imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električka UTDC č. 839 ide do Salt Lake City
Súprava električiek Siemens Avanto v zastávke pri obchodnom centre Mission Valley
Pohľad zo zastávky Mission Valley Center smerom k Old Town
Gillig dopravcu VTA
Spodná stanica Railway v údolí, kde sa pôvodne ťažilo uhlie a bridlica
Scénický svet porovnáva atrakciu Railway s pozemnými lanovými dráhami vo svete a uvádza svoj extrémny sklon; technicky však ide o šikmý výťah
Takúto podobu má Railway od prestavby v roku 2013 a vybavení švajčiarskou technológiou
Cableway pri spodnej stanici visutej lanovej dráhy
Cableway pri spodnej stanici visutej lanovej dráhy
Spodná stanica Cableway ukrytá v národnom parku Blue Mountains
Dráha Railway prechádza prírodným tunelom
Začiatok stúpania pri spodnej stanici
Trojvozňová súprava blížiaca sa do spodnej stanice
Atrakcia Railway so sklonom 128 %
Atrakcia Railway so sklonom 128 %
Zmeny sklonu Railway miestami pripomínajú horskú dráhu
Dráha do údolia Jamison bola pôvodne vybudovaná pre nákladnú dopravu
Vozeň s naklápateľnými sedadlami - cestujúci si môže tlačidlom nastaviť sklon a tým aj pocit, že pri klesaní 128 % vypadne z vozňa
Konečná električkovej linky T otvorená v roku 2007
Banská železnica v bani Great Laxey slúžila v rokoch 1823 - 1929, súčasná turistická trať je replikou pôvodnej povrchovej časti
Banskú železnicu obnovili nadšenci v rokoch 2000 - 2006 v pôvodnej polohe
Železnica po jej obnove nie je napojená na podzemné časti
Súčasťou trate je aj jediný používaný železničný tunel na Ostrove Man
Vozne pôvodne posúvali ľudia, neskôr ich nahradili poníky a parné lokomotívy
Železnica prevádzkuje repliky parných rušňov, ktoré boli vyrobené v roku 2004
Okrem dvoch parných lokomotív je na železnici prevádzkovaná aj batériová lokomotíva pôvodom z bane v anglickom Cornwalle
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie