imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Historická električka v Istanbule
Poschodový autobus Northern Counties
Typický londýnsky obrázok - poschodové autobusy a taxíky
#5550 po východe z tunela
Električka DT8 vychádza z tunela
Tunel chrániaci trať pred lavínami
Tunel linky L4
Najstarší typ Strømmens Verksted / NEBB / AEG T1000 v bývalej konečnej Majorstuen, odkiaľ v roku 1928 vznikol tunel k národnému divadlu, ktorý položil základy neskoršiemu systému T-bane
Jediná verejná pozemná lanovka v Škandinávii bola postavená v rokoch 1914 - 1918 a zmodernizovaná vrátane vozňov v roku 2002
Podzemná električková zastávka Dworzec Główny Tunel
Podzemná električková zastávka Dworzec Główny Tunel, ktorej priestory boli vybudované už v 1970-tych rokoch počas veľkej prestavby hlavnej železničnej stanice
Električkový tunel bol navrhnutý v roku 1956 a dokončený v roku 2008
Tesne za stanicou Papiereň sa na lesnej železnici nachádza tunel
Cestovný poriadok MHD Jelenia Góra, nočná linka označená ako "NOC"
Tunel na konečnej stanici Walzenhausen
Prímestské vlaky v hlavovej stanici Estacão São Benito, z ktorej vychádzajú cez tunel
Tunel do depa a prepojenie električkových liniek 12 a 22
Železničný tunel lesnej železnice LÁEV
Bombardier Cityrunner #867 v obratisku CERN
Obratisko CERN s Alpami v pozadí
Obratisko CERN s Alpami v pozadí
#2, Mirador des Pujol d’En Banya
Tunel z hornej stanice lanovky na povrch
Tunel v spodnej časti lanovej dráhy
"Oblečený" tunel lanovky
Električka Bombardier Flexity Swift a v pozadí prestup na metro a ešte ďalej nový tunel pre plánované predĺženie električkovej trate v roku 2013
Tunel už so spodkom z liateho betónu
Vľavo tunel metra, vpravo eskalátorový tunel s dĺžkou 60 m
Železničná trať spájajúca Dánsko so Švédskom cez Øresundský most
V rokoch 1932 - 1944 bola medzi talianskym Rimini a San Marino Città prevádzkovaná úzkorozchodná (950 mm) regionálna elektrická železnica
Zo železnice do San Marina sa zachovali tunely a tri z nich sú sprístupnené pre verejnosť
Keď už do San Marina nejazdí pôvodný elektrický vlak, tak aspoň turistický vláčik
Turistický vláčik sa stráca v železničnom tuneli
Pri špirálovitom tuneli v hornej časti trate sa nachádzajú aj pôvodné koľajnice
Pôvodné železničné tunely dnes slúžia aj ako domov rôznych živočíchov
Horný tunel elektrickej železnice umožňuje občasnú prevádzku zachovaného vozňa a je doň povolený prístup peším
Kúsok obnovenej železničky ako funkčný pamätník
Vozeň AB 03 bol zrekonštruovaný v roku 2012 do funkčného stavu a spolu s ním aj 800-metrový úsek trate, ktorého väčšina vedie v tuneli
Osvetlený posledný tunel
Spodný portál posledného tunela
Nákladný vozeň vystavený v poslednom tuneli
Trať bola pôvodne napájaná jednosmerným prúdom s napätím 3000 V, po rekonštrukcii v roku 2012 je napätie 480 V
Pôvodne električkový tunel, dnes tunel metra
Tunel ľahkej regionálnej železnice
Tunel Červenej a Fialovej linky metra
Súčasťou spodného úseku lanovej dráhy je aj tunel
Tunel a služobné priestory v stanici metra Châtelet
Obraz znázorňujúci historickú električku linky T5
Pôvodný vozeň podzemnej lanovej dráhy Tünel
Elektroinštalácia vo vozni podzemnej lanovej dráhy Tünel
Interiér pôvodného vozňa podzemnej lanovej dráhy Tünel
Interiér vozňa lanovej dráhy Tünel
Stručné informácie o lanovej dráhe Tünel v anglickom jazyku
História istanbulskej MHD
História istanbulskej MHD na stanici lanovej dráhy Tünel
História istanbulskej MHD na stanici lanovej dráhy Tünel
Turnikety na vstupe do hornej stanice lanovej dráhy Tünel
Historická električka na konečnej Tünel
Historická električka na konečnej Tünel
Historické fotografie istanbulskej MHD v stanici metra Şişhane
Cestný tunel pod California Street s trolejbusovou traťou
Lokálny vlak spája hlavnú trať s horskou železnicou
Električkový tunel pod Centrálnou stanicou
Tunel na trati k Schynige Platte
Tunel na pozemnej lanovej dráhe
Tunel v hornej časti lanovej dráhy na Niesen
Tunel v dolnej časti lanovej dráhy
Prístup k spodnej stanici lanovky Imperial vedie z domu na Divadelnom nám. cez 58 metrov dlhý tunel
Prímestský autobus stiahnutý z regionálnej linky na náhradnú dopravu za vlak prechádza cez tunel rýchlostnej cesty
Informačná tabuľa k projektu preložky regionálnej trate v meste St. Gallen, v rámci ktorej sa buduje tunel
Tunel k nepoužívanej časti trate k priehrade
Na trati pozemnej lanovej dráhy sa nachádza jeden tunel
Muzeálna trať má dĺžku 2,95 km a nachádza sa na nej viadukt aj tunel
Pôvodný tunel a most cez kaňon pri pohľade z novšej trasy vlaku
Zastávka trolejbusov NDK-tunel
Priestor zastávky MHD NDK-tunel
Východ z vestibulu stanice
Robotníci pri výstavbe ako aj železničiari pri prevádzke čelili mnohým problémom. Časté bolo padanie skál na trať, zosuvy pôdy a vlnobitie spojené s eróziou
Predposledný tunel na úseku trate do mestečka Greystones, ktoré vidno v pozadí
Tunel zo zastávky električky rovno do nemocnice
Vozidlo Yutong ZK6118HGA #5326
Tunel pre peších v stanici Tottenham Court Road
Peší tunel v stanici Tottenham Court Road
Peší tunel v stanici Tottenham Court Road
Autobusy pri výjazde z podjazdu Strand
Rozdiel medzi pravou a falošnou fasádou
Peší tunel na tunelom metra v stanici Covent Garden
Tunel hornej časti lanovky
Tunel pre-metro - podzemnej električkovej siete
Elektrická jednotka Stadler Giruno, ktorá jazdí na vlakoch premávajúcich cez Gotthardský tunel
Görgeyho tunel pri Skalke
Tunel od podzemných výťahov na námestie
Metro využíva pôvodný železničný tunel
Metro využíva pôvodný železničný tunel trate Bilbao - Las Arenas
Zrekonštruovaný cestno-električkový tunel v centre mesta môže signalizovať, že električky sa do týchto miest ešte vrátia
Krátky tunel pod cestou
Pohľad na tunel Funicolare di Chiaia
Prechod medzi stanicami L1 a L2
Električkový tunel v centre Karlsruhe bol otvorený v decembri 2021
Stadtbahn tunel nahradil časť povrchových električkových tratí v centre Karlsruhe v dĺžke 2451 m (východo-západný tunel) + 891 m (južná odbočka)
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie