imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Douglas Head Funicular Railway
Bývalá trať Douglas Head Funicular, ktorá viedla k južnej električkovej trati
Ostrov Man je známy pre svoje zachované železnice, no menej známe je, že železníc tu bolo oveľa viac. Na fotografii je vidno bývalý začiatok pozemnej lanovky, ktorá fungovala do roku 1953 a zlikvidovaná bola o dva roky neskôr
Časť vlakov DART končí v stanici Bray
Predposledný tunel na úseku trate do mestečka Greystones, ktoré vidno v pozadí
Robotníci pri výstavbe ako aj železničiari pri prevádzke čelili mnohým problémom. Časté bolo padanie skál na trať, zosuvy pôdy a vlnobitie spojené s eróziou
Kvôli astronomickým nákladom na stavbu, údržbu aj množstvo vykonaných zmien dostala trať meno Brunel’s Folly
Všetci majitelia železničnej trate (v súčasnosti Irish Rail) ľutujú rozhodnutie o trasovaní trate na útesoch
Pohľad na miesto kde bol skalný zárez a drevený most nahradený tunelom
Riaditeľom stavby železničnej trate z Bray do Greystones bol William Dargan, pričom Isambard Kingdom Brunel bol hlavný inžinier a architekt
Prvých 5 km trate z Bray do Greystones bolo najnáročnejších
S prirodzeným trasovaním železnice cez vnútrozemie nesúhlasil vlastník pozemkov, gróf z Meathu
V ľavej časti fotky je vidno zárez a trasovanie železničnej trate
Gillig LowFloor 40 opúšťa zastávku na linke 9
Typický zastávkový prístrešok v Honolulu
New Flyer DE40LFR z roku 2006 na linke 24
Autobus dopravcu The Bus na linke číslo 23.
New Flyer DE60LFR vychádza na frekventovanú linku č. 2
Gillig Low Floor 40 na linke 3
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie