imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Stanica Plaça de Catalunya sa odlišuje od ostatných predelením koľají oblúkmi
Nakoľko má linka L1 rozchod 1668 mm (oproti 1435 mm a 1000 mm v ostatnej sieti), jej vozne sú z radu 4000 mierne odlišného od radu 2000
Interiér staníc je strohý, avšak po informačnej a funkčnej stránke výborný
Jedna z najnovších súprav metra radu 6000
Najnovší typ súpravy metra (rad 6000) je priechodný v celej dĺžke
Schéma zastávok linky je obohatená o LED diódy signalizujúce, cez ktoré zastávky vlak už prešiel
Súprava metra radu 4000 na stanici Universitat
Nepriechodná súprava metra série CAF 4000
Nová súprava metra radu 6000 výrobcu CAF
Označenie stanice Urquinaona spolu s neoficiálnou prídavnou nálepkou
Zastávka Central station pri centrálnej autobusovej stanici
Súprava Alstom Citadis #43 prichádza na zastávku Central station
Súprava Alstom Citadis vchádza na Strunný most (Chords Bridge / Bridge of Strings / Gesher HaMeitarim), ktorý bol súčasťou výstavby električkovej trate
Alstom Citadis #13 vchádza na zastávku Central station
Električková súprava Alstom Citadis #21 zchádza zo Strunného mosta, ktorý bol súčasťou výstavby električkovej trate
Električky premávajú v Jeruzaleme od roku 2011, charakteristické je pre nich neustále vyzváňanie
Súčasťou každej zastávky je okrem informačného displeju aj bezpečnostná kamera, všeobecné prepravné podmienky a automat na lístky
Interiér vozidla
Konečná električiek na Herzlovej hore
Električky na konečnej stanici Mount Herzl
Aj vo večerných hodinách chodí električka v prijateľných intervaloch
Jednorazový neprestupný cestovný lístok na električku v Jeruzaleme. Cena lístka je 6,90 NIS. Vpravo potvrdenka z automatu
Električková trať na HaTsanhanim Street na kraji Starého mesta v Jeruzaleme
Električka vychádza kopec popri hradobných múroch Starého mesta na HaTsanhanim Street
Električkové súpravy na križovatke Yafo a HaTsanhanim Street neďaleko Starého mesta a radnice
Električková trať na HaTsanhanim Street aj s podmáčanou traťou
Autobusový zastávkový označník systému MetroBus
Zobrazenie trás liniek na zastávke
Zastávkový označník je vyrobený z reflexnej fólie nalepenej na plechu a obsahuje aj identifikátor zastávky
Rázcestie
Autobus s celovozidlou reklamou v oficiálnom jazyku Andorry - katalánčine
MAN v centre Andorry pred kostolom sv. Štefana
Označenie vstupu do metra v centre Santiaga
Električková linka L1 (oficiálne "ľahká železnica") vznikla v prevažnej miere na miestach bývalých železničných tratí
Električková linka L1 v roku 1997 znovu oživila bývalé električkové obratisko na poschodí Centrálnej stanice
Rampa ku konečnej na Centrálnej stanici
33-metrové električky CAF Urbos 3 sú prevádzkované samostatne
CAF Urbos 3 pri začiatku takmer 13 km dlhej električkovej linky L1
#1936, 1936-ST, 2117, linka L1, L38, Hay St
Jediné miesto, kde sa dá prechádzať medzi traťami liniek L1 a L2/L3
Linka L1 v tejto časti používa novovybudovanú trať prechádzajúcu centrom
Konečná linky L1 Dulwich Hill
Konečná električiek v blízkosti stanice prímestskej železnice
Časť trasy linky L1 spájajúca dve bývalé nákladné železnice prechádza budovami a/alebo pod povrchom
Bariéry usmerňujúce cestujúcich do jednotlivých dverí električky na Centrálnej stanici
Konečná metra ďaleko za Bilbaom v Plentzii
Ostrovné nástupište na stanici metra Aiboa
Ostrovné nástupište na stanici metra Aiboa
Linka 1 metra využíva časti bývalej železničnej trate do mestečka Plentzia
Metro využíva pôvodný železničný tunel trate Bilbao - Las Arenas
Dizajnový eskalátor v stanici metra Vanvitelli
Vlak typu M1 na konečnej Piscinola Scampia
Interiér vozňa metra typu M1
Interiér vozňa metra so zaseknutým informačným systémom
Modrá chodba v stanici metra Toledo
Výzdoba stanice metra Toledo
Výzdoba stanice metra Toledo z roku 2012
Linka L1, Lystrup
Stretnutie 2 liniek, aj 2 typov električiek
Linka metra L1 je jedinou v Barcelone s iberským rozchodom 1672 mm
Konečná linky metra L1
Interiér jednotky metra radu 6000
#28, linka L1, Jaffa St
#35, linka L1, Central Station
#32, linka L1, Central Station
Alstom Citadis 302 #35 odchádza zo zastávky pri Damašskej bráne
Alstom Citadis 302 #30
Zastávka ako pre Sládkoviča
Na dlhšej linke L1 sú nasadené vozidlá Stadler Tango, ktoré dosahujú rýchlosť 100 km/h
Otvorenie tram-trainu sa nezaobišlo bez problémov
Tram-trainy na linke L1 nahradili vlaky
Pôvodná železničná stanica Grenaa
Zatiaľ čo v regióne linka L1 použila pôvodnú železničnú trať, v Aarhuse bola železničná trať prebudovaná na pevnú jazdnú dráhu
Električky Tango pre Aarhus majú dĺžku 39 m
Tram-train v priestore hlavnej stanice využíva pôvodnú železničnú trať
Najbližšie odchody a oznam o výluke tram-trainu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie