imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
V Lille premávali električky (tramvaje) aj s normálnym rozchodom aj s rozchodom 1000 mm
#8805, FL-657-BT, linka L5, Boulevard de la Liberté
Midibusy čakajú na cestujúcich z metra, aby ich prepravili po centre mesta
Zastávkový označník zapadajúci do historického centra mesta
#6005, CX-420-BE, linka 9, Avenue du Peuple Belge
MHD premáva aj v niektorých úzkych uliciach Lille
Predstaničný priestor je takmer výlučne vyhradený pre peších, cyklistov a autobusy
Nástupište električiek s prístupom po schodoch aj rampou
Nedávno dokončený prestupný terminál pre autobusy a električky
Autobusy využívajú odstavné plochy pod estakádami pri železničnej stanici
Nový terminál verejnej dopravy v predstaničnom priestore
Solaris Urbino IV 12 hybrid vychádza z podjazdu pod električkovou traťou
Van Hool New A330 mieri do podjazdu, ktorý križuje povrchovú električkovú trať
Zelená električková trať od železničnej stanice
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Hoci mali byť tunely až poslednou možnosťou pri výstavbe metra v Charleroi, nešetrilo sa na nich
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
Podzemná stanica električky Waterloo otvorená v roku 1992
Vstup do stanice električiek Waterloo otvorenej v roku 1992
Dva a pol generácie električiek v Charleroi v depe Anderlues
Čítačka čipových kariet od firmy Xerox
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
Moderná rýchla električka má rozchod 1000 mm, rovnako ako pôvodné električkové trate
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Piktogram nezobrazuje pištoľníka, ale varuje pred pricviknutím končatín do zatvárajúcich sa dverí
Koľajová križovatka z roku 1983, kde sa vetvia dve električkové radiály
Električková trať sa vlní na rovnej ulici, aby ju bolo možné čiastočne pojazďovať a čiastočne oddeliť od cestnej premávky
Pred dokončením električkovej rýchlodráhy jazdili v Charleroi a okolí staršie električky typu S z roku 1958
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Irisbus C 955 Récréo v službách Keolisu
Spoločné depo pre električky a autobusy
Moderná električková doprava bola sprevádzkovaná postupne v rokoch 1976 - 2012
Segregovaná električková trať, ktorá má vyššiu niveletu, pričom skosený obrubník umožňuje cestnej doprave vchádzať na teleso trate
Hybridné Volvo na výjazde z depa
Autobusy čakajúce na svoj výkon
Dieselové autobusy pri nabíjačke
Prestupný uzol Madeleine
Konečná linky M3 vo Faubourg de Bruxelles
Trať do Faubourg de Bruxelles bola otvorená v roku 2013 a využíva bývalú električkovú a železničnú trať
Základné pravidlá prepravy
Nefunkčná čítačka čipových kariet
Pracovisko vodiča električky BN LRV
Modernizovaná električka BN LRV
Modernizované električky majú posuvné dvere, ktoré aj po ich zatvorení vyčnievajú
#2-BAG-460, 7281, linka 50, Faubourg de Bruxelles
V Charleroi sa po 40 rokoch prevádzkovania električiek BN LRV rozhodli pre ich modernizáciu, ktorá im predĺži život
Historická električková súprava vystavená v stanici Palais
Historická električková súprava vystavená v stanici Palais (do roku 2023 Beaux Arts)
Interiér 23-ročnej električky BN LRV
Interiér 23-ročnej električky BN LRV
Centrálna lamelová informačná tabuľa
Terminál Soleilmont
Radiála linky M4 je kompletne segregovaná a na jej väčšine sa premáva ľavostranne
Hybridný autobus s bleskom vychádza z obratiska Soleilmont
#2-CHZ-110, 22082, 421001, linka E83, Gilly, Rue Brasserie Gillieaux
Na konečnej linky M4 sa nachádza terminál s možnosťou prestupu na nadväzné autobusové linky
BN LRV na slepej koľaji v rámci obratiska Soleilmont
Dopravu na "metre" zabezpečuje 45 električiek BN LRV vyrobených v rokoch 1980 - 1984
Stanica Marabout má výzdobu s témou starej električkovej dopravy v Charleroi
Výlukový oznam a cestovný poriadok
V Charleroi sa nachádza 12 podpovrchových staníc električiek
Prevažne segregovaná električková sieť v Charleroi sa oficiálne nazýva ako metro
Podpovrchová zastávka električiek Janson z roku 1996 je dekorovaná komixami
Vyhradený jazdný pruh pre autobusy a cyklistov na pomernej úzkej dvojpruhovej ceste
Označník bežných autobusových liniek a tiež operatívnej náhradnej dopravy za električky
Midibus obsluhuje centrum Charleroi
Otvorené priestranstvo pred železničnou stanicou s električkovou traťou
Nový prestupný terminál má vedľa seba električkové a autobusové nástupištia
Volvo počas turnaja Euro 2024 fandí belgickým futbalistom, ktorí majú prezývku Les Diables Rouges (Červení diabli)
Otočka pre autobusy v rámci terminálu Gare Centrale
#2-BNZ-166, 7370, linka 14, Quai de la Gare du Sud, Gare Centrale - Quai
VDL Citea CLF-120.310 z roku 2011
Stojan s odkazmi na cestovné poriadky jednotlivých liniek vo forme QR kódov
Interiér autobusu Volvo 7900A Hybrid
Interiér autobusu Volvo 7900A Hybrid
Priestor pre kočík v hybridnom Volve
Na letisko Charleroi je možné sa dostať len diaľkovou dopravou a špeciálnymi letiskovými linkami s patrične upravenou cenou
Provizórne pôsobiaca zastávka MHD a regionálnych autobusov bez nástupišťa na letisku Charleroi
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie