imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
AnsaldoBreda / Hitachi Rail Italy Driverless Metro A/B
Bombardier Innovia Metro ART 200 Mark II
Flxible Metro "B"
Hitachi Rail Italy / TRSC Driverless Metro C610
Hitachi Rail Italy Baltimore Metro
Iveco Metro / Volgren Optimus
Metro
Metro
Metro
Metro
Metro Alpin & Alpin Express
NABI 45C-LFW & Metro 45C
Siemens V / Modular Metro (Mo.Mo)
Wright Eclipse Metro
Metro M1 zdieľa v centre mesta trať s regionálnymi vlakmi, potom sa odkláňa a vedie po dedikovanej trati k univerzite (na fotografii)
V uzle Plaça d'Espanya sa stretávajú metro a mestské aj regionálne autobusy
Veľký prístrešok na nástupišti autobusov náhradnej dopravy za metro
Označník náhradnej dopravy za metro
Náhradná doprava za metro
Historické centrum Valencie je obsluhované autobusmi, keďže metro zastavuje len na jeho okraji
Metro prechádza námestím, kde stála známa pevnosť a väzenie Bastila
Metro na pneumatikách typu MP 73
Automatizované metro s automatizovanými dverami na nástupištiach
Metro na pneumatikách typu MP 89 na dvojúrovňovom moste Pont de Bir-Hakeim
Metro na pneumatikách typu MP 89 na dvojúrovňovom moste Pont de Bir-Hakeim
Trolejbusy sú v Jerevane suverénne najpomalším druhom dopravy, zároveň však aj najlacnejším
Metro 3 prevezme v asi polovici trasy už v predstihu vybudované tzv. premetro stanice, ktoré začali fungovať v 1970. - 1990. rokoch a doposiaľ slúžili električkám
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
Pred dokončením električkovej rýchlodráhy jazdili v Charleroi a okolí staršie električky typu S z roku 1958
Historická električková súprava vystavená v stanici Palais
Prevažne segregovaná električková sieť v Charleroi sa oficiálne nazýva ako metro
Východné depo električiek
Súprava #2132+2134 na skúšobnej jazde krátko po dodaní
Dodávky električiek Siemens S200 do San Francisca sú v plnom prúde, z celkového predpokladaného počtu 249 jednotiek bola v marci 2024 dodaná viac ako polovica
#2026, MUNI Metro East Maintenance Facility
Električky AnsaldoBreda SF LRV majú do roku 2027 opustiť ulice San Francisca
Sieť MHD v San Francisco ako súčasť polepu vozidla
Odstavené električky v depe
Systém Link sa v duchu amerických zvyklostí označuje ako ľahká železnica (light rail), dalo by sa tiež povedať, že ide o metro, a keďže kombinuje prvky električky a železnice, je možné ho označiť aj ako tram-train
Osobnú dopravu v Sanfranciskom zálive vykonávajú aj lode, prím však hrajú metro BART a autobusy
Trolejbus BUT RETB1 / Metro-Cammell Weymann z roku 1958 jazdil do roku 1985 vo Wellingtone
Stanica Metro do Porto na letisku
#MP 103, linka B, Póvoa de Varzim
Metro do Porto objednalo celkovo 18 35-metrových električiek od výrobcu CRRC
Metro Tenerife spája hlavné mesto Santa Cruz de Tenerife s mestom San Cristóbal de La Laguna; takmer celá linka však vedie urbanizovaným územím
Metro Tenerife má podobne ako väčšina nových električkových prevádzok rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Električková doprava v Santa Cruz fungovala v rokoch 1901 - 1956 a opäť bola sprevádzkovaná v roku 2007 pod názvom Metro Tenerife
Metro odchádza z letiska
Dizajnový nadchod ponad metro
Vlaky Driverless Metro so šírkou 2,65 metra patria k najužším z tejto rodiny vozidiel vyrábanej firmami AnsaldoBreda a Hitachi Rail Italy
Elektrická jednotka radu ET (Øresundståg) vchádza do stanice Ørestad, ktorú križuje metro nad jej úrovňou
Metro vedie centrálnou časťou nových mestských štvrtí
Modernizované súpravy 213 zabezpečujú vlakovú dopravu a metro na trati s rozchodom 1000mm
Metro prechádza po známom lausannskom moste
Jednotka radu Tokyo Metro 02 vychádza zo stanice ukrytej v budove
Modré metro bolo otvorené v roku 1972
Na oboch koncoch sa Setagaya Line napája na metro resp. regionálnu železnicu
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 17000 dodaného v rokoch 2020 - 2022
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Modré metro bolo v Kóbe otvorené v roku 2001
Metro smeruje od Ženevského jazera do kopcovitého centra Lausanne
K Ženevskému jazeru pôvodne viedla pozemná lanovka, potom zubačka a v súčasnosti k nemu vedie metro na pneumatikách
Stanice železníc spravovaných katalánskou spoločnosťou FGC sú označené rovnako ako metro v Madride
Barcelonské metro má jednu linku premávajúcu na rozchode 1000 mm (L8), ktorá zabezpečuje dopravu na mestskom úseku prímestskej železnice a trať zdieľa s prímestskými vlakmi
Náhradná doprava za metro
Náhradná doprava za metro
Regionálne autobusy a metro v stanici Ørestads
Mercedes-Benz Citaro C2 G CNG v "metro-dizajne"
"Dočasne" znížená nástupná hrana pre električky namiesto plánovanej nástupnej hrany vo výške 90 cm pre metro, čo ilustrujú schody od eskalátorov
Nepoužívaná podzemná električková trať k hlavnej stanici v Ludwigshafene je nemým svedkom problematického plánovania dopravy v tomto meste
Mercedes-Benz Conecto G NG #RVY-705 ako náhradná doprava za metro
Nemocničné metro
Nemocničné metro
Nemocničné metro
Nemocničné metro
V Paríži môžeme stretnúť aj metro s graffiti
Metro na pneumatikách
Zastávkový označník s elektronickou tabuľou
Vstup do stanice metra Borgo, v pozadí sa nachádza rovnomenná železničná stanica
Schéma siete metra v Catanii
Odtiaľto regionálna železnica Circumetnea pokračovala rušnou ulicou do prístavu
Železnica Circumetnea bola v roku 1999 skrátená po stanicu Catania Borgo a úsek do širšieho centra prevzalo metro
#757, linka U2Z, Opernring, zastávka Oper/Karlsplatz U
Náhradná doprava za metro v podobe Conecta
Náhradná doprava za metro linky M3 je vyťažená
Náhradná doprava za metro
Výstavba predĺženia metra linky 6
Stanica Kőbánya-Kispest
Metro radu M1 v jednej z prvých staníc linky 1
Metro 1 má kľukaté vedenie a v jednom bode dokonca mimoúrovňovo križuje samé seba
Keďže metro 2 vzniklo pôvodne ako mestská železnica, má aj klasickú železničnú staničnú budovu
Neapol tvrdí, že jeho metro je alebo bude najkrajšie na svete
V stanici Piscinola Scampia sa stretáva mestské a regionálne "dúhové" metro
V stanici Piscinola Scampia sa stretáva mestské a regionálne "dúhové" metro
V stanici Piscinola Scampia sa stretáva mestské a regionálne "dúhové" metro
Metro Breda Costruzioni Ferroviarie / Ercole Marelli / Ansaldo MB100 v stanici Termini
Metro v stanici Piramide
Metro AnsaldoBreda MC100 bez vodiča
Metro C má všetky stanice vybavené automatickými bránami
Metro C má všetky stanice vybavené automatickými bránami
Metro C bolo otvorené v roku 2013, pričom sa postupne predlžovalo a predlžuje (stanica na fotografii bola otvorená v 2018)
Metro CAF S / 300 na linke A
Metro v Madride používa "taliansky" rozchod 1445 mm
"Široké" metro CAF / Alstom radu 8000 na stanici s obojstranným nástupišťom
Grafika propagujúca metro
Úzke metro CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000
Grafika propagujúca metro
Segregovaná električka sa v Madride nazýva Metro Ligero (ľahké metro)
Metro CAF / Alstom radu 8000
Metro CAF radu 5000 (4. séria) z roku 1993
Vľavo jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vpravo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Vpravo vzadu jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vľavo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Keďže metro linky 3 využíva regionálne vlakové jednotky, niektoré spoje sú vykonávané vlakmi s WC
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie