imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Irisbus Crossway LE #ZV-852BZ po 5 rokoch v MHD Brezno (2019-2023) aktuálne vozí lyžiarov do Jasnej
Autobus #ZV-850BZ pôvodom z Brezna na skibuse, ktorý prepája parkoviská P1-P5 v Demänovskej Doline s lyžiarskym strediskom Jasná
Pred koncom roka 2024 sa na displejoch malých CNG Soriek začala okrem čísla linky zobrazovať aj cieľová zastávka
Detail označníka novej zastávky Žarnovických
Vianočný Citelis CNG na linke 2
Pezinský vianočný autobus na linke 11
Označníky novej zastávky Kutuzovova, ktorú od januára 2025 obsluhujú linky 3 a 33
Elektrobus #NZ-001GE spoľahlivo premáva v MHD Šaľa už 8. rok
Mestská firma Municipal Real Estate poskytuje verejnoprospešné služby v Dunajskej Strede, vrátane ekologickej MHD. Elektrobus #EL-923AE zachytený pri svojej nabíjačke počas dopoludňajšej výdrže
Elektrobus #EL-924AE v lokalite Nová Ves (Újfalu)
Iveco Crossway LE #DS-123DS v mestskej časti Hody
Označník novej zastávky linky 33 na ul. Panský chodník
Označník novej zastávky linky 3 na ul. Panský chodník
Vianočný Citelis s Veľkou homoľou v pozadí
Pezinský vianočný autobus
Zadná časť súkromnej Karosy C935 Récreo
Karosa Récreo odpočíva na odstavnej ploche medzi železničnou a autobusovou stanicou v Nitre
Oprava trolejového vedenia
Zamestnanec dopravného podniku sa díva na ohňostroj nad trolejbusom, ktorý bol spôsobený skratom na trolejovom vedení
Končiaci spoj linky 2A
Oprava trolejového vedenia
Oprava trolejového vedenia
Ohňostroj spôsobený skratom na trolejovom vedení
Poškodené trolejové vedenie pred vstupom do depa spôsobilo skrat pri prejazde trolejbusu
Poškodené trolejové vedenie pred vstupom do depa spôsobilo skrat pri prejazde trolejbusu
Trolejbusová linka končí pri vojenskom letisku Erebuni
Interiér trolejbusu LiAZ-5280
Interiér trolejbusu LiAZ-5280
Vstup do jedného z dvoch trolejbusových dep
#001, linka 15, Բագրատունյաց պողոտա
#009, linka 15, Բագրատունյաց պողոտա
V decembri 2024 sa znížil podiel vysokopodlažných trolejbusov v Jerevane na 50 %
#4397 S, linka 47, Մեսրոպ Մաշտոցի պողոտա
Zhongtong LCK6860HGN pri Modrej mešite
#012, Մեսրոպ Մաշտոցի պողոտա
Doslúžili nielen vlaky pionierskej železnice, ale aj vyhliadkový vláčik
Interiér stanice detskej železnice Hayrenik
Pôvodnú drevenú budovu stanice z roku 1937 nahradila na konci 1940. rokov táto budova pripomínajúca zámoček
Pôvodné využitie pionierskej železnice na výučbu detí sa po osamostatnení Arménska zmenilo na rekreačné účely a železnica fungovala ako detská železnica počas víkendov
Zvyšky druhého osobného vozňa PAFAWAG z roku 1959
Uzavretý vozeň z roku 1959, ktorý pionierskej železnici dodal poľský závod PAFAWAG
Prevádzka na železnici skončila v júli 2024
Pionierska železnica bola otvorená v roku 1937
Najstaršia lokomotíva v Arménsku - parný rušeň vyrobený v roku 1937 v Vorošilovgrade (dnes Luhansk) slúžil od začiatku prevádzky tejto pionierskej železnice
Otvorený osobný vozeň
Necelý pol rok od skončenia prevádzky železnice stačil na zvandalizovanie vozidiel
Rozchod koľajníc je 750 mm
Trať v celej dĺžke vedie pod múrom vodného kanála
Na trati bol v roku 1956 vybudovaný tunel, ktorého účelom bolo len to, aby vlak išiel cez tunel
Na trati bol v roku 1956 vybudovaný tunel, ktorého účelom bolo len to, aby vlak išiel cez tunel
Uprostred trate sa nachádzala stanica
Železnica mala dĺžku 2,1 km
Konečná stanica Pionerakan nebola vybavená objazdnou koľajou, vlaky sa späť do východiskovej stanice vracali osobnými vozňami vpredu
Bežné zastavovanie autobusov v zastávkach
#037, linka 2Ա, 2A, Տիգրան Մեծի պողոտա
#044, linka 2Ա, 2A, Տիգրան Մեծի պողոտա
#4099 L, linka 261, Տիգրան Մեծի պողոտա
Napriek tomu, že všetky nové vozidlá sú už nízkopodlažné, mamičky s kočíkmi v MHD veľmi nenájdete
Pokiaľ sú vozidlá vybavené elektronickými informačnými tabuľami, takmer vždy sú funkčné - toto je skôr výnimka
Na jerevanské pomery veľké vozidlá MHD
V čase fotografovania najnovšie vozidlá jerevanskej MHD
#0424 S, linka 46, Տիգրան Մեծի պողոտա
Autobusy MAN Lion's City 12 G boli v roku 2024 najväčšími prevádzkovanými autobusmi v Jerevane
Veľká dodávka Gazel prišla do Jerevanu v roku 2020
#5198 S, linka 75, Տիգրան Մեծի պողոտա
Minibus pod typickou jerevanskou kamennou bytovkou
#5764 S, linka 64, Տիգրան Մեծի պողոտա, Երևան, Yerevan
Odstavené malé autobusy Yutong pred železničnou stanicou
Jerevan je obklopený horami a mesto je členité
LiAZ-5280 #030 (ex #035)
Trolejbusy sú v Jerevane suverénne najpomalším druhom dopravy, zároveň však aj najlacnejším
Trolejbus #021 spieva svoju labutiu pieseň
Batériový trolejbus ukončil jazdu na polokružnej linke 10 a pokračuje do depa
Obratisko dlhej linky 9 sa nachádza uprostred križovatky v značnom sklone
Zub času sa podpísal na čínskom autobuse Higer KLQ6770G z roku 2011
Zapadajúce slnko odhalilo nerovnosti na boku trolejbusu LiAZ-5280
#5492 S, linka 13, Կոմիտասի պողոտա
#4392 S, linka 47, Կոմիտասի պողոտա
Trolejbus, ktorý krátky čas slúžil ako pracovné vozidlo
Konvenčný trolejbus sa lúči s linkou 2
Autobusová "vozovňa" v Pezinku, toho času s "najnovším" prírastkom MHD Pezinok (na fotke vpravo)
Autobus #ZA-498DO sa zaradil do MHD v 9/2024
Autobusy MHD Čadca na námestí
Autobus #ZA-673EE uzatvára trojicu náhradných autobusov, ktoré sa po záplavách zaradili do MHD v Čadci
Iveco Crossway #ZA-773IA prichádza z Milošovej
Pôvodné vozidlá dopravcu MiPol, ktorý zabezpečuje MHD do Drahošanky od roku 2000
Prímestský autobus #ZA-495DO pôvodom z Martina smeruje na Vojty
Pohoda na zastávke MHD v Drahošanke
Irisbus Crossway #ZA-498DO vychádza z rannej hmly na sídlisko Kýčerka
Iveco Crossway #ZA-765IA na linke 204 z Čadečky prechádza popod diaľnicu D3
#1TY 6520, 97-0020, linka 130, Nádražní ul., Autobusové nádraží
#AA-734GV, Nitrianska ul., autobusová stanica
Iveco Crossway #RK-206CY smeruje do mestskej časti Kňažia
Okresný úrad Dolný Kubín a #RK-206CY
Mestský a prímestský autobus v Dolnom Kubíne
Jeseň v Dolnom Kubíne
Reißeck-Höhenbahn skončila predčasne v roku 2014 kvôli následkom zosuvu pôdy, jej osud však bol spečatený už skôr, pretože železnica stála v ceste modernizácii a rozšíreniu elektrárne resp. jej priehrady
Riadiaci vozeň zo zrušenej železnice Reißeck-Höhenbahn, ktorá bola najvyššie položenou železnicou prístupnou verejnosti v Rakúsku
V rámci úprav ulice medzi rokmi 2022 a 2024 boli nástupištia zastávok vysunuté do cesty na úkor parkovacích miest
Via Dante Alighieri: ulica dokumentujúca vývoj dopravy v Cagliari v posledných desaťročiach
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie