Corso Vittorio Emanuele
Lanová dráha Montesanto má okrem konečných jednu stanicu - Corso Vittorio Emanuele
Horná stanica Funicolare di Montesanto
Lanovka Montesanto má ako jediná z neapolských lanoviek kľukatejšiu trasu
Medziľahlá stanica lanovky Montesanto
Výhybňa lanovky Montesanto pri pohľade z nikdy nedostavanej plánovanej stanice pod hradom
Aj deti si môžu v Lisabone "zašoférovať" "električku"
#11022, YX68 UKG, linka 241, Montfichet Road
#BG09 JJU, MEC3, linka 108, Montfichet Road
Nová trať k Reininghaus pred montážou vrchého trakčného vedenia
Nová trať k Reininghaus pred montážou vrchého trakčného vedenia
Konečná náhradnej dopravy za električky v podobe dvojdverového Solarisu pôvodne vyrobeného pre francúzsky Montpellier
Interiér 9-ročného Solarisu Urbino 12 z druhej ruky (ex TAM Montpellier #751)
Interiér 9-ročného Solarisu Urbino 12 z druhej ruky (ex TAM Montpellier #751)
Urbino, ktorý po 8 rokoch prevádzky v Montpellieri prešiel cez výrobný závod a v roku 2021 bol odpredaný do mesta Grudziądz
#866, linka 14, Place de Montbrillant
Leyland PD3 pôvodom z Glasgowa
Leyland PD3 pôvodom z Glasgowa
Okrem pozemnej lanovky na Monte Bré premáva aj autobusová linka 12
Tadiaľto bežne jazdí pozemná lanovka na Monte Brè
Schéma metra v Catanii
Konečná MHD pod lanovkou
Horná stanica v časti Montenero
Výhybňa lanovej dráhy na Montenero
Výhybňa lanovej dráhy na Montenero
Spodná stanica lanovej dráhy na Montenero
Spodná stanica lanovej dráhy na Montenero
#664, SL 3513, linka 9, Montée de Clausen
Volvo nad podzemnou časťou pevnosti
#665, SL 7711, linka 9, Montée de Clausen
#665, SL 7711, linka 9, Montée de Clausen
Irizar ie bus 18m pôsobí vysoko
#410, ZU 1001, Avenue Monterey
Citaro s inverzným cieľom so zmenenou konečnou
#66, KJ 6281, linka 4, Avenue Monterey
#659, SL 3468, linka 13, Avenue Monterey
#DC 9564, linka 28, Avenue Monterey
#55, KJ 6270, linka 21, Avenue Monterey
MAN Lion´s City #1135 prechádza vedľa cintorína v Hietzingu
Turistický vláčik pri spodnej stanici lanovky na Monte Brè
#4, Monte Brè
#3, Monte Brè
Horná stanica Monte Brè
Horná stanica Monte Brè
Spodná stanica lanovej dráhy na Monte Brè
#123, Montbovon
Panoramatický riadiaci vozeň, kde rušňovodič sedí na hornom podlaží
Panoramatický vozeň, kde rušňovodič sedí na hornom podlaží
Scania N230UB 4x2 EB / Castrosúa Carsa City Versus
Montážne vozidlo salzburskej miestnej dráhy s koľajovým adaptérom a s polpantografom nad kabínou
Montážne vozidlo Liaz - Karosa
Trolejbus BredaMenarinibus Avancity+ HTB s priestorom motoru zaberajúcim polovicu zadného článku vozidla
#8626 smeruje ku Hlavnej stanici
Irisbus Citelis 12M #3152
Iveco Urbanway #3402 z roku 2016
Iveco CityClass a Irisbus Citelis 12M
Trolejbus Avancity+ HTB #8631
Solaris-Ganz Trollino 18 #8516
Veža na montáž a údržbu trolejového vedenia
Ku kláštoru Montserrat vedú tri zaujímavé dopravné prostriedky: pozemná lanová dráha, visutá lanová dráha a ozubnicová dráha
Visutá lanová dráha Aeri de Montserrat funguje od roku 1930
Horné stanice pozemnej lanovky Funicular de La Santa Cova a zubačky Cremallera de Montserrat
Ozubnicová železnica Cremallera de Montserrat bola prevádzkovaná v rokoch 1892 - 1957 a po prestavbe je v prevádzke opäť od roku 2003
BredaMenarini Avancity+ HTB
Vo verejnej záhrade je možnosť povoziť sa malým vláčikom
Depo záhradného vláčika
Električky OMS / TIBB / Breda #4601 - 4613 a 4714 - 4733 sa vyrábali v rokoch 1955 - 1960
Cestovné poriadky s časťou odchodov v intervaloch
Schéma liniek s mapkou a vyobrazením prestupov
Oznam o zmenách v MHD
Električka Ventotto od firmy Società Italiana Carminati & Toselli
Cyklochodník obchádzajúci zastávku MHD
VDL Citea na horskom priesmyku medzi Rakúskom a Talianskom vo výške 1357 m
VDL Citea na horskom priesmyku medzi Rakúskom a Talianskom vo výške 1357 m
Električkový vlečniak SIG z roku 1930 premával na bývalej električkovej trati spájajúcej mestá Vevey, Montreux a Villeneuve, neskôr na trati Bex–Villars–Bretaye
Vozeň C 20 vyrobený firmou Chevalier, Chailus & Cie à Paris v roku 1865 jazdil pôvodne na železnici cez priesmyk Mont Cenis v Alpách na francúzsko-talianskom pomedzí
Jednotky SLM Bhe 4/8 čakajú na odchod k jazeru Lugano
Pohľad na elektrické jednotky SLM Bhe 4/8 dodané v rokoch 1981 - 1982
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie