imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zrekonštruovaný nadchod stanice Tsuruga pripravený na spustenie prevádzky šinkansenu v roku 2024
Zatiaľ ešte priebežná stanica pre expresy radu 681
Jednotka radu 223-2000 a za ňou ešte neotvorená estakáda šinkansenu miznúca v horách
Pôvodná stanica Tsuruga úzkorozchodnej železnice sa ani po vybudovaní vysokorýchlostnej železnice veľmi nezmenila, stanica rýchlovlakov bola postavená vedľa
Autobusové nástupištia pílkovitého typu v oblúku pred železničnou stanicou Fukui
Automat na suveníry regionálnej električky Echizen
Električka ki-bo #L-01
Umývanie električky Nippon Sharyo radu 770 na konečnej stanici
Interiér električky ki-bo #L-01
Dvojčlánkové električky Nippon Sharyo radov 770 a 880 majú označovaný každý článok samostatným evidenčným číslom
Priechody cez koľaje sú chránené závorami
Atypický tvar priestoru v kĺbe električky Nippon Sharyo
Kabína vodiča v električke Nippon Sharyo radu 770
Interiér električky vyrobenej firmou Nippon Sharyo v závere 1980. rokov
Jedna z výhybní na inak jednokoľajnej regionálnej trati
V meste je časť tratí dláždená veľkými červenými kamennými blokmi
Vozeň radu MC6001 pôvodom z Aichi Loop Railway
Konečná stanica jednej z dvoch liniek Ečizenskej železnice
Stanica Fukui prebudovaná kvôli novej trati šinkansenu integruje pôvodnú úzkorozchodnú železnicu, Ečizenskú železnicu a od roku 2024 k nim pribudne aj šinkansen
Fukui sa už teší na šinkansen, ktorý sem začne jazdiť v roku 2024
Autobusové nástupištia pred železničnou stanicou Fukui
#福井200 か ・8 55, Fukui Station
#福井200 か ・8 79, Fukui Station
#福井200 か ・9 47, Central
Všetky električky Nippon Sharyo radov 770 a 880 majú výsuvné schodíky
Upozornenie na preplnenosť nástupišťa medzi 7:00 a 8:00 a usmernenie cestujúcich k dverám električky, kde je možné si kúpiť lístok
#F1001, linka Fukubu Line, Daimyomachi
Tram-train na rozchode 1067 mm
Vlak tvorený jednotkami 681 v stanici Kanazawa
Posledná jednotka radu 8000 v prevádzke
#7211+7201 z roku 1964
MoHa 7201 + KuHa 7211 jazdí v Hokutetsu od roku 1990, pôvodne išlo o vozne DeHa 7136 a DeHa 7137 jazdiace u spoločnosti Tokyu
Šikmé upevnenie koľajníc na podvaly
Interiér súpravy #7101+7111 vyrobenej v roku 1966
Predná časť vozňa #7101 s pokladňou v priestore pre cestujúcich
Upozornenie na nebezpečenstvo pricviknutia prstov do dverí
Linka Išikawa otvorená v roku 1915 v posledných dekádach zažíva úpadok
Majestátny portál pred železničnou stanicou Kanazawa
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie