imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Priecestie pred konečnou zastávkou Sangen-Jaya
Na oboch koncoch sa Setagaya Line napája na metro resp. regionálnu železnicu
Všetky električky na Setagaya Line boli vyrobené v rokoch 1999 - 2001
Trať má rozchod 1372 mm, ktorý bol typickým pre tokijské električky, a vedie pomedzi budovy
Historický vozeň elektrickej železnice Tamaden z roku 1925, ktorý začínal premávku dnešnej železnice Setagaya Line
Na oboch koncoch trate je k dispozícii len jedna koľaj s dvoma nástupišťami, pričom jedno z nich slúži len na výstup a druhé len na nástup cestujúcich
Jedna z dvoch električkových tratí v Tokiu, Setagaya Line, je pozostatkom regionálnej železnice
Električková trať bola počas testovacích jázd oddelená zábranami
Električka v Uconomiji je prvým novým moderným električkovým systémom vybudovaným v Japonsku, naviac v meste, ktoré nikdy predtým električkovú dopravu nemalo
Zaujímavosťou je, že nový električkový systém má rozchod 1067 mm, ale napájanie je štandardné pre nové električkové trate - 750 V DC
#横浜200か・575, Miyamirai, 宮みらい
Nástupištia električiek pri železničnej stanici
Električka na konečnej pri stanici počas testovacej jazdy 3 mesiace pred plánovaným otvorením trate
Autobusy odstavené medzi konečnou električiek a železničnou stanicou
#宇都宮200か10-20, Kinu-dori
Cestovný poriadok s názvami zastávok len po japonsky
Minimalistický cestovný poriadok autobusov
Rampa z električkového nástupišťa
Schéma električkovej trate pred otvorením, ktoré sa odkladalo od roku 2019 do roku 2023
Električkové nástupište s opierkami a lavičkami má nástupnú hranu vo výške 325 mm
Rampa na električkovú zastávku
Masívne stožiare na uchytenie trakčného vedenia na ohradenej trati počas jej testovania
Nová električková trať na ulici bez akejkoľvek zelene
Predstaničný priestor po vybudovaní električkovej trate
Reklama na novú električkovú trať na nadchode na železničnej stanici
5-metrový vyhliadkový japonský elektrobus Thinktogether eCOM-10 s maximálnou rýchlosťou 19 km/h
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie