imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Keďže Takaoka má iba 170 tis. obyvateľov, šinkansen nezastavuje v centre mesta, ale na jeho periférii, odkiaľ sa dá dostať do centra autobusmi alebo regionálnymi vlakmi
Manga s nindžom Hattori-kun na vozni radu KuHa 40
Po otvorení šinkansenu prestala spoločnosť JR West zabezpečovať expresné úzkorozchodné vlaky a prevzala ich nová spoločnosť Ainokaze Toyama Tetsudō
Doraemon tram na konečnej zastávke električiek v železničnej stanici
Električky nazývané Doraemon tram obsahuju grafiky komixu (mangy) Doraemon, ktorého tvorcom bol Fudžiko F. Fudžio, rodák z Takaoky
Doraemon tram mala pôvodne jazdiť len rok, ale po tom, čo sa stala turistickou atrakciou s ročnou návštevou viac ako 100 tis. cestujúcich, sa opakovane predlžovalo trvanie tejto inštalácie
Postupne sa vzhľad Doraemon tram vystriedal na štyroch električkách, keďže vozidlá postupne nabiehali na väčšie (dlhšie) prehliadky, a tak sa prvky komixu Doraemon presunuli na ďalšie vozidlo
Aj 11 rokov od prvej inštalácie Doraemon tram je takáto električka stále lákadlom pre turistov
Pokladňa a súčasne menička peňazí
Električky radu 7070 vyrobila firma Nippon Sharyo v roku 1967
Električka odchádza smerom do regiónu
Električky pôvodne odtiaľto pokračovali ďalej do mesta Toyama
Zatiaľ čo prístav presekol električkovú trať, autá dostali most ponad vodu
Väčšina električkových tratí je jednokoľajná, iba v širšom centre Takaoky existuje dvojkoľajka
#7071 na prepojovacej trati otvorenej v roku 1951
Tram-train #5022
Drevený koľajový zvršok na moste
#7076 na prepojovacej trati medzi pôvodnou električkovou sieťou v Takaoke a regionálnou električkou
Električková sieť v Takaoke má rozchod 1067 mm
Interiér električky radu 7070 z roku 1967
Stav kabeláže a okenných rámov v električke #7075
Mestská električková sieť v Takaoke bola spustená v roku 1948 ako posledná nová sieť električiek v Japonsku pred nástupom nových električiek v roku 2023 v meste Uconomija
Električkovú dopravu v Takaoke t. č. zabezpečovalo 5 električiek radu 7070 a 6 nízkopodlažných električiek radu MLRV1000, čo bol na japonské pomery vysoký podiel nízkopodlažných električiek vo vozidlovom parku
Električkový snežný pluh #6000
#1005 má symbolizovať leví tanec, ktorý je typický pre Takaoku
#1006 s maskotom prevádzkovateľa električiek - postavičkou Libooo
Propagácia nočnej električky a klubu priateľov električky v Takaoke
Cestovný poriadok električkovej linky
Skromné sídlo dopravného podniku s veľkou električkou na priečelí
Nízkopodlažné električky radu MLRV1000 boli dodané v rokoch 2003 - 2009
Zrekonštruovaná električková zastávka a vedľa nej autobus z roku 1997
#7071 na jednokoľajnej trati v centre mesta
#7076 z roku 1967
#7076 na predĺženom úseku otvorenom v roku 2014
Centrum Takaoky s električkou
Severný výjazd električiek zo železničnej stanice smerom na regionálnu trať do Iwasehamy
Predstaničný priestor po jeho dokončení v roku 2020
Železničná stanica prešla zásadnými úpravami v súvislosti s otvorením prevádzky šinkansenu (2015) a celkový predstaničný priestor dotvorilo prepojenie električkovej siete s regionálnou električkou popod nástupištia vlakov (2020)
Zahradzovacie stĺpiky v predstaničnom priestore
Začiatok regionálnej električkovej trate resp. ľahkej železnice do Iwasehamy
Informácie pre cestujúcich na zastávke
Úrovňové priecestie cez električkové koľaje v budove železničnej stanice
Električky radov TLR0600 a 9000 sú prakticky totožné, jedny však patrili prevádzkovateľovi ľahkej železnice a druhé mestskému električkovému dopravcovi
8 električiek radu TLR0600 začínalo prevádzku na ľahkej železnici v roku 2006
Depo ľahkej železnice
Pochôdzkari kontrolujú trať s rozchodom 1067 mm
Rampy na električkové nástupištia
Informácie na zastávkach sú komplexné a prehľadné a časť z nich je preložená do angličtiny
Zatiaľ čo za čias prevádzkovania tejto trate železničnou spoločnosťou počet pasažierov klesal, nasadenie moderných nízkopodlažných električiek s častým intervalom počet cestujúcich výrazne zvýšilo
V roku 2020 došlo k prepojeniu mestskej električkovej siete s traťou Portram do Iwasehamy a tak sa začali v regióne objavovať aj mestské električky
Yuuko Iwase sa pýta, či ste si tapli kartu pred nástupom
Kedysi konečná vlakov, dnes konečná električiek
Zastávkové prístrešky majú rôzne motívy
Interiér električky Little Dancer Ua
Kabína vodiča električky Little Dancer Ua
Trať do Iwasehamy bola postavená v roku 1924 a do roku 2006 slúžila "ťažkej" železnici
Každá električka TLR0600 má inú farbu v kombinácii s bielou, v tomto prípade ide o striebornú
Južný predstaničný priestor s električkovou traťou a kvetinovými záhonmi
Značná časť vozidiel železnice Toyama Chihō Tetsudō (Chitetsu) je z druhej ruky, v tomto prípade zo železnice Tōkyū
Vozeň regionálnej železnice odstavený v depe
V roku 2023 bola presná polovica električiek z celkovo 30 električiek v Tojame vyskopodlažná a polovica nízkopodlažnná
Za pekného počasia je možné priamo z električkových tratí vidieť Japonské Alpy týčiace sa až do troch tisícok metrov nad morom
"Sektorová" lavička v stanici Toyama
Priamo z vestibulu železničnej stanice Toyama sa vchádza na nástupištia električiek
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie