imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Jednotka metra MMZ Ev dorazila na konečnú stanicu metra M2 Örs vezér tere
Jednotka metra 81-71 zastavila v stanici Pillangó utca
Jednotka metra Ev prichádza do stanice Pillangó utca
Autobus Volvo ako náhradná doprava za metro 2
Stanica metra Stadionok
Konečná stanica červenej linky metra Örs vezér tére
Trať a depo červeného metra
Linka M2, Stanica Örs vezér tére
Linka M2, Stanica Örs vezér tere
Linka M2, Stanica Örs vezér tere
Nízkopodlažný autobus Volvo počas výluky metra 2
Orion VI Hybrid Electric Low Floor Bus 06.501 #6371
Orion VI #6387 na Piatej Ave
Orion VI #6396 so zvláštnym designom
Stanica metra M2 Keleti Pályaudvar
Nástupište na zastávke metra Keleti Pályaudvar
Súprava metra odchádza zo stanice
Pohľad do tunelovej rúry metra
Nástupište zastávky Deák Ferenc tér linky M2
Staré sovietske vozne typu Ev budapeštianskeho metra
Interiér vozňa typu Ev sovietskej výroby
Cestujúci v metre na linke M2
Pri vstupe do metra stoja kontrolóri cestovných lístkov
Automat na cestovné lístky
Eskalátory do stanice metra
Eskalátory od metra M1 k M2
Stanica M2 Deák Ferenc tér
Stanica M2 Deák Ferenc tér
Súprava metra typu Ev vchádza do stanice Deák Ferenc tér
Interiér vozňa metra Ev
Vozidlo Ev #138
Stanica Moszkva tér
Eskalátory v stanici metra Moszkva tér
Typická podzemná stanica metra
Podzemná stanica Amagerbro
Električka GT6ZR #2033
Konečná linky M2 pri Alexanderplatz
Budova bývalej stanice Kastrup
#A08, linka M2, Stanica Kastrup
Trať metra v novej štvrti Vestamager
Cestovný poriadok metra 2
Interiér stanice Keleti pályaudvar
Vstup do plne automatizovaných vozňov metra na linke M2
Vozne na linke M2 jazdia na pneumatikách na najstrmšej trati tohto druhu v Európe
Najbližšie odchody metra
Spodná stanica metra kedysi patrila ozubnicovej dráhe a predtým pozemnej lanovke
Automatizované metro sa pripravuje na odchod
Interiér metra na pneumatikách typu Alstom MP 89 CA
Po trati M2 kedysi viedla ozubnicová dráha taktiež nazývaná metrom (1958 - 2006) a predtým pozemná lanovka (1877 - 1958)
Linka M2, Stanica Anvers
#032, linka M2, Stanica Barbès - Rochechouart
#008, linka M2, Stanica Barbès - Rochechouart
#008, linka M2, Stanica Barbès - Rochechouart
Interiér automatického metra AnsaldoBreda
Stanica Amager Strand
Pohľad z vlaku metra na lávku pre peších a cyklistov
Pohľad na nadzemnú konečnú stanicu metra M1 Vestamager
Ikarus 280 na linke M2
Stanica plne automatizovaného metra
Pobyt vlakov metra je na staniciach nastavený na 25, 35 alebo 70 sekúnd
Výhybka pneumatikového metra
Trať metra na pneumatikách
Premávka metra M2 s vozňami MP 89 CA je plne automatizovaná, a tak cestujúci môžu stáť aj v miestach, kde by pri iných metrách bola kabína strojvodcu
Dilatácia na trati metra na pneumatikách
Trať metra prechádzajúca mostom
Prudké klesanie eskalátorom
Zanedbaná budova stanice metra
Reklama v dizajne pripomínajúcom schému trasy metra
Vchod do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pod Palácom kultúry pred otvorením novej linky
Vchod do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pred otvorením novej linky
Výťah do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pred otvorením novej linky
Vchod do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pred otvorením novej linky
Všetky stanice novej linky metra M2 majú rovnaké tvary vychádzajúce z loga varšavského metra
Výťah do stanice metra linky M2 Nowy Świat Uniwersytet pred otvorením novej linky
Vchod do stanice metra linky M2 Nowy Świat Uniwersytet pred otvorením novej linky
Vchod do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pred otvorením novej linky
Vchod do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pred otvorením novej linky
Budúca stanica metra linky M2 Dworzec Wileński
Stanica metra Lausanne-Gare
Výjazd z tunela metra na povrchovú časť trate
Časť trate metra na pneumatikách na povrchu
Príjazd automaticky riadeného metra na konečnú stanicu Croisettes
Pomerne drastický piktogram upozorňujúci na možnosť úrazu v kĺbe metra s harmonikou
Interiér stanice metra Sallaz
Interiér vozňa metra
Premostenie dvoch tunelových častí metra
Stanica metra Lausanne-Gare bola pôvodne stanicou lanovky, pričom aj po prestavbe si zachovala svoj sklon
Výlukové oznamy na Déli pályaudvar
Navigácia
Smerová tabuľa
Upravený zastávkový označník
Náhradná doprava za metro
Navigačná tabuľa
Navigačná tabuľa
Detail osvetlenia vo vagóne metra Alstom MPM 76
Interiér vozňa metra Alstom MPM 76
Interiér vozňa metra Alstom MPM 76
Strieborné krivky dopravcu RTM
Porovnanie čiel súprav metra Bombardier Movia 346 a CAF
Súpravy CAF, ktoré boli kompletizované v Rumunsku, boli do Bukurešti dodané v rokoch 2013 - 2014 v počte 16 vlakov, cena jedného vlaku bola 6 mil. €
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie