imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#5624, linka 7, Marktplatz
Obrázok hovorí za všetko: výlukový oznam zobrazujúci dva varianty obchádzkových trás
Duewag M8C z roku 1985 po rekonštrukcii s výmenou stredného článku za nízkopodlažný stojí na konečnej linky 26
Električka v novej štvrti Bahnstadt
Cesta v Bahnstadte nekopíruje celú električkovú trať, ale cez ňu viackrát prechádza
Variobahn pod historizujúcimi výložníkmi
Konečná električiek Eppelheim
#3287, linka 22, Montpellierbrücke
Spoločný úsek trate pre električky a autobusy
Osemuholníkový zastávkový prístrešok na prestupnej zastávke na okraji historického centra
Vozeň na výhybni spodného úseku
Maximálne stúpanie lanových dráh je 430 ‰, ako je však zrejmé z fotografie, vo výhybni sa ani zďaleka nedosahuje
Výhybňa horného úseku nazývaného Königstuhlbahn
Zariadenie horného úseku dodala firma Von Roll
Súčasti pohonu horného úseku lanovej dráhy
Elektromotor v hornej stanici
Pohľad z hornej stanice na Heidelberg
Historický vozeň v hornej stanici
Horný úsek má dĺžku 1020 m a prekonáva prevýšenie 261 m
Interiér historického vozňa z roku 1907
Na hornom úseku jazdia pôvodné vozidlá z roku 1907 vyrobené firmou Waggonfabrik Fuchs a upravené tak, aby zodpovedali moderným bezpečnostným normám
Horná časť lanových dráh bola otvorená v roku 1907 a od začiatku má elektrický pohon
Spodný úsek lanovej dráhy slúži od roku 1890, pričom pôvodne fungoval na princípe vodnej protiváhy
Asymetrická výhybňa Schloss s výhľadom na Heidelberg
Pohľad z vozňa do vozňa lanovky
Stanica Schloss sa nachádza vo výhybni
Pohľad z výhybne Schloss na najspodnejší úsek lanových dráh
Spodná časť vedie čiastočne v tuneloch a prekonáva prevýšenie 173 metrov na 455 metrov dlhej dráhe
Príchod vozňa vyrobeného v roku 2004 do spodnej stanice Kornmarkt
Heidelberské pozemné lanovky pozostávajú z dvoch častí
Zastávková informačná tabuľa na označníku
#8186, HD R 1886, linka 32, Marstallstraße
Prestavaná električka M8C z roku 1985 s nízkopodlažným stredným dielom
#0686, HP BC 636, Bismarckplatz
Náhradná doprava za vylúčený úsek medzimestskej električkovej linky 5
Dve generácie Citár pri električkovom termináli
Označenie električkového priecestia so signalizáciou
Jednokoľajná konečná Leimen Friedhof s možnosťou prestupu na autobus alebo bicykel
"Graffiti"-poťahy sedadiel
Menej frekventované priecestia sú zabezpečené signalizáciou s dvoma farbami (oranžová, červená)
Električkové priecestie na rampe k mimoúrovňovej križovatke
Prestupný uzol Rohrbach Süd
Konečná na radiále pre vybrané spoje, ďalej sa pokračuje aj po jednokoľajných úsekoch
Interiér električky RNV8ZR
Informácia o prestupoch na iné linky
Rôzne režimy vnútorných informačných obrazoviek
Prvá z heidelberských obojsmerných električiek RNV8ZR
Spoločné nástupište električiek a autobusov pred hlavnou stanicou
#6014, MA RN 6014, Kurfürsten-Anlage
Umenie v budove hlavnej stanice
Navigácia k nástupištiam jednotlivých druhov dopravy počas prestavby hlavnej stanice
Modernizovaná jednotka DT 8.S
Prestavba železničného uzla a hlavnej stanice v Stuttgarte pokračuje aj v roku 2022
Experiment s 9-eurovými mesačnými lístkami na celú mestskú a regionálnu verejnú dopravu v Nemecku prilákal množstvo cestujúcich
Dočasné nástupište pre autobusy pred hlavnou stanicou je vybavené aj rampami
Veľký prístrešok na električkovej zastávke pred hlavnou stanicou
Autobus náhradnej dopravy za električky pri provizórnom nástupišti
#5572, M VG 5572, linka 68, Luisenstraße, Hauptbahnhof Nord
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie