imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Končiaci spoj linky 2A
#001, linka 15, Բագրատունյաց պողոտա
#4397 S, linka 47, Մեսրոպ Մաշտոցի պողոտա
Zhongtong LCK6860HGN pri Modrej mešite
#012, Մեսրոպ Մաշտոցի պողոտա
Doslúžili nielen vlaky pionierskej železnice, ale aj vyhliadkový vláčik
Interiér stanice detskej železnice Hayrenik
Pôvodnú drevenú budovu stanice z roku 1937 nahradila na konci 1940. rokov táto budova pripomínajúca zámoček
Pôvodné využitie pionierskej železnice na výučbu detí sa po osamostatnení Arménska zmenilo na rekreačné účely a železnica fungovala ako detská železnica počas víkendov
Zvyšky druhého osobného vozňa PAFAWAG z roku 1959
Uzavretý vozeň z roku 1959, ktorý pionierskej železnici dodal poľský závod PAFAWAG
Prevádzka na železnici skončila v júli 2024
Pionierska železnica bola otvorená v roku 1937
Najstaršia lokomotíva v Arménsku - parný rušeň vyrobený v roku 1937 v Vorošilovgrade (dnes Luhansk) slúžil od začiatku prevádzky tejto pionierskej železnice
Otvorený osobný vozeň
Necelý pol rok od skončenia prevádzky železnice stačil na zvandalizovanie vozidiel
Rozchod koľajníc je 750 mm
Trať v celej dĺžke vedie pod múrom vodného kanála
Na trati bol v roku 1956 vybudovaný tunel, ktorého účelom bolo len to, aby vlak išiel cez tunel
Na trati bol v roku 1956 vybudovaný tunel, ktorého účelom bolo len to, aby vlak išiel cez tunel
Uprostred trate sa nachádzala stanica
Železnica mala dĺžku 2,1 km
Konečná stanica Pionerakan nebola vybavená objazdnou koľajou, vlaky sa späť do východiskovej stanice vracali osobnými vozňami vpredu
Bežné zastavovanie autobusov v zastávkach
#4099 L, linka 261, Տիգրան Մեծի պողոտա
Napriek tomu, že všetky nové vozidlá sú už nízkopodlažné, mamičky s kočíkmi v MHD veľmi nenájdete
Pokiaľ sú vozidlá vybavené elektronickými informačnými tabuľami, takmer vždy sú funkčné - toto je skôr výnimka
Na jerevanské pomery veľké vozidlá MHD
#0424 S, linka 46, Տիգրան Մեծի պողոտա
Autobusy MAN Lion's City 12 G boli v roku 2024 najväčšími prevádzkovanými autobusmi v Jerevane
Veľká dodávka Gazel prišla do Jerevanu v roku 2020
#5198 S, linka 75, Տիգրան Մեծի պողոտա
Minibus pod typickou jerevanskou kamennou bytovkou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie