imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Centrum Valencie v 20. rokoch 20. storočia
Mercedes-Benz O530 Citaro #240
Paralympijské hry v roku 1992 si vyžiadali nákup prvých nízkopodlažných autobusov
MAN NL 202 #8039
MAN NL 223F / Caetano #2918 z roku 2002 pred víťazným oblúkom
Mercedes O530 Citaro #2434
Iveco 491E.12 GNC #1334
MAN NG313F #3440 pri konečnej historickej električky
MAN NL 22xF / Sercar na vyhliadkovej linke zachádza až do okrajovej časti Barcelony
Električky Alstom Citadis 302 #09 a 15 pri veži Torre Agbar
Konečná električkovej linky T3 Sant Feliu
Alstom Citadis 302 na konečnej linky T3
Vjazd na jednokoľajný úsek električkovej trate za Rambla de Sant Just
Vjazd na jednokoľajný úsek zo stanice Rambla de Sant Just
Vjazd na jednokoľajný úsek zo stanice Rambla de Sant Just
Preferencia električky je samozrejmosťou
Stanica Sant' Anastasio na Via Virgilio
Pohľad lanovú dráhu v smere zo stanice Sant' Anastasio do centra mesta
Detail na lanovú dráhu
Stúpanie lanovej dráhy od stanice Sant' Anastasio
Stanica lanovky Sant' Anastasio
Električko-lanovkové súpravy sa stretli vo výhybni nad stanicou Sant' Anastasio
Súprava vozňov električko-lanovky klesá popri Via Virgilio k stanici Sant' Anastasio
Súprava vozňa lanovky a električky Stanga #404 v stanici Sant' Anastasio
Súprava vozňa lanovky a električky Stanga #404 v stanici Sant' Anastasio
Električka sa vďaka vozíku zavesenému na lane šplhá vysoko nad Terst
Električka na výhybni lanového úseku
Križovanie sa vozňov električky na lanovom úseku bez trolejového vedenia
Súprava na hybridnej električkovej trati s lanovým úsekom
Výhybka na lanovej dráhe s otočným krížom, ktorý je nutný preto, lebo na lanovej dráhe jazdia klasické električkové vozne s okolkami len na jednej strane kolesa
Priecestie na lanovej dráhe
Električka zavesená na lanovku na výhybni
Jednotka ATI AnsaldoBreda / Firema Meneghino
Jednotka metra Leonardo, toho času najnovší typ nasadený na linku M2
Jednotka ATI AnsaldoBreda / Firema Meneghino
Jednotka metra z prvých dodávok, na ktorej je vidno napájanie z pantografu
MAN A21 Lion's City CNG pri bráne Porta Sant'Alessandro
Autobus s celovozidlou reklamou v oficiálnom jazyku Andorry - katalánčine
#1649, FL 438 VK, linka 89, Via Sant'Isaia
Autobusy niektorých liniek sa vo Florencii prepletajú úzkymi uličkami centra
Označník zastávky Sant'Elmo
Menarinibus Citymood 10 na letiskovej linke
Obratisko trolejbusov Sant'Anna
Citymood v buspruhu
498 metrov dlhá lanovka dosahuje maximálne stúpanie 65,2 %; v jej strede sa nachádza Abtova výhybňa
Informácie o pozemnej lanovej dráhe Sant Joan
Hybridný MAN 12C pred budovou bývalej nemocnice v secesnom štýle
Konečná električkovej linky T3
Konečná liniek T4 a T6
Midibus Karsan Atak v prístave
Veža Sant Sebastià, kde lanovka končí
Konečná lanovky Telefèric del Port vysoko nad Stredozemným morom
Zariadenie v stanici Sant Sebastià
Interiér kabíny
Kabína v stanici nad prístavom
Zariadenie v stanici Sant Sebastià
Lanovka Telefèric del Port s vežami Sant Sebastià a Jaume I
Pozemná lanovka Funicolare Sant'Anna bola otvorená v roku 1891 a až do roku 1980 fungovala na princípe vodnej protiváhy
Malá autobusová stanica pre regionálne linky v meste Como
Vzhľadom na úzke cesty značnú časť regionálnej dopravy zabezpečujú midibusy
Midibus z roku 2007 na autobusovej stanici
#1185, GP 931DD, linka C30, Piazza Giacomo Matteotti, Como Sant'Agostino
Malá autobusová stanica pre regionálne linky v meste Como
Hoci má Cagliari len 150 tisíc obyvateľov, za jeho hranicami ležia ďalšie mestá a mestečká, s ktorými má celá oblasť pol miliónovú populáciu
#1524, GR 380 LE, linka 107, Quartu Sant'Elena, Via Guglielmo Marconi
Elektrický minibus Rampini E60
#5522, GG 172 TS, linka 103, Quartu Sant'Elena, Via Guglielmo Marconi
#E010, GG 887 TS, linka 40, Quartu Sant'Elena, Via Brigata Sassari, Brigata Sassari (CTM Point)
Trolejbusová linka QEX je síce oficiálne expresná a niektorí ju označujú ako BRT, ale v skutočnosti na mnohých úsekoch stoja trolejbusy v zápche s autami
Priebežná konečná zastávka pre viacero liniek v meste Quartu Sant'Elena
Trolejbusy do mesta Quartu Sant'Elena nahradili pôvodnú prímestskú električkovú trať
Trolejbusová linka 30 skončila niekedy medzi rokmi 2022 a 2024 a jej trolejové vedenie sa pomaly rozpadáva
#E07, GG 821 TS, linka 40, Quartu Sant'Elena, Via Brigata Sassari, Brigata Sassari (CTM Point)
Otvorené dvere čiastočne prekrývajú informačný displej
Zatiaľ čo prvé elektrobusy Rampini E60 dodané do Cagliari nemajú možnosť pantografového nabíjania, vozidlá dodané v roku 2022 už túto možnosť majú
Niektoré trolejbusy premávajú na diesel aj tam, kde môžu využiť trolejové vedenie
Historické centrum Valencie je obsluhované autobusmi, keďže metro zastavuje len na jeho okraji
Jedna z viacerých konečných zastávok autobusov v okolí železničnej stanice Nord
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie