imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Volvo / Ramseier & Jenzer / BBC-Sécheron B10M-55 s držiakmi na strešné reklamy
Trolejbus FBW / Ramseier & Jenzer / SAAS 91 T, ktorý v Biel/Bienne jazdil v rokoch 1980 - 1997 a následne bol odpredaný do mesta Sibiu
Volvo / Ramseier & Jenzer / BBC-Sécheron B10M-55 z druhej série z roku 1989, ktorá vydržala rovnako ako staršia prvá séria do roku 2008 a následne skončila v Brašove
Zástup trolejbusov v čele s FBW / Ramseier & Jenzer / SAAS 91 T v centre mesta
Volvo / Ramseier & Jenzer / BBC-Sécheron B10M-55 pred železničnou stanicou
Trolejbusy Saurer / Hess / SAAS 4 TP 54 jazdili vo Fribourgu takmer 4 desaťročia (1964 - 2003)
Volvo / Hess / ABB B10MA-55 boli prvými duobusmi a zároveň prvými kĺbovými vozidlami na dráhe vo Fribourgu
Tým, že išlo o duobusy, trolejbusy s naftovým motorom mali pridelené štátne evidenčné čísla motorového vozidla
Saurer / Hess / SAAS 4 TP 54 na dnes už neexistujúcej trati pri železničnej stanici
Linka 6 na trati vedúcej pred budovu železničnej stanice, ktorá bola zrušená v roku 2001 a trolejbusy boli nahradené autobusmi
Bývalé obratisko trolejbusov pred železničnou stanicou
Trolejbusy NAW / Hess BGT 5-25 z roku 1991 dojazdili po 33 rokoch prevádzky - v roku 2024
Pohľad na trolejbus FBW / Hess / Haag SAAS 91 T z roku 1978, za ktorým v rokoch 2014 - 2016 vyrástol terminál MHD, čo, mimochodom, bol zástupný dôvod zrušenia trolejbusov v La Chaux-de-Fonds
Trolejbusy FBW / Hess / Haag SAAS 91 T fungovali v La Chaux-de-Fonds 27 rokov
Vozidlá NAW / Hess BT 5-25 boli poslednými vysokopodlažnými trolejbusmi v La Chaux-de-Fonds a jazdili medzi rokmi 1990 a 2010
Trolejbusy FBW / Hess / Haag SAAS 91 T premávali v La Chaux-de-Fonds v rokoch 1978 - 2005
Trolejbusový vlak v starom nátere
#692, linka 10, Place du Lac
Viac ako 30-ročný trolejbus so sklápacími schodíkmi
Jeden z unifikovaných švajčiarskych trolejbusov 91 T, ktoré vyrábalo viacero výrobcov karosérie aj elektrickej výzbroje od polovice 1970. rokov
Trolejbusy 91 T dostali v polovici životnosti, teda po 15 rokoch, nízkopodlažné vlečné vozidlá
Vo výrobe typu 91 T sa pokračovalo aj po ukončení produkcie podvozkov pod značkou FBW
Volvo / Ramseier & Jenzer / BBC-Sécheron B10M-55 na Centrálnom námestí
#83, linka 1, Zentralplatz, Place Centrale
Trolejbusy Swisstrolley 2 jazdili v Biel/Bienne v rokoch 1997 - 2019
Nizkopodlažák New Flyer C40LF #944 na linke B75
Trolejbus NAW / Hess BT 5-25 #113 fungoval v rokoch 1990 - 2007
Trolejbus NAW / Hess / Siemens BT 5-25 #113 pri železničnej stanici
Trolejbusy NAW / Hess / Siemens BGT-N2 jazdili v La Chaux-de-Fonds v rokoch 1996 - 2014 a následne boli prevelené do Neuchâtlu, kde nahradili staršie vozidlá
NAW / Hess / Siemens BGT-N2 na bývalej trati od železničnej stanice
Solaris Trollino 12 #131 pri železničnej stanici
Jedno z Trollín, ktoré po zrušení trolejbusov v La Chaux-de-Fonds, skončilo v Ostrave
Duobusy Volvo / Hess / ABB B10MA-55 dostali počas prevádzky nové interné čísla zvýšené o 400
Druhá edícia fribourských duobusov bola vyrobená firmami MAN / Hess / Kiepe NGT 204 F v roku 2004 a v prevádzke vydržala do roku 2021
MAN / Hess / Kiepe NGT 204 F pred železničnou stanicou
Trolejbus Irisbus Cristalis 18m
Zastávka
Historická stanica
Optare Metrorider pôvodne slúžil v Manchesteri
Optare Metrorider vychádza z centra mesta
Optare Metrorider na prvej zastávke vovnútri hradieb
Mercedes-Benz 709D po prejdení Westgate
Alexander RL / Volvo Olympian slúžiaci ako kyvadlová doprava pre univerzitu
Námestie bez trolejového vedenia
Na námestí nezavadzajú trakčné stožiare - električka ide na batériu
Električka na úseku bez trolejového vedenia
Irisbus Agora prechádza pod Eiffelovou vežou
Irisbus Citelis Line
Renault Agora 12 M prechádza jedným z najkrajších námestí na svete
Kĺbové autobusy Renault Agora 18M stoja na zastávke
Renault Agora 18M stojí na zastávke Musée du Louvre
Irisbus Agora 12M #8389
Linka 69 s Irisbusom Agora 12M na kruhovom objazde pred múzeom Louvre
Renault Agora 18M pred múzeom Louvre
Staršie autobusy v Paríži majú EČV zhodné s podnikovým inventárnym číslom
Renault Agora 18M pred múzeum Louvre
Monacký zastávkový označník
Cestovné poriadky liniek 1 a 2
Autobusy Irisbus Citelis 12M
Aj na západe sa vodič pomýli...
Hlavný prestupný uzol "République"
Irisbus Citelis 12M opúšťa "Republiku"
Infobus - zákaznícke centrum
Súprava ACMV / SIG / BBC Bt #361 + BDeh 2/4 #311 prechádza 1-km dlhou traťou električkového charakteru cez mestečko Aigle
Volvo 7700 CNG zabezbečuje nadväznú autobusovú dopravu na železničnej stanici
Na vlaky nadväzujúci autobus Renault Agora 12M
Mercedes - Benz Citaro O 530G #9021
Mercedes - Benz Citaro O 530G #9023
Električka typu T2000 pred kostolom sv. Márie
Vyhliadkové autobusy Vyhliadkový MAN SD 200 / Waggon Union (ex Berlin)
Na prekonanie výškových rozdielov ulíc slúži v Bruseli aj výťah
Elektrické vozidlá - T7700 a autá na autodrome
Mercedes-Benz O 530G Citaro #8883 smeruje na letisko
Mercedes-Benz O 530G Citaro #9017 s farebným elektronickým transparentom
Najbližšie odchody liniek
Mercedes-Benz O 530 Citaro #122
Mercedes-Benz O 530 G Citaro s farebným displejom označujúcim linku
Mercedes-Benz O 530 G Citaro #147
Mercedes-Benz O 530 G Citaro #142 s označením kurzu
Place Pury je celomestský prestupný uzol
Po dodaní vozidiel Schlieren Be 4/4 v roku 1981 boli na oboch konečných odstránené slučky
Mercedes-Benz O 530 G Citaro v prestupnom uzle
Trojdielna tabuľa s odchodmi liniek
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #111 na konečnej zastávke linky 7 v centre mesta
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #111 na konečnej zastávke linky 7 v centre mesta
Stretnutie dvoch generácií trolejbusov - NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #118 z roku 1991 a FBW / Hess / BBC-SAAS #169 z roku 1983
FBW / Hess / BBC-SAAS #170 s reklamou na zadnom čele
Renault R312 bol predchodcom autobusu Agora (Citybus)
Autobusu Heuliez GX 327 nechýba farebný LED displej na zobrazenie farebne kódovaných liniek
Moderná električka v historickom centre
Míňajúce sa električky Alstom
"Prechod pre električku" - preferencia je samozrejná
Návestidlá pre električku
Irisbus Citelis 18M
Voľno pre električku, maximálna rýchlosť 25 km/h
Alstom Citadis 402 na brehu rieky Garonne
Z estetických dôvodov sú električky v Bordeaux v časti siete napájané zo zeme
Alstom Citadis s napájaním zo zeme nepotrebuje trolejové vedenie
Alstom Citadis 302 na nábreží rieky Garonne
Alstom Citadis na križovatke tratí
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie