imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tento Van Hool prišiel do Charleroi v roku 2018 už ako 8-ročný
Nový terminál autobusov a blízka pôvodná električková zastávka na estakáde
#1-VMG-303, 7815, linka 35, Quai de la Gare du Sud, Gare Centrale - Quai
Nedávno zrekonštruovaný predstaničný priestor v Charleroi
Nový terminál autobusov v Charleroi; vľavo sa nachádza informačné centrum a predajňa cestovných lístkov dopravcu TEC
Regionálny autobus v termináli pred železničnou stanicou v Charleroi
Premávka električiek v Charleroi končí o 20. hodine, následne sú električky nahradené autobusmi
Nástupište linky na letisko je vybavené automatom na cestovné lístky a veľkou obrazovkou s odletmi z letiska
Autobusy z centra 200-tisícového mesta Charleroi jazdia každý deň raz za pol hodinu, pričom 18-minútová jednosmerná jazda v roku 2024 vyšla na 6 €
#1-VLT-917, 4665, linka 138b, Quai de la Gare du Sud, Gare Centrale - Quai
Nedávno dokončený prestupný terminál pre autobusy a električky
Nový terminál verejnej dopravy v predstaničnom priestore
Nový prestupný terminál má vedľa seba električkové a autobusové nástupištia
#2-BNZ-166, 7370, linka 14, Quai de la Gare du Sud, Gare Centrale - Quai
VDL Citea CLF-120.310 z roku 2011
Stojan s odkazmi na cestovné poriadky jednotlivých liniek vo forme QR kódov
Švajčiarsky informačný štandard v Taliansku
Stadler FLIRT švajčiarsko-talianskej spoločnosti TiLo v stanici Milano Centrale
Nabíjačka pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Nabíjačky pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Sirio pred stanicou Milano Centrale
Zelená konečná električiek pred Centrálnou stanicou
#3039, GE 477AL, linka 60, Piazza Duca d'Aosta, Stazione Centrale
Do polovice roku 2024 bolo do Milána dodaných až 216 elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
#3042, GE 425AL, linka 60, Piazza Duca d'Aosta, Stazione Centrale
#2002, linka 1, Avenue du Général Leclerc, zastávka Gare Centrale
#443, 471, FW-468-HW, FY-685-HJ, linka 10, Place de la Gare, zastávka Gare Centrale
Farebný Irizar ie bus 12m #441
CAF Urbos 100 #128 pred železničnou stanicou
#2104, FS 903 LW, linka 243, Piazza Giulio Cesare, Stazione Centrale
Citymood pred budovou centrálnej stanice
#2230, GF 610 HA, Piazza Francesco Cupani, Stazione Centrale
Deti otvorili kryt motora počas státia autobusu v zastávke pred centrálnou stanicou
Palermo pripravuje ďalšie tri nové električkové trate, ktoré by mali okrem iného spojiť električkovú linku 1 so zvyškom siete
Konečná električiek pri centrálnej stanici
#1849, FZ 038 KF, linka 421N, Piazza Papa Giovanni XXIII, Stazione Centrale
Nástupištia autobusov pred centrálnou stanicou
Vystavený parný rušeň R.370 012 z roku 1911, ktorý jazdil na sicílskej úzkorozchodnej trati Dittaino - Piazza Armerina - Caltagirone
Nástupištia autobusov pred centrálnou stanicou
Vozeň #2 prichádza do spodnej stanice
Pohľad do tunela lanovej dráhy
Informácie vo vozni lanovky Funicolare Centrale
Priestor pre kočíky, vozíky a bicykle
Historická stanica so zachovaným pôvodným vozňom
Horná stanica lanovej dráhy Funicolare Centrale
Vozeň lanovky Funicolare Centrale vchádza do hornej stanice
Vozeň lanovky v hornej stanici Funicolare Centrale
Horná stanica Funicolare Centrale
Pohyblivý pás medzi stanicami lanovej dráhy Centrale a Chiaia
Pohľad na stanicu Napoli Centrale
Výhybňa lanovky Centrale
Interiér vozňa lanovky Centrale
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale umiestnená v budove
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale
Výhybňa pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale
Lanovka Centrale má dĺžku 1234 m a prekonáva výšku 170 m s malým priemerným sklonom 130 ‰
Historický vozeň lanovky Funicolare Centrale, ktorá bola pôvodne navrhnutá tak, aby mohla premávať aj hodinu po výpadku prúdu, a to vďaka batériám
Vozeň lanovky Funicolare Centrale vchádza do hornej stanice
Funicolare Centrale má najviac zachovaný pôvodný vzhľad spomedzi všetkých neapolských lanoviek
Vestibul hornej stanice pozemnej lanovky Funicolare Centrale
Lanovka Funicolare Centrale bola sprevádzkovaná v roku 1928, čomu zodpovedá aj zachovaný interiér
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale umiestnená v budove
AnsaldoBreda Sirio na linke 9
Iveco Urbanway 12M #6489 na linke 87
AnsaldoBreda Sirio #7510 stojí pred robustnou budovou železničnej stanice Milano Centrale
8,7 m dlhý elektrobus BYD K7
Autodromo BusOtto New SL.26 na letiskovej linke
#932, BB 781 VG, linka 35, Piazza delle Medaglie d'Oro, Stazione Centrale
Stanica PisaMoveru sa nachádza na okraji železničnej stanice
V roku 2017 bola otvorená pozemná lanová dráha Pisa Mover
#5016, B5016, DB 845 PD, linka LB, Stazione Livorno Centrale
#4004, 5001, B4004, B5001, DB 696 PD, DB 798 PD, linka 8N, Stazione Livorno Centrale
#4004, B4004, DB 696 PD, linka 8N, Stazione Livorno Centrale
#663, 757, DC 016 YY, EP 821 RV, linka LR, 4, Prato, Prato Centrale
Tarifa špeciálnej linky do food parku s názvom Fico
Cestovný poriadok špeciálnej linky do food parku s názvom Fico
Ficobus
Vitrína na cestovné poriadky
Iveco Urbanway 12M pred stanicou Milano Centrale
Dvojúrovňový Pont Charles Bessières s metrom
Autobusy pred železničnou stanicou
Mercedes-Benz Citaro II G pred Centrálnou stanicou
Irisbus Citelis 12M pred Centrálnou stanicou
Eurotram pod Centrálnou stanicou
Podzemná električková zastávka pod Centrálnou stanicou
Mercedes-Benz Citaro II G na konečnej nosnej linky G
Zatiaľ čo časť električkových liniek prechádza tunelom popod stanicou, linka E končí na povrchu pri staničnej budove
Električka Alstom Citadis 403 v kombinácii s vysokým nástupišťom umožňuje bezproblémový nástup zdravotne postihnutého cestujúceho aj bez použitia plošiny
Električkový tunel pod Centrálnou stanicou
BredaMenarinibus M240LU Exobus CNG pred železničnou stanicou
Trolejbus Autodromo / MAN NGT204F na jednej z dvoch prevádzkovaných trolejbusových liniek na jar 2015
Trolejbusy v Bologni dvakrát zanikli a dvakrát boli opäť obnovené
Trolejbus Autodromo / MAN NGT204F pred železničnou stanicou
Trolejbusy Autodromo / MAN NGT204F na protismerných okružných linkách 32 a 33
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT20 pred hlavnou železničnou stanicou
Pre lepší prístup z nástupíšť do vozidiel sú všetky vozidlá vybavené vyklápacími schodíkmi
Alstom Citadis 302 #2026 v električkovom obratisku pred hlavnou železničnou stanicou
Heuliez Bus GX 327 #345 prechádza okolo parčíka neďaleko Gare Centrale
Agory pred železničnou stanicou
Renault Agora S #534 pred Gare Centrale
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie