imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Scania OmniCity CN94UB č. PS144 na konečnej Rondo Mogilskie
Regionálny vlak prechádza po moste ponad rieku Seinu
Van Hool newA330 smeruje do starého Monaka
Zastávkový označník spoločnosti TPV (Transport du pays de Vannes)
Provizórny označník umiestnený na stĺpe
Van Hool newA330
Midibus Irisbus / Iveco EuroPolis #57
Midibus Irisbus / Iveco EuroPolis #57
Predĺženie trate linky T1 do Les Courtilles'
#113, linka T1, Rue du Port, zastávka Gare de Saint-Denis
Súprava električiek do Port de Sóller čaká na cestujúcich z vlaku na druhej strane stanice Sóller
Pracovisko vodiča električky Sóller - Port de Sóller
Električková súprava v konečnej stanici La Payesa situovanej na promenáde pri prístave v Port de Sóller
Električková súprava v konečnej stanici La Payesa situovanej na promenáde pri prístave v Port de Sóller
Električková súprava v konečnej stanici La Payesa situovanej na promenáde pri prístave v Port de Sóller
Električková súprava z Port de Sóller dorazila k stanici Sóller
Pokazené elektronické tabule sa nevyhýbajú ani Parížu
Renault Agora 18M na polovici cesty vyhradenej na premávku MHD a cyklistov
#2168 pred kostolom Saint-Ferréol
Heuliez GX127 #209 z roku 2009
Heuliez #208 pri prístave
Heuliez #208 v centre Marseille
Heuliez #236 na Quai du Port
#834 na konečnej Port de St-Jean
#820 na konečnej Port de St-Jean
Vozovňa Nowy Port otvorená v roku 1899
Električky vo vozovni Nowy Port z roku 1899
Konstal 105Na #1241 vo vozovni Nowy Port
Historická električka Bergmann #266 z roku 1927 pred jednou z hál vozovne Nowy Port otvorenej v roku 1899
Električková zastávka Zajezdnia Nowy Port
Düwag N8C-NF #1132 odchádza do Nowy Port
Historická električka Konstal N #11 z roku 1952 na ceste do Nowy Port
Solaris Urbino 18 III #2522 na konečnej zastávke neďaleko najstaršej električkovej vozovne v meste
MHD v Ženeve zabezpečujú aj lode
MHD v Ženeve zabezpečujú aj lode
Kapitánka upevňuje loď linky MHD o mólo
#031, linka 2, Magnan
Trať pri obratisku Rybnyj port
Čítačka kariet na zastávke
Čítačka kariet na zastávke
Konečná linky 109 na konci bývalej železničnej trate
Linka 109 premáva sčasti po bývalej železničnej trati do Port Melbourne
Nízke nástupištia električiek boli postavené pri bývalých železničných nástupištiach
Výcviková súprava Konstal 105Na a vedľa nej historická trojička rovnakého typu
Nákladná električka Konstal 105N
Vozovňa Nowy port
Vozovňa Nowy port
Jedna z kabín lanovky pôvodne slúžila na lanovke Telefèric del Port v Barcelone
Visutá lanová dráha Telefèric del Port má pohnutý osud
Pohľad na lanovú dráhu Telefèric del Port zo stanice Miramar
Veža Torre Jaume I bola až do roku 1966 najvyšším pylónom visutej lanovej dráhy na svete
Konečná lanovky Telefèric del Port vysoko nad Stredozemným morom
Lanovka ponúka výborné výhľady na Barcelonu
Pôvodne bola lanovka rozdelená na dve časti, každá fungovala s dvoma kabínami
Lanovka Telefèric del Port s vežami Sant Sebastià a Jaume I
Linka Port Loop premáva od roku 2021
Schéma liniek Port Loop a City Loop
Port Island Line vedie na umelý ostrov Port Island a ďalej na letisko
Port Liner bol otvorený v roku 1981
V čase fotografovania najnovšia jednotka Port Lineru
Port Liner bol prvým plne automatizovaným systémom mestskej hromadnej dopravy na svete
Výhybka Port Lineru
Stanica Port Lineru vysoko nad prístavom
Nadzemný automatický systém na pneumatikách nazývaný ako New Tram od roku 1981 zabezpečuje obsluhu umelého ostrova Sakišima
Jednotky radu 200 majú kapacitu 166 cestujúcich
Interiér stanice Port Town-nishi
Zatiaľ čo na iných linkách metra vozidlá farebne korešpondujú s farbou priradenou k linke, na linke Nankō Port Town má každé z 20 vozidiel inú farbu
#1012, Hiroshima Port
Obklad na stanici metra Vieux-Port
Uprostred nástupišťa stanice Vieux-Port sa nachádza akvárium so živými rybičkami
Autobusy Heuliez GX 137 obsluhujú linky v centre mesta, ktoré premávajú po úzkých kopcovitiých uliciach
Železnica mala pôvodne viac vetiev, po rušení tratí v 1970. rokoch sa dnes jazdí po jedinej 25 km dlhej trati medzi mestami Douglas a Port Erin
Konečná stanica Port Erin, kde sa nachádza aj železničné múzeum
Zastávka Port Jack nemá v jednom smere nástupište a nastupuje sa tak z cesty
Do turistického Sólleru sa dá dostať okrem historickej železnice a električky aj autobusmi
Vybrané električkové spoje sú objednané turistickými operátormi a nie sú prístupné pre bežnú verejnosť
Električky jazdia priamo nad plážou v zálive
Vlak tvorený električkami #22 a 21 a vlečnými vozňami pri pláži
Cestujúci v najvyťaženejších časoch berú električky útokom
Niektoré časti Mallorcy sú obsluhované mestskými autobusmi
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie