imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Bývalé hlavné mesto Japonska Nara je známe tým, že sa po ňom voľne pohybujú srnky
Srnky sa dostali aj do loga miestnej dopravnej spoločnosti
Pozor, vysoká zver!
Pri čakaní na lanovku sa môžu deti fotiť za maketami čiel vozňov lanovky
Ikoma Cable je súbor troch pozemných lanoviek
Vozne paralelnej lanovky pochádzajú z roku 1953, kedy bola táto trať obnovená po jej zlikvidovaní v roku 1944
Vozne prvej lanovky boli v roku 2000 vymenené za nové s tvarovanými čelami
Paralelná lanovka sa používa iba v čase prázdnin a údržby prvej lanovky
Všetky vozne vyrobila firma Kinki Sharyo
Interiér "mačacieho" vozňa
Paralelné výhybne lanoviek
#11 sa nazýva Bull a ide o buldoga so železničiarskou čiapkou
Prestupná stanica Hōzanji
Vozeň #4 pochádza z roku 1953
#16 z roku 2000 má názov Sladkosť a tvar narodeninovej torty so sviečkami
Interiér "torty" je ladený do ružova
#15 má názov Do-Re-Mi a má pripomínať organ
Téma verejnej dopravy sa dostala aj do zábavného parku v podobe vydarenej a detialnej zmenšeniny autobusu
Plastová električka ako atrakcia pre deti v zábavnom parku
Monoraily v Japonsku fungujú nielen v mestách, ale aj v zábavných parkoch
Horná stanica lanovky Ikoma-Sanjō sa nachádza v zábavnom parku
Horná lanovka má celkovo 4 zastávky, 2 priecestia, dĺžku 1,1 km, maximálny sklon 333 ‰, prevýšenie 322 m a rozchod koľají 1067 mm
Asymetrická výhybňa hornej lanovky
Výhľad zo Sladkosti
Výhľad zo Sladkosti
Interiér Sladkosti s čalúnením s motívmi vzhľadu vozňov #11 a 12
V stanici Hózandži sa prestupuje medzi spodnými a hornou lanovkou
Interiér vozňa Mike
Každá z dvoch spodných lanoviek má dĺžku 0,9 km, maximálne stúpanie 227 ‰ a prevýšenie 146 m
Pohľad na spodné priecestie na pozemnej lanovej dráhe
Spodná stanica sa nachádza v blízkosti železničnej stanice, pričom jej pôvodná poloha bola ešte o 70 metrov ďalej
Kolesá vozňa pozemnej lanovky pre Abtovu výhybňu
Z "Východo-šigskej" lanovky zostal v jej spodnej časti pamätník
Rozchod koľají lanovky bol 1067 mm
Na horu Šigi s chrámami viedli dve lanovky, staršia z nich, východná, otvorená v 1922, fungovala do roku 1983
Isuzu Erga Mio stúpa v miestach bývalej lanovky Higaši-šigi Kéburu
Zárez ako pozostatok pozemnej lanovky
Lanovka bola dlhá 1,7 km, mala rozchod 1067 mm a maximálny sklon 217 ‰
Aj 40 rokov po zrušení lanovky sa po nej nachádzali stopy ako napríklad koľajnice
Stará trať lanovky dnes slúži pre peších turistov
Horná stanica zrušenej pozemnej lanovky slúži ako čakáreň na autobusy
Horná stanica západnej lanovky na horu Šigi
Nadväzný autobus z hornej stanice lanovky Niši-Šigi Kéburu
Lanovka bola otvorená v roku 1930 súbežne s údolnou spojovacou železnicou a horskou železnicou, ktorá začínala v týchto miestach pri lanovke a pokračovala ku chrámom
Vozeň lanovky z roku 1957 s čalúnením s motívom tigra, ktorý je strážcom božstva na hore Šigi
Tak ako mnohé iné železnice a lanovky, aj táto bola zrušená v roku 1944, aby z nej mohol byť vyzískaný materiál pre zbrojný priemysel
Ovládacie prvky vozňa lanovky z roku 1957
Lanovka je dlhá 1263 m, má rozchod 1067 mm, výškový rozdiel 354 m a maximálny sklon 480 ‰
Z dvoch lanoviek na horu Šigi prežila tá, ktorá je ďalej od chrámov a po vojne bola obnovená neskôr
Panoramatický vozeň lanovky z roku 1957
Spodná stanica lanovky
Spodná stanica lanovky, kde sa prestupuje na regionálne vlaky
Kolesá vozňa lanovky pre Abtovu výhybňu
Informácie o lanovke na horu Šigi
Krátky prestup medzi vlakmi a lanovkou je zabezpečený aj vďaka tomu, že obe dráhy boli vybudované súčasne
Schéma najbližšej stanice s vyznačením polohy vozňa vo vzťahu k východom a prestupom
Konečná električiek v širšom centre Ósaky, ktorá v takejto podobe funguje od roku 2016
Záverečný úsek Uemachi Line je zatrávnený, na fotografii #1101 z roku 2020, toho času najnovšia električka
Električka prišla zo segregovaného úseku do uličného priestoru
Interiér t. č. najnovšej električky Little Dancer Ua
Električky radu 600 boli vyrobené v rokoch 1996 - 1998 firmou Tokyu Car Corporation s použitím komponentov vyradených električiek
Električky radu 600 boli vyrobené v rokoch 1987 - 1995 firmou Tokyu Car Corporation, pričom išlo o prvé nové vozidlá po 24 rokoch
#701 s reklamou s pandami
Prvá nízkopodlažná električka, ktorá bola dodaná v roku 2013
V roku 2023 Hankai Tramway disponovala 4 nízkopodlažnými električkami z celkového počtu 35 vozidiel
Hankai Tramway je kombináciou mestskej a regionálnej električky
5-kusová séria 351 bola vyrobená firmou Teikoku Sharyō v rokoch 1962 - 1963
V časti Sakai električková trať vedie stredom ulice, má úrovňové priecestia a je oplotená
V Ósake žije 2,8 mil. ľudí, v metropolitnom regióne 19 miliónov, električky obsluhujú len malú časť z nich
Interiér električky Little Dancer Ua s retro poťahmi sedadiel a roletami
Jednoduchá konečná električiek Hamadera eki-mae
#605 na krátkom výstupišti pred záverečnou úvraťou
5-kusová séria 500 bola vyrobená v roku 1957 firmou Teikoku Sharyō
Little Dancer na úseku, kde električka jazdí stredom ulice
Aj v Japonsku sa stáva, že vodiči áut nedajú prednosť električke
#603 vchádza na segregovaný úsek
Interiér električky #703
Pri električkovom depe prebieha striedanie vodičov a končí tu jedna z dvoch liniek
Depo električiek Abikomichi
Interiér električky #606
Nová (preložená) konečná električiek Ebisuchō z roku 2020
2,5 metra široký vlak na linke Nagahori Tsurumi-ryokuchi
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie