imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Jednotky metra MP 05 sú široké 2,45 metra
Imitácia ovládacieho pultu na koncoch vlakov automatizovaného metra teší deti
Metro prechádza námestím, kde stála známa pevnosť a väzenie Bastila
Zábrany v jednosmernom východe z metra
Stanica metra M1 Bastille
Súprava metra MF 77 v nátere Île-de-France Mobilités
Odstavné plochy na konečnej linky metra 13 s kamerovým dohľadom
Električková linka T6 bola otvorená v roku 2014
Električková trať je oddelená od chodníka zeleňou primeranej výšky
Aj keď je v tejto lokalite dostatok priestoru, nie všetko je bezbariérové, napr. časť rampy na začiatku zastávky
Záverečný úsek linky T6 s dvoma zastávkami sa nachádza v tuneli
Podpovrchová zastávka električiek systému Translohr
Tram-train prichádza od bývalej železničnej stanice Saint-Cyr-Grande-Ceinture, ktorá bola zatvorená v roku 2008
Z celkovej dĺžky 18,8 km (2025) tram-train využíva 14,5 km pôvodnej železničnej trate
Väčšina trate T13 je železničného charakteru s napájaním 25 kV AC 50 Hz
Konečná Saint-Cyr sa nachádza pod železničnou zastávkou
Výlukové oznamy na trati tram-trainu
Linka T13 bola sprevádzkovaná v polovici roka 2022
Na expresných električkových tratiach (tram-trainoch) je potrebné si označiť cestovný lístok mimo vozidla
Interiér tram-trainu Alstom Citadis Dualis
Interiér tram-trainu Alstom Citadis Dualis
Mestský úsek trasy je elektrifikovaný s napätím 750 V DC
"Odstrašujúci" prvok pred vjazdom na električkovú trať
Tram-train T13 končí nad železničnou stanicou neďaleko zámku
Úzka obojsmerná cesta s novým tram-trainovým priecestím
Maximálna premávková rýchlosť na linke T13 je 100 km/h
Linka T13 vznikla na báze neúspešnej okružnej železnice, ktorej infraštruktúru z väčšej časti aj prevzala, no nie v tomto mieste
Jednotný dizajn zastávok na linke T13
Vitrína s mapkou s pamiatkami na trase linky T13
Priecestie s tram-trainom s blikajúcimi symbolmi a nápismi STOP
Linka metra 14 bola otvorená v roku 1998 a v čase fotenia (2025) bola stále najmladšou linkou parížskeho metra, hoci ďalšie už boli vo výstavvbe
"Riadiaci pult" pre deti v automatizovanej jednotke MP 14
Interiér jednotky automatizovaného metra Alstom Metropolis MP 14
Jednotky Alstom Metropolis MP 14 sú v prevádzke od roku 2020
#1008, linka M14, Rue La Boétie
Konečná stanica metra 14 Saint-Denis–Pleyel otvorená v roku 2024
Konečná stanica metra 14 Saint-Denis–Pleyel otvorená v roku 2024
Paríž pokračuje v budovaní metra, štyri nové linky (15, 16, 17, 18) sa majú otvoriť v roku 2026
Interiér v danom čase najmodernejšieho typu vozidiel parížskeho metra
Linka metra 14 je plne automatizovaná a vozidlá jazdia na pneumatikách
Citadis ešte v pôvodnom nátere RATP, avšak už s belasými prvkami Île-de-France Mobilités
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie