imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Midibus MAN v centre mesta
Iveco Daily na autobusovej stanici v Opatiji
Autobusová stanica v Opatiji
MAN Lion's Classic #678 odparkovaný na autobusovej stanici
Linka 34 vyráža do Veprinacu
Avtomontaža / Mercedes-Benz O 405 N #610
Turistický autobus Marbus B4 080 #1163 na autobusovej stanici
Iveco Daily #RI 306-LH
Autobus MAN SG 240 Avtomontaža z roku 1990 na linke 5 práve prišiel z Opatije
Mercedes-Benz Conecto C #662
Autobus na pobrežnej linke do Lovranu
Kĺbové autobusy MAN SG 220 Avtomontaža z rokov 1981 a 1986
Mercedes-Benz Conecto G #671
Nálepky označujúce vstup prednými dverami a možnosť zakúpenia lístka u vodiča
MAN SG 220 Avtomontaža #423 z roku 1981
MAN Lion's Classic #679
Zastávkový označník
MAN SG 220 Avtomontaža #562
MAN Lion's Classic #678
MAN Lion's Classic #678
Električka TMA 2200 #22110
Električka TMK 2200 #2208
KT4YU #307
Chorvátska električka Končar TMK 2100 #2111 z roku 1998
Zastávkový označník s mapkou a informačným panelom s odchodmi v reálnom čase
Súprava T4YU + B4YU
Zmenené prvky oproti pôvodnému vzhľadu - dvere, linková orientácia a smerovky
Crotram TMK 2200 #2293
Crotram TMK 2200 #22119 (päťmiestne označenie vozidiel vzniklo po dodaní stého kusu tohto typu, teda po #2299 nasledovalo #22100)
T4YU + B4YU #486+867
Crotram TMK 2200 #2228 z roku 2006
Končar TMK 2100 #2102 z roku 1997
T4YU+B4YU #481+826
Zastávková vitrína s trasami turistických liniek
Zastávkový označník s uvedením cieľovej zastávky pri bežnej linke a reklamou na turistické linky
Električky Crotram TMK 2200 pred železničnou stanicou
KT4YU z roku 1986 pri železničnej stanici
T4YU bez vlečného voza s obnaženým spriahadlom
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4129 ex SWS Solingen #12 z roku 1984 jazdí od roku 2002 v Sarajeve
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4155 (ex VBSG St. Gallen #168) z roku 1992 odkúpený zo Švajčiarska v roku 2010
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL172 HO M12 #4406 (ex SWS Solingen #63) bol z Nemecka odpredaný iba po 10 rokoch prevádzky, a to v roku 1997
Pohľad na predstaničný priestor s obratiskom električiek, nástupišťom autobusov (za kopami snehu) a toho času najvyšším mrakodrapom na Balkáne
MAN SL222 #822 z roku 1998
K2YU #215 odchádza zo železničnej stanice
K2YU #286 pod najvyšším mrakodrapom na Balkáne
K2YU #263 v spoločnosti MAN SL222 #806
Lohner E #710 (ex Wiener Linien #4432)
Lohner E #710 (ex Wiener Linien #4432)
Celkovo 17 električiek T3 prešlo v rokoch 2005 - 2007 modernizáciami na typ T3PV.O, pri ktorých dostali novú skriňu VarCB3, informačný systém, dvere i interiér
Modernizovaná T3PV.O na konečnej v centre mesta
T3PV.O #0608 so zaujímavým označením
T3PV.O #0714 (papierovo ex T3YU #6808, 6846) z 1. dodanej série v roku 1968
Do električiek sa nastupuje výlučne prednými dverami, na fotografii typ T3PV.O
T3PV.O / VarCB3 #0601 (oficiálne ex T3YU #6809, 6847)
Električka T3D #8223 je jedným z vozidiel, ktoré odmietol nemecký zákazník ČKD a skončili v Osijeku
V roku 2012 jazdilo viacero zámerne pomaľovaných vozidiel a spolu s reklamnými vozidlami tak vytvárali pestrofarebný vozový park
Električky prechádzajú kruhovou križovatkou Trg Slavija stredom cesty a pri vchádzaní aj vychádzaní križujú dráhu nielen autám, ale aj trolejbusom a autobusom
KT4YUB v strede cesty "kruháča"
AKSM-321
Mercedes-Benz O 345 Conecto
AKSM-321
AKSM-321 prechádza veľkou kruhovou križovatkou
KT4YUB #391
Volvo 8700 18m v spoločnosti minibusu Ikarbus IK-107
Najpočetnejší typ belehradských trolejbusov: AKSM-321
Ikarbus IK-201
AKSM-321 v rámci trolejbusovej dopravy v Belehrade fungujúcej od roku 1947
Križujúce sa vozidlá elektrickej trakcie
KT4YUB na kruhovej križovatke
KT4YUB #297
Ikarbus IK-218N
Trolejbusy AKSM-321 majú texty zobrazené informačným systémom výlučne v azbuke vrátane označenia linky
AKSM-321
Trolejbusy AKSM-321 na konečnej v centre
AKSM-321
AKSM-321
Konečná trolejbusov v centre niekedy pripomína vozovňu
Ikarbus IK-206
Ikarbus IK-103 uháňa bez cestujúcich s otvorenými dverami
Turecký autobus Güleryüz Cobra GM-290
Mercedes-Benz O 405
MAN SG 313 ako dar Japonska
LiAZ 5256
FAP A 537.5 u jedného z mnohých dopravcov belehradskej autobusovej MHD
Low entry autobus dopravcu Lastat
Ikarbus IK-218N Avancity krátko po zaradení do premávky
Ikarbus IK-112N
Autobusy v Belehrade jazdia od roku 1925
Güleryüz Cobra GM-290
Ikarbus IK-201 z roku 2001
Ikarbus IK-206
FAP A 537.3
Ikarus (Ikarbus) IK-166 z roku 1992
Ikarus (Ikarbus) IK-166
Ikarbus IK-201 na doprave pre Valeo
Pokazený trolejbus AKSM-333 ťahaný do vozovne
Pokazený trolejbus AKSM-333 ťahaný do vozovne
AKSM-321
Autobus pre mobilný odber krvi
Irisbus Arway 12M na linke na letisko
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie