imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Vodíkový autobus na časti BRT spustenej v apríli 2023
BRT bol sprevádzkovaný s na japonské pomery špeciálnymi vozidlami - kĺbovými dieselovými autobusmi a 12-metrovými vodíkovými autobusmi
Informácia o BRT
#1009, 江東210あ10-09, linka Tokyo BRT, Shimbashi
Rýcha autobusová doprava (BRT) v Tokyu bola spustená v roku 2020
Informácia o spustení novej časti BRT v Tokiu od 1.4.2023
Jednotka radu Toei 6300
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Vodíkový autobus Toyota Sora
Vodíkový autobus Toyota Sora
Jednokoľajná konečná Todenu
Drevené hranoly na trati umožňujú jej pojazďovanie pre potreby priľahlej stavby
Zastávková informačná tabuľa nezobrazuje počet minút do príchodu električky, ale graficky zobrazuje, koľko zastávok ďaleko sa nachádza najbližší spoj
Do električiek sa nastupuje prednými dverami a cestujúci si buď kúpi cestovný lístok pri vodičovi alebo sa ním preukáže vodičovi. Výnimkou je stanica Ōji-ekimae, kde vzhľadom na vyšší dopyt cestujúcich cestovné lístky predáva zamestnanec dopravnej spoločnosti priamo na nástupišti
#8903, linka Toden Arakawa Line, Ōji-ekimae
#7702 na krátkom úseku, na ktorom trať vedie bez oddelenia od cesty
Alna Sharyo #8808 z roku 2010
Jedno z mnohých chránených priecestí
Presuvňa v depe
Končiaci spoj odbočuje do depa
Jediné električkové depo Tokyo Sakura Tram
Električky radu 7700 boli prestavané v rokoch 2016 - 2017 zo starších vozidiel vyrobených ešte v 1950. rokoch
Rozchodníky v boxoch umiestnených na otvorenom zvršku
Drvivá väčšina Tokyo Sakura Tram má otvorený zvršok, nájdu sa však aj úseky s vegetačným krytom
Miestne dopravné systémy v Japonsku veľmi často hýria farbami na vozidlách
Jedna z jediných dvoch električkových tratí v Tokiu nesie názov Tokyo Sakura Tram, ľudovo tiež Toden, aj keď v tomto prípade nie je lemovaná sakurami, ale ružami
Obe konečné 30-zastávkovej električkovej linky sú jednokoľajné
Aj keď električky radu 8900 vyzerajú podobne ako Karosy 700, vyrobené boli až v rokoch 2015 - 2016
Električka Alna Sharyo #8501 z roku 1992
Tokyo Sakura Tram je segregovanou električkovou traťou s vysokými nástupišťami, rozchodom 1372 mm a napájaním 600 V DC
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie