imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
"Eko" jednotky radu 7200 vznikli v rokoch 2016 - 2019 modernizáciou jednotiek radu 121 zaradených do premávky v roku 1987
Jednotky radu 8000 boli vyrobené v rokoch 1992 – 1997
Vlaky Anpanman sú nasadené aj na bežné spoje
Jedna z najnovších dieselmotorových jednotiek s naklápacími skriňami oblepená postavami z anime Anpanman
Dieselmotorové jednotky na neelektrifikovanej trati v stanici Kóči
Zatiaľ čo bežné vozne majú v interiéri len niektoré prvky anime Anpanman, 1. trieda (Green class) má interiér vyzdobený viac
Zatiaľ čo bežné vozne majú v interiéri len niektoré prvky anime Anpanman, 1. trieda (Green class) má interiér vyzdobený viac
#591 z roku 1957 prichádza na konečnú pri železničnej stanici Kōchi
Po príchode dvoch vozňov typu Mo590 z mesta Gifu, boli odstránené dvere na jednej strane pri kabíne na oboch koncoch električky
Vozidlo typu Mo590 vyrobila firma Nippon Sharyo v roku 1957
Električka #201 bola vyrobená v roku 1950 firmou Hitachi
Depo električiek v Kóči
Električka SGP M2d #320 vyrobená v roku 1949 pôvodne jazdia v rakúskom Grazi
Električka Hitachi #206 z roku 1952 a Naniwa Koki #631 z roku 1963
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
V Kóči mali aj v roku 2023 značné zastúpenie električky vyrobené ešte v 1950. rokoch, v tomto prípade #602 z roku 1957
#715, EN XS 600, OB ST 9715, linka 105, SB94, Schemmannsfeld, zastávka Unterstraße
Konečná linky Sanbashi Line, ktorá bola otvorená v roku 1905 (rok po začiatku prevádzky tejto linky)
Interiér električky z roku 1952
Mercedes-Benz Citaro II G CNG ako náhradný autobus za električku
Linka Sanbashi má 3,2 km a vedie v priamke s jedným zalomením
Časť tratí v Kóči je zatrávnená
#758, OB ST 9758, linka SB90, Willy-Brandt-Platz, zastávka Hauptbahnhof
#205 z roku 1950 na koľajovej križovatke, kde sa pretínajú jediné dve trate v Kóči
#617 z roku 1959
#612 s komixom Anpanman pri úzkych zastávkach ďalej od centra mesta
#2522, RE VS 2522, linka 263, Sterkade Bahnhof
#769, OB ST 9769, linka SN90, Ostrampe
#374, RE FU 374, linka 957, Ostrampe
#742, OB ST 9742, Ostrampe
Interiér električky z roku 1958
Východo-západná električková trať historicky pozostáva z dvoch liniek (tratí) formálne rozdelených v centre Kóči
Kóči na začiatku roku 2023 prevádzkovalo len tri nízkopodlažné električky dvoch typov, na fotografii Hartram II (lokálny názov typu) z roku 2018
Trať v mestskej časti Asakura je jednokoľajná a v časti vedie aj v protismere voči autám
Konečná električiek v Ino vzdialená 11 km od centra Kóči
Cestovný poriadok električiek z mesta Ino
Náhradné autobusy za električkovú linku 901
#1041, linka 901, Friedrich-Ebert-Straße, zastávka Scholtenhofstraße
Nepoužívaná trať do bývalého depa v Ino
Jednotka radu 2000
Únikové východy z vlaku
Odstavné plochy električiek pri konečnej linky Gomen
Konečná stanica linky Gomen 11 km z centra Kóči
Trať na koniec Gomenu prišla v roku 1925
#2154, DU VG 154E, linka 934, Mülheimer Straße
#DU IU 1902, linka 920, Mülheimer Straße
Viaceré spoje končia ďaleko od poslednej zastávky a otáčajú sa na koľajových spojkách
Dláždená trať v centre Kóči so zastávkou vybavenou prístreškom
Električky radu 600 z prelomu 1950. a 1960. rokov boli v roku 2023 najrozšírenejším typom v Kóči
#202 z roku 1950
#8388, D LC 8388, Kaiserswerther Str.
#7874, D C 7874, linka 722, Pempelforter Str.
Schéma železničných liniek na ostrove Šikoku
#602, K VB 602, linka E, Höninger Platz
#643, K VB 643, linka 131, Markusstraße
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie