imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Turnikety pri vstupe do metra 1
Od roku 2013 prebieha predlžovanie nástupíšť, pričom od roku 2017 mali v metre 1 jazdiť dvojnásobne dlhé vlaky
V metre v Lille jazdia automatizované jednotky VAL
Estakáda metra v Lille, ktoré bolo druhým plne automatizovaným metrom na svete a prvým v Európe
Jedna z prvých staníc prvého plne automatizovaného metra v Európe bola otvorená v roku 1983
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Dvojvozňová jednotka VAL 208 má dĺžku 26 metrov
Bočný pohľad na jednu z novších jednotiek metra od firmy Matra
Interiér úzkej jednotky VAL 208 (šírka 2,08 m) má miesta na sedenie umiestnené prevažne len na jednej strane
Kapacita vozňa VAL 208 je 76 cestujúcich
Pri zoo sa nachádza parková železnica, ktorá je prevádzkovaná vo vybrané dni
Električky boli v centre presunuté pod povrch a v roku 1983 opustili konečnú pred operou v srdci historického centra
V sieti električiek v Lille pôsobí 24 električiek Breda VLC z roku 1994
Zastávkový displej s oznamom o letnej modernizácii tratí
Sieť električkových liniek s vylúčenými úsekmi
Vodič je vo vozidle Breda VLC usadený pod stropom
Výlukový oznam nalepený na skle električky
Interiér 2,40 metra širokej električky Breda VLC
Pohľad na kabínu vodiča električky Breda VLC
Z mestských a regionálnych električkových tratí zostalo v Lille len torzo, toto je konečná v meste Roubaix
Električky v Lille jazdia na tratiach s rozchodom 1000 mm, napájacie napätie je 600 V
Zmenšenie medzery medzi vozidlom a nástupišťom je realizované drevenými doskami
Autobusový terminál Eurotéléport sa nachádza neďaleko konečnej električiek a stanice metra
Terminál autobusov s ľahko zapamätateľným názvom Eurotéléport
Stanica metra linky 2 Eurotéléport
Interiér jednotky metra VAL 206
Uzatvorená stanica metra linky 2
Celková dĺžka tratí metra VAL v Lille bola v roku 2024 45 km
Vestibul stanice metra Tourcoing Centre
Navigačná tabuľa k autobusom, z ktorej je zrejmé, že pôvodne označenia liniek vyzerali inak
Autobusový terminál v meste Tourcoing
Všetky električkové trate v Lille sú dvojkoľajné s výnimkou úseku na fotke
Električková trať je posiata okruhliakmi, aby všetkých odradila od vstupu a vjazdu na ňu
Značná časť električkových tratí vedie pod stromovými alejami s tieňohrou na vozidlách
Umiestnenie sedadiel pri kĺbe električky
Konečná električkovej linky T
Medzera medzi vozidlom a nástupišťom je len niekoľko centimetrov, úroveň podlahy vozidla je rovnaká ako je úroveň nástupišťa
Upozornenie na hmotnosť električky - nikdy si s električkou nebudete rovnocenní
Do priestoru pre vodiča sa vchádza úzkym tunelom
Železničná stanica Lille Flandres
Belgická regionálna jednotka Bomardier radu 96 vo francúzskom Lille
V lete 2024 bola v plnom prúde výstavba linky metra 3, ktoré nahradí električkovú linku 3 jazdiacu cez tzv. premetro tunely
Druhá generácia bruselských električiek Flexity Outlook Cityrunner bola rovnako ako prvá séria navrhnutá dizajnérom Axelom Enthovenom
Elektrobus na dojazde do depa
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
Stavenisko metra je oblepené motívmi a vizualizáciami metra
Metro 3 prevezme v asi polovici trasy už v predstihu vybudované tzv. premetro stanice, ktoré začali fungovať v 1970. - 1990. rokoch a doposiaľ slúžili električkám
Rozdiel medzi dvoma generáciami bruselských električiek Cityrunner
Nástupištia autobusov v severnom predstaničnom priestore južnej stanice
Nástupištia autobusov v severnom predstaničnom priestore južnej stanice
Premávka električiek v Charleroi končí o 20. hodine, následne sú električky nahradené autobusmi
Nový terminál autobusov v Charleroi; vľavo sa nachádza informačné centrum a predajňa cestovných lístkov dopravcu TEC
Nedávno zrekonštruovaný predstaničný priestor v Charleroi
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie