imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Autobus linky 201 sa blíži k ďalšej zastávke v mestskej časti Gion
Expresná linka dopravcu Keihan spája hlavné turistické destinácie Kjóta a zastavuje iba na vybraných zastávkach
Informačná tabuľa
Cestovné poriadky rôznych dopravcov
Autobus #1788 práve zastavil na zastávke
Informačná tabuľa
Merkavim / MAN A22
V čase fotografovania disponovalo Sapporo deviatimi nízkopodlažnými električkami Little Dancer S, ktoré sú dodávané od roku 2018
Dve električky Kawasaki radu 8510 v roku 1987 nahradili dve staré vozidlá
#247 z roku 1960 prichádza smerom od vzdialeného lyžiarskeho mostíka
Úzkorozchodná linka Sakura-dōri
Interiér vlaku metra na linke Sakura-dōri
Výstavba 9-kilometrového systému Linimo vrátane vozidiel stála v prepočte takmer miliardu amerických dolárov
Stanica metra s kombinovanou prevádzkou dvoch dopravcov
V neskorých hodinách linku Kamiiida Line obsluhujú už len jednotky premávajúce do regiónu
Bývalé hlavné mesto Japonska Nara je známe tým, že sa po ňom voľne pohybujú srnky
Srnky sa dostali aj do loga miestnej dopravnej spoločnosti
Pozor, vysoká zver!
#1975, 京都200か19-75, linka 206, Higashioji dori
16-ročný autobus Aero Star
Stretnutie autobusov z rokov 2007 a 2015
#3938, 京都 200 か 39-38, linka 9, Shiokōji dori
Drvivá väčšina električkovej dopravy v Nagasaki leží na pleciach krátkych 11- až 12-metrových električiek
15-metrový Little Dancer U
#1210 (ex #200) z roku 1958 pod hradom
V Japonsku všeobecne vodiči autobusov nepristavujú vozidlá k obrubníku, zrejme aj vzhľadom na to, že pri obrubníku sa väčšinou nachádzajú prekážky, ktoré by mohli viesť ku kolízii s vozidlom alebo jeho zrkadlom
Prezývka električiek COCORO znamená "srdce"
Kumamoto je jedným mála japonských z miest, kde sa využíva vegetačný kryt trate
Space Runner KK-RM252GAN s maskotom Kumamon
V čase fotografovania najnovšia električka, ktorá začala premávať v roku 2023
Električka #201 bola vyrobená v roku 1950 firmou Hitachi
Konečná linky Sanbashi Line, ktorá bola otvorená v roku 1905 (rok po začiatku prevádzky tejto linky)
Linka Sanbashi má 3,2 km a vedie v priamke s jedným zalomením
#香川230あ10-55, Chūō-dōri
Opačne orientovaný zastávkový prístrešok je použiteľný vtedy, keď má vozidlo pri zastavení dvere vždy na rovnakom mieste
V Takamacu jazdia autobusy s delfínmi
#香川200か ・4 64, Chūō-dōri
Hino Rainbow PB-HR7JHAE s kvetovým polepom
Jedna zo štyroch dvojvozňových jednotiek pochádzajúcich od spoločnosti Keiō (vyrobených v roku 1969) pri ruinách hradu Takamacu
#1308+1307 z roku 1978 jazdí na Kotodene od roku 2011
#香川230い10-62, Chūō-dōri
#E372, 品川230い ・3 72, linka 97, Shinjuku-dori
Nová električková trať na ulici bez akejkoľvek zelene
Masívne stožiare na uchytenie trakčného vedenia na ohradenej trati počas jej testovania
Rampa na električkovú zastávku
Električkové nástupište s opierkami a lavičkami má nástupnú hranu vo výške 325 mm
Schéma električkovej trate pred otvorením, ktoré sa odkladalo od roku 2019 do roku 2023
Rampa z električkového nástupišťa
Minimalistický cestovný poriadok autobusov
Cestovný poriadok s názvami zastávok len po japonsky
#宇都宮200か10-20, Kinu-dori
Zaujímavosťou je, že nový električkový systém má rozchod 1067 mm, ale napájanie je štandardné pre nové električkové trate - 750 V DC
Električka v Uconomiji je prvým novým moderným električkovým systémom vybudovaným v Japonsku, naviac v meste, ktoré nikdy predtým električkovú dopravu nemalo
Električková trať bola počas testovacích jázd oddelená zábranami
#E443, 足立230あ ・4 43, linka 08, Kototoi-dori
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie