imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pohľad od staničnej budovy smerom k autobusovým nástupištiam
Na východnom konci prechodu cez Japonské Alpy zabezpečujú presun na najbližšiu železničnú stanicu autobusy
Hala pre elektrobusy
Trolejbusy dojazdili v sezóne 2018 a od sezóny 2019 ich nahradili elektrobusy
Interiér elektrobusu z roku 2018
Interiér elektrobusu z roku 2018
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Po otvorení tunelu verejnosti v ňom premávali trolejbusy, ktoré boli dodané v rokoch 1964, 1966 - 1973, 1976 a 1993 - 1996
Interiér vozňa lanovky z roku 1969
Podzemná pozemná lanová dráha od priehrady Kurobe bola otvorená v roku 1969
Spodná stanica lanovky
Lanovka je bez pilierov
Visutá lanová dráha otvorená v roku 1970 vedie zo svahu nad najvyššou priehradou v Japonsku, Kurobe Dam s výškou priehradného múru 186 metrov
Trolejbusy a pred nimi autobusy mali aj medziľahlú zastávku, ktorá však bola zrušená po tom, čo sa zrútil turistický chodník z nej vedúci
Pre turistov je vyhradený jeden jazdný pruh, pre autobusy druhý a premávka je tu riadená pracovníkmi s vysielačkami
Hino S'elega VM-RU2PPFR pri najhlbšej časti snehového zárezu
Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku
Trolejbusová prevádzka pod horou Tatejama bola poslednou v Japonsku
Model trolejbusu pri západnom konci tunela pod horou Tatejama
Interiér vozňa lanovej dráhy
Lanovka funguje od roku 1954
V stanici Tatejama, kde končí regionálna železnica, začína prechod cez Japonské Alpy
Elektrická jednotka radu 16010 z roku 1969 pôvodne jazdila u železnice Seibu
Schéma prechodu cez Japonské Alpy s použitím verejnej dopravy
Trate Chitetsu majú rozchod 1067 mm
Pokladňu pri dverách obsluhuje strojvodca, ktorý na každej stanici musí vyjsť z kabíny a zúčtovať cestujúcich
7 jednotiek radu 14760 bolo dodaných v rokoch 1979 - 1981 firmou Nippon Sharyo
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie